Τετάρτη 14 Ιουνίου 2017

Be my guest#3

Η Έφη


Καλήμερα αγαπημένοι μου! Επιστρέφω σήμερα με άλλο ένα guest post. Μετά την ανάρτηση μου με τα 20-things-about-me-challenge έλαβα άλλο ένα e-mail που απαντούσε σε αυτήν την πρόσκληση. Αυτή τη φορά ήταν η Έφη. Ένα πολύ γλυκό κορίτσι, το οποίο δεν έχω γνωρίσει ποτέ από κοντά, την γνωρίζω όμως μέσα από τις φωτογραφίες της στο ινσταγκραμ και από τη συναναστροφή μας στα σοσιαλ μιντια. 
Προχωρώ λοιπόν κατευθείαν στην ιστορία της Έφης:

via pinterest

  1. Με λένε Έφη, δεν είμαι blogger αλλά μου αρέσουν τα social media. 
  2. Είμαι μαμά ενός αγοριού 2,5 ετών που μου χει κλέψει την καρδια!!! 
  3. Μένω στην Αθήνα αλλά έχω καταγωγή απο Πελοπόννησο, συγκεκριμένα από τη Ζαχάρω Ηλείας. 
  4. Πηγαίνω συχνά στην πατρίδα καθώς εκεί μένουν οι γονείς και τα αδέρφια μου αλλά και η οικογένεια του άντρα μου (μ' ένα σμπάρο δυο τρυγόνια...που λένε!) 
  5. Σπούδασα βρεφονηπιαγωγός στα Ιωάννινα αλλά εργάστηκα μόνο 5 χρόνια. Προς το παρόν το εξασκώ στο σπίτι με τον μικρό μου, προσπαθώ, αλλά υπερτερεί ο ρόλος της μαμάς! 
  6. Ζυγός στο ζώδιο, με τα καλά του και τα κακά του! 
  7. Ως εκ τούτου (βλέπε νο.6) προσπαθώ να είμαι δίκαιη με τους ανθρώπους αλλά δεν μου αρέσει η αναποφασιστικότητα που έχω κάποιες φορές.
  8. " Ζυγίζω" πολύ τα πράγματα πριν πάρω μια σημαντική απόφαση και το χειρότερό μου είναι να βρεθώ σε δίλημμα! Έχω υπάρξει αποφασιστική αρκετές φορές και πραγματικά με έχω θαυμάσει αλλά και απορήσει με τον εαυτό μου!!! 
  9. Δεν αγαπώ  το ψέμα, την υποκρισία και τους δήθεν. Απλά τους αποφεύγω. 
  10. Με τον άντρα μου είμαστε δώδεκα χρόνια μαζί. Από αυτά τα έξι παντρεμένοι. Τον θαυμάζω και μόνο τυχερή μπορώ να νιώθω που ήρθε στη ζωή μου!
  11. Είμαι coffee lover, maniac όπως θέλετε πείτε το, χαχα! Ένας καλός καφές με κάνει χαρούμενη!!! 
  12. Αγαπώ την σοκολάτα και κατ΄επέκταση τα γλυκά που έχουν σοκολάτα αλλά κι αυτά που δεν έχουν...είμαι γλυκατζού!! 
  13. Αγαπημένο φαγητό πολλά! Αλλά θα κάνω τη διαφορά και θα πω την πίτα με σουβλάκι, καλαμάκι (πείτε το κι αυτό όπως θέλετε χαχα) ή γύρο μαζί με τα συνοδευτικά της...ναι ξέρω, είμαι η χαρά του διατροφολόγου εγώ ένα πράγμα!!!) 
  14. Αγαπώ τα βιβλία. Κυρίως τα παιδικά λόγω δουλειάς, με αποτέλεσμα να αγοράζω ακόμα κι αν δεν κάνουν για την ηλικία του μικρού μου. Θα αξιοποιηθούν μεγαλώνοντας θέλω να πιστεύω!!!  
  15. Μου αρέσουν τα ταξίδια και όταν φτιάχνω βαλίτσα μόνο το λαμπατέρ του κομοδίνου δεν θεωρώ σημαντικό να πάρω μαζί μου...χαχαχα!!!  Παίρνω πολλά ναι, κατά ένα περίεργο τρόπο χρησιμοποιώ τα περισσότερα αλλά θέλω να το διορθώσω αυτό κάπως.
  16. Μου αρέσουν τα ψώνια και όταν ψωνίζω κάτι καινούριο χαίρομαι σαν μικρό παιδί. Πάντα θα βρω κάτι να ψωνίσω για τον μικρό μου, τον άντρα μου, εμένα ή για το σπίτι ( χμμμμ, πώς θα το διορθώσω αυτό) 
  17. Αγαπώ τις κατασκευές και τις χειροτεχνίες. Κατά καιρούς ή σε περίοδο εορτών όλο και κάτι θα φτιάξω για το σπίτι ή να το δωρίσω σε αγαπημένα πρόσωπα. 
  18. Μου αρέσει να αλλάζω διακόσμηση στο σπίτι ανάλογα με την εποχή ή επειδή απλώς βαρέθηκα (του Ζυγού καμώματα κι αυτά!!) 
  19. Μου αρέσει η καθαριότητα και να είναι όλα τακτοποιημένα. Είναι αδύνατο αυτό κάποιες φορές καθώς ζει κι ένα 2,5χρόνο στο ίδιο σπίτι, χιχιχιχι!
  20. Μου αρέσει η μαγειρική. Θέλω να γίνω καλή σαν τη μαμά μου. Μαγειρεύω τα παραδοσιακά, ελληνικά, νόστιμα, φαγητά αλλά δοκιμάζομαι και σε νέες γεύσεις. Μου αρέσει να ανοίγω το σπίτι μου σε συγγενείς και φίλους και να έχω ετοιμάσει νοστιμιές!  
Αυτά ήταν κάποια λίγα πράματα για εμένα. Ευχαριστώ πολύ την γλυκιά Λαμπρινή που μου έδωσε το "βήμα" να τα γράψω! Χαιρετώ και φιλώ όλες τις γλυκιές μανούλες!!! Με αγάπη, Έφη 

