Τετάρτη 7 Ιουνίου 2017

Mickey mouse party

Οργάνωση παιδικού πάρτυ.

Συνήθως ο αγαπημένος ήρωας των παιδιών στην ηλικία των δύο ετών είναι ο Μίκυ Μάους και η Μίνι για τα κοριτσάκια. Έτσι και εμείς εδώ και μήνες είχαμε καταλήξει ότι το θέμα του φετινού πάρτυ μας θα είναι ο Μίκυ Μάους. Όλα αυτά τα χρόνια που κάνω πάρτυ στα παιδιά δεν τα έχω ξαναμοιραστεί μαζί σας, φέτος όμως επειδή μου άρεσε πάρα πολύ το αποτέλεσμα και πιστεύω ότι μπορείτε να βρείτε εύκολες ιδέες και για τα δικά σας πάρτυ γι αυτό γράφω τη σημερινή ανάρτηση.



Γενικά όταν οργανώνω συγκεντρώσεις στο σπίτι μου, οποιουδήποτε είδους, η πρώτη μου δουλειά είναι να φτιάξω λίστα στην οποία να απαντάω κάποια βασικά ερωτήματα.
  • Πότε θα γίνει το πάρτυ
  • Ποιο θα είναι το θέμα του
  • Καλεσμένοι (ακριβής αριθμός)
  • Προσκλήσεις (αποστολή μια εβδομάδα τουλάχιστον πριν το πάρτυ)
  • Μενού (προσοχή να μάθετε αν υπάρχει κάποια αλλεργία σε κάποιον καλεσμένο)
  • Ντεκόρ, στόλισμα του σπιτιού
  • Τούρτα
Βήμα 1: Πριν αρχίσουμε με οτιδήποτε άλλο, ξεκινάμε με το κατέβασμα ιδεών! Και πού αλλού μπορούμε να βρούμε ιδέες; Στο αγαπημένο pinterest, όπως πάντα φτιάχνω ένα πινακάκι και καρφιτσώνω μέσα ότι μου ταιριάζει, ότι θα ήθελα να προσπαθήσω στο πάρτυ.Βέβαια και άλλες φορές το έκανα αυτό το βήμα αλλά μετά έμενα εκεί, δεν τις υλοποιούσα τις ιδέες. Φέτος, έκανα πολλά από αυτά που καρφίτσωσα!!

Ο Μίκυ λοιπόν, σαν θέμα έχει ένα ενδιαφέρον, είναι σχετικά εύκολο να φτιάξεις κεφαλάκια του Μίκυ και χεράκια ωστόσο, εμένα δε μου άρεσε σαν χρώμα το κόκκινο, άσπρο, μαύρο, κίτρινο που αναγκαστικά πρέπει να πας. Σκεφτόμουν μήπως προτιμήσω το μωρό Μίκυ που φοράει το θαλασσί και σίγουρα θα ήταν πιο σικ το αποτέλεσμα αλλά από την άλλη ο μικρός, δε θα χαιρόταν τόσο όσο με τον κλασικό Μίκυ που ξέρει και αγαπάει! Έτσι πήγαμε στην κλασική λύση. (Πάντως αν επιθυμείτε τη θαλασσί εκδοχή, υπάρχει στο ίντερνετ πολύ υλικό και για είδη πάρτυ, με πρωταγωνιστή το μωρό Μίκυ)

Βήμα 2: Έφτιαξα τις προσκλήσεις. Βρήκα μια εικόνα που μου έκανε, από το google images, την έβαλα σε μια εφαρμογή που μπορείς να γράψεις πάνω (εγώ χρησιμοποιώ την livecollage, η οποία αν γράψεις αγγλικά, έχει και γραμματοσειρά της Disney, υπάρχουν όμως πάρα πολλές τέτοιες εφαρμογές.)


Βήμα 3: Αρκετές μέρες πριν ξεκίνησα με τις χειροτεχνίες που ήθελα να φτιάξω για το ντεκόρ. Τελικά από όλα αυτά που είδα έφτιαξα τη γιρλάντα, οδοντογλυφίδες κεφαλάκια, όπως και χάρτινα καλαμάκια για τη λεμονάδα, photo boost το τραπεζομάντιλο με λεπτομέρειες Μίκυ και το time capsule quest book, για το οποίο θα μιλήσω σε ξεχωριστή ανάρτηση προσεχώς.  Το μόνο που δεν μου"έκατσε" ήταν ο θόλος από μπαλόνια που ήθελα να φτιάξω, αλλά δυστυχώς δεν κατάφερα να τα κολλήσω. Τα άφησα να υπάρχουν ελευθέρα στο χώρο και να παίζουν οι μικροί μας φίλοι.


Στο video που έφτιαξα για να ντύσω τη σημερινή ανάρτηση, σας παρουσιάζω αναλυτικά τις χειροτεχνίες και τα diy που ετοίμασα, ώστε να μην γεμίσω την ανάρτηση φωτογραφίες. Την παραμονή του πάρτυ ήταν όλα στη θέση τους.