Αυτή ήταν η γλυκιά μου Έφη με τα απολαυστικά 20-πράγματα-σχετικά-με-εμένα.
Xάρηκα πάρα πολύ που σε γνώρισα λίγο καλύτερα και σε ευχαριστώ πολύ που ανταποκρίθηκες στο κάλεσμά μου.
Σε κάποια πράγματα έχουμε κοινή φιλοσοφία και χαίρομαι που απολαμβάνεις τη στιγμή ψάχνοντας να βρεις αυτό που σε κάνει πραγματικά ευτυχισμένη μέσα στην ημέρα! 

Να είσαι καλά γλυκιά μου Έφη, φιλιά πολλά!

2 σχόλια:

  1. Λαμπρινη μου σ'ευχαριστω πολυ κι απο δω!! Ειναι δυσκολο να μεγαλωνεις ενα παιδακι χωρις βοηθεια καθως γονεις-πεθερικα ζουν στην επαρχια κι επισης ο μπαμπας που δουλευει πολλες ωρες και λειπει αρκετα απο το σπιτι αλλα καθε φορα που με παιρνει απο κατω (κι οχι μονο) προσπαθω να βρισκω κατι μικρο που μπορει να με κανει χαρουμενη!! Ειναι αυτο που εκεινη τη στιγμη ηρεμει το μεσα μου και μου δινει δυναμη να συνεχισω! Αυτο προτεινω και στους υπολοιπους. Σ'ευχαριστω πολυ και παλι κι επιφυλασσομαι για μια επομενη εξομολογηση! Σε φιλω Polkitsa xxxx ,Εφη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα Έφη μου, ήταν πολύ όμορφη η ανάρτησή σου! Είναι όντως δύσκολο και σε θαυμάζω πραγματικά και εσένα και όλες τις μαμάδες που μεγαλώνουν χωρίς καμία βοήθεια τα παιδάκια τους. Ωστόσο έχει και ένα πολύ καλό όλο αυτό, ότι το μεγαλώνεις με τον τρόπο που θες εσύ, το οποίο είναι πολύ σημαντικό.
      Σε φιλώ. Να είσαι καλά και να χαίρεσαι την οικογένειά σου.

      Διαγραφή

Σας άρεσε αυτό που διαβάσατε; Αφήστε στο μπλοκ ένα σχόλιο!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...