Βήμα 4: Το μενού! Δύο μέρες πριν το πάρτυ είχα όλες τις πληροφορίες που χρειαζόμουν, τον ακριβή αριθμό των καλεσμένων, τυχόν αλλεργίες κλπ και το ψυγείο μου έτοιμο με όλα τα υλικά που θα χρειαζόμουν. Το μενού των πάρτυ των παιδιών είναι δοκιμασμένο και γνωστό λίγο πολύ. Όσοι είναι καλεσμένοι μας ξέρουν τί ακριβώς θα φάνε. Μιας που μου αρέσει πάρα πολύ η μαγειρική είναι απόλαυση να μαγειρεύω η ίδια για το πάρτυ των παιδιών. Γενικά επειδή θεωρώ ότι έχω χρόνο, αποφεύγω σφολιατοειδή και τις λοιπές κατεψυγμένες λιχουδιές. Περιττό να σας πω ότι την παραμονή του πάρτυ, ήμουν στην κουζίνα περίπου δέκα ώρες και έκανα την προετοιμασία μου για την επόμενη. Ήθελα να τα έχω όλα έτοιμα και να χρειάζεται μόνο ψήσιμο πριν έρθουν οι καλεσμένοι, ώστε να σερβιριστούν ζεστά.

Το μενού των πάρτυ μας είναι:



  • Σπιτική λεμονάδα( 1 1/2 ποτήρι χυμό λεμονιού, 1/2 ποτήρι ζάχαρη 1 ποτήρι νερό βρασμένο. Τα ανακατεύω όλα μαζί να λιώσει η ζάχαρη. Μοιράζω σε γυάλινο μπουκάλι και αφού κρυώσει, παγώνω στο ψυγείο. Σερβίρω 1/3 σιρόπι λεμονιού σε ποτήρι με πάγο και 2/3 παγωμένο νερό και δυόσμο. Πανεύκολη συνταγή σε σχέση με την μπελαλίδικη που έκανα παλιά και πολύ γευστική)
  • 2 Σαλάτες (συνήθως έναν ντάκο με μικρά παξιμαδάκια για εύκολο σερβίρισμα και μια πρασινάδα όπως λέω με τοματίνια και τυριά)
  • Το σουφλέ της Μαίρης (το κλασικό με το φιλέτο κοτόπουλο δες τη συνταγή εδώ)
  • Μπόμπα αυγού (αυτό πρέπει να το δοκιμάσεις, δες το βίντεο με την εκτέλεση, πανεύκολη και πολύ νόστιμη)

  • Μίνι μπέργκερς (κλασική αξία,δες τη συνταγή εδώ)
  • Εύκολη πίτσα (χωρίς μαγιά, δες τη συνταγή εδώ)
  • Ρολό κοτόπουλο με πατάτες φούρνου(παραγγελία στον κρεοπώλη μου)
  • Σπιτικές πίτες ή κρέπες (από τις γιαγιάδες μας)
Βήμα 5:Η τούρτα!


Η τούρτα συνήθως ήταν εύκολη υπόθεση, πήγαινα στο αγαπημένο μας ζαχαροπλαστείο με το θέμα μας και την είχα έτοιμη χωρίς κανένα άγχος. Αυτή τη φορά, μιας που το θέμα ήταν εύκολο και μιας που βρήκα την πιο τέλεια συνταγή, είπα να κάνω τη δοκιμή να τη φτιάξω εγώ. Με κίνδυνο να σας κουράσω, ειδικά εσάς που έχετε διαβάσει τα εγκώμιά μου στα σόσιαλ μίντια, ναι αγαπημένοι μου, βρήκα την τέλεια τούρτα σοκολάτας, στο site του Άκη Πετρετζίκη και σας το λέω για να το ξέρετε και εσείς, γιατί όπως λέει και μια αγαπημένη ψυχή, τα ωραία πράγματα πρέπει να μοιράζονται! Πανεύκολη, την έφτιαξα όλη στο μίξερ χωρίς να με κουράσει καθόλου. Επειδή είχα πολλούς καλεσμένους και φοβήθηκα μήπως δε μου φτάσει έκανα 1 1/2 δόση και έψησα σε 26 φόρμα το παντεσπάνι. Η τούρτα αυτή δε χρειάζεται σιρόπιασμα (yes!) και το στήσιμο καλό είναι να γίνει όσο πιο κοντά γίνεται στο κόψιμο μιας που δεν χρειάζεται να μπει στο ψυγείο για να παγώσει. Το πρωινό του πάρτυ, έφτιαξα την επικάλυψη και την έστησα ενώ ερχόταν ο κόσμος. (Επίσης μιας που ο Μάης είναι ο μήνας που οι φράουλες έχουν την τιμητική τους, σκέφτηκα να βάλω στο κάτω μέρος λίγες ώστε να παραπέμπει στο κόκκινο παντελόνι του Μίκυ και με λίγη λευκή κουβερτούρα που έλιωσα, έφτιαξα το 2 και δυο κουμπάκια.) Ήταν πραγματικά υπέροχη η τούρτα αυτή και έγινε πλέον η επίσημη τούρτα γενεθλίων, επετείων και λοιπών χαρών του σπιτιού μας!

Για party favors χαρίσαμε παραμυθάκια στους μικρούς καλεσμένους, αν και είχα ξεχωρίσει την καταπληκτική, σούπερ κλασάτη ιδέα της αγαπημένης μου μπλογκοφίλης της Μαρίας από το Shabbymommy με τα DIY μαυροπίνακες κεφαλάκια Μικυ και Μίννι , αλλά δυστυχώς ο χρόνος δε με έφτασε για να τα κάνω. Ωστόσο αποθήκευσα την ιδέα για προσεχή πάρτυ, προσαρμόζοντάς τα στο θέμα! 


Το κουδούνι χτύπησε, οι πρώτοι καλεσμένοι ήρθαν, ο μικρός μου Στεφανάκος, ευτυχισμένος τους υποδεχόταν με γέλια και αγκαλιές. Ήταν ένα πολύχρωμο, χαρούμενο πάρτυ. Παντού γέλια, παιχνίδια, μπαλόνια! Ο μικρός πρωταγωνιστής περιφερόταν με το photo boost από αγκαλιά σε αγκαλιά και φωτογραφίστηκε με όλους τους καλεσμένους! Ήρθε η ώρα και για την τούρτα! Το κεράκι τρεμόπαιζε μπροστά στα χαρούμενα ματάκια και εκείνος με μια βαθιά ανάσα το φύσηξε! Ευτυχισμένα δεύτερα γενέθλια αγαπημένε μου! Σ' αγαπώ πολύ. Η μαμά! 

Υ.Γ1: Σας ευχαριστώ όλους για τις ζεστές σας ευχές. Φιλιά πολλά!
Υ.Γ2: Ζητώ συγνώμη για τον άσχημο φωτισμό, το σημείο που στήνω τους μπουφέδες μου δεν έχει καθόλου φυσικό φως και οι φωτογραφίες δε βγαίνουν ποτέ καλές.

8 σχόλια:

  1. Σούπερ μάμα! Η κουμπάρα μου θα κάνει πάρτυ για τα παιδιά της με θέμα μίκυ-μίνι και έχω πρσοφερθεί να βοηθήσω. Έδωσες πολλές καλές ιδέες!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα Δάφνη μου! Σε ευχαριστώ πολύ! Καλή επιτυχία στο πάρτυ σας, περιμένω φωτογραφίες!!!! Σε φιλώ.

      Διαγραφή
  2. Λαμπρινούλα πόσο πανέμορφα τα έκανες ολα!!!! Οι κατασκευές, το μενού, η τούρτα, οι μικρές λεπτομέρειες!!! Μας βοηθάς πολύ με τις αναλυτικές σου οδηγίες και λινκς. Τα ωραία πρεπει να μοιράζοντα indeed:))))
    Αυτο για το livecollage δεν το ήξερα!!! Σουπερ ιδέα!!!
    Να χαίρεστε το Στεφανάκο σας και να είναι γερός και τυχερός! Να απολαμβάνει τόσο χαρουμενα πάρτυ απο τη σούπερ καταπληκτική μανουλα του:)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ Δήμητρά μου για το γενναιόδωρο, όπως πάντα, σχόλιο. Χαίρομαι που βοήθησε η ανάρτηση αυτή γιατί προσπάθησα να έχει σχεδόν όλα όσα μπορεί να χρειαστείς για ένα παιδικό πάρτυ! Θα την έλεγα άνετα μαραθώνιο ανάρτηση με τα τόσα λινκ, βίντεο και παρακλάδια! χιχι. Ευχαριστώ επίσης και για τις ευχές και για τα καλά σου λόγια. Φιλιά πολλά!!

      Διαγραφή
  3. Εντάξει εκτός ότι θαύμασα όλα όσα έφτιαξες, μου άνοιξες και την όρεξη με τόσες τέλειες συνταγές! Να τον χαίρεσαι το μικρούλη σου και αυτός είμαι σίγουρη ότι είναι πολύ περήφανος για την μαμά του και το τέλειο πάρτυ του!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πάρα πολύ για τα καλά σου λόγια και τις ευχές σου. Να είσαι πάντα καλά Κατερινάκι!

      Διαγραφή
  4. Όλα υπέροχα. Αλλά η τούρτα σοκολάτα με τις φραουλίτσες, μμμ, τέλεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς ήρθες Μια! Σε ευχαριστώ για το σχόλιο. Ναι πραγματικά η τούρτα ήταν μια πολύ ευχάριστη έκπληξη!! Σε φιλώ.

      Διαγραφή

Σας άρεσε αυτό που διαβάσατε; Αφήστε στο μπλοκ ένα σχόλιο!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...