Τρίτη 16 Ιανουαρίου 2018

Ανασκόπηση του 2017 #Challenge

Αγαπημένοι μου φίλοι,
καλή χρόνια! Γεμάτη όμορφες στιγμές, υγειά και χαρές. Το 2017 είναι ήδη τόσο μακρυά που μοιάζει με γλυκιά ανάμνηση. Ξεκάθαρα είμαι από εκείνους του τύπους που στις 31/12 θα κάτσω στην ακρούλα μου για λίγο και θα δω πώς πήγε η χρονιά που πέρασε. Και πριν φύγει ο μήνας δέχομαι μια πρόσκληση από ένα αγαπημένο πλάσμα, την Greek kiwi για τη δική μου ανασκόπηση της χρονιάς που έφυγε. Και να 'μαι σήμερα εδώ με το καφεδάκι μου συντροφιά να γράφω για το 2017 που μόλις έφυγε.



Όπως ξέρετε όσοι με διαβάζετε από εδώ ή από το ίνσταγκραμ, είμαι επίσης τύπος που θέτω στόχους για τη νέα χρόνια τις πρώτες μέρες του νέου έτους. Εδώ μπορείς να διαβάσεις τα σχετικά με τους στόχους που έγραψα πέρσι. Ήταν η πρώτη χρονιά που το χώρισα σε 6 κατηγορίες με τους βασικούς τομείς που με ενδιαφέρουν στη ζωή μου. Δυστυχώς για εμένα δεν μου αρέσουν καθόλου οι ωραιοποιημένες αλήθειες, δεν τα ομορφαίνω τα πράγματα για να γλυκαθώ, δε με ενδιαφέρει το φαίνεσθαι και τώρα που τα κοιτάω ένα ένα- θα φανώ ειλικρινής με τον εαυτό μου κάνοντας μια πολύ αυστηρή κριτική, αλλά πραγματικά φάνηκα πολύ τεμπέλα αυτή τη χρονιά. Δεν ολοκλήρωσα το βασικό στόχο που είχα θέσει για το 17, τη συγγραφή του βιβλίου που έχω ήδη ξεκινήσει και έχω φτάσει ήδη στο 12ο κεφάλαιο, αλλά έχει ακόμα αρκετό δρόμο. Οπότε ο στόχος αυτός μεταφέρεται για το 2018 πάνω πάνω μάλιστα. Δεύτερος μη ολοκληρωμένος στόχος: Υγεία- φυσική κατάσταση- κιλά. Μετά το ταξίδι στην Ιταλίας στο τέλος του Δεκέμβρη, πήρα 5 ολόκληρα κιλά σε 5 μέρες + κάτι λίγα που ήρθαν από το καλοκαίρι ξέφυγα πάλι. Σήμερα μετρώ ήδη 10 κιλά παραπάνω από τον Αύγουστο του '16, όταν δηλαδή ήρθα στα κιλά μου μετά την εγκυμοσύνη. Φυσική κατάσταση, χμ η μόνη μου άσκηση είναι χορός παραδοσιακά δυο φορές τη βδομάδα και γύρω στις 20 φορές που πήγα συνολικά για τρέξιμο. Αυτό το πρόγραμμα είναι χιλιόμετρα μακριά από το στόχο μου που περιελάμβανε 3 φορές τη βδομάδα τρέξιμο, σωστή διατροφή, 2 λίτρα νερό, όχι ζάχαρη.
Σχετικά με τον επόμενο στόχο, δεν είμαι ικανοποιημένη για όσα έδωσα στην οικογένειά μου. Για τον ποιοτικό χρόνο, τον ουσιαστικό χρόνο που περνάω μαζί τους.
Για τους φίλους: ήθελα να τους βλέπω πιο συχνά, να περνάω χρόνο μαζί τους. Ευτυχώς βρήκαμε μια μέση λύση  και πλέον η φυσική παρουσία "μπορεί να αντικατασταθεί"με ένα τηλεφώνημα-βιντεοκλήση-πρωινός καφές μια ή δυο φορές την εβδομάδα ώστε να μην χάνουμε την επαφή μας με τα καθημερινά.
Το σπίτι:  Χμ ο στόχος ήταν να το οργανώσω επιτέλους με έναν τρόπο που θα διευκολύνει την οικογένειά μας. Προς το παρόν δυστυχώς υπάρχουν μέρες που τα παιχνίδια είναι παντού σκορπισμένα σε όλο το χαλί σε όλα τα δωμάτια, όπως και πράγματα διάφορα παντού. Σκέτη απογοήτευση.
Καριέρα: Ναι, αυτό που είχα στο μυαλό μου στις αρχές του 2017, ούτε καν. Αλλά τελικά άνοιξαν νέοι επαγγελματικοί δρόμοι προς το τέλους του, που μου αρέσουν πολύ και με κάνουν πολύ ευτυχισμένη. Θα μιλήσω εν καιρώ για αυτό.

Το 2017 ,ανεξάρτητα από όλα αυτά που δεν κατάφερα να ολοκληρώσω, ήταν μια σχετικά καλή χρονιά κατά τα άλλα. Δεν έφυγε κανείς, ήρθαν αρκετοί νέοι αγαπημένοι, οι οποίοι φάνηκαν και αρκετά σημαντικοί. Έμαθα να χορεύω ποντιακά. Έμαθα να μαγειρεύω νέες ωραίες συνταγές. Γνώρισα νέα μέρη. Ξύπνησα σε όμορφους τόπους. Γέλασα μέχρι δακρύων,  αγκάλιασα αγαπημένους μου, απόλαυσα στιγμές.

Καθώς τελειώνω τις αναρτήσεις μου πριν γράψω τον επίλογο, συνηθίζω να ξαναδιαβάζω φωναχτά το κείμενο που έγραψα ώστε να δω τι γεύση μου αφήνει. Το σημερινό λοιπόν με έχει θυμώσει και με έχει πεισμώσει αρκετά. Βάζω λοιπόν Challenge στον εαυτό μου διάρκειας 1 μήνα. Μέσα σε αυτόν το μήνα θέλω να έχω ρολάρει όλα αυτά που δεν κατάφερα το '17. Να μπουν δηλαδή στη σειρά που θέλω ώστε να τα ολοκληρώσω σταδιακά μέσα στο νέο έτος. Όποιος θέλει ακολουθεί, φτιάχνω το  hastag #1monthchallengepdl , ακολουθήστε το στο ινταγκραμ! Είμαι τόσο πολύ ενθουσιασμένη! Βάζω ρολογάκι και ξεκινάμε δυνατά.

Καλή χρονιά σε όλους.

Προσκαλώ τις αγαπημένες Μαρία από το shabbymommy, την Αντωνία από το crazytouristsblogging και την Αθανασία από το creationswithfantasy και όποιον άλλον θέλει ας μου στείλει στο μεηλ μου την ανασκόπησή του.

Σε ευχαριστώ αγαπητό ελληνικό ακτινίδιο για την πρόσκληση ήταν πολύ απολαυστικό, προς το τέλος τουλάχιστον και με βοήθησε να πάρω φόρα!

Μέχρι την επόμενη φορά, περιμένω συμμετοχές στο ινσταγκραμ!!!! Φιλιά πολλά!


6 σχόλια:

  1. Δεν ξέρεις πόσο σε θαυμάζω που γραφεις βιβλίο. Που εχεις βρει την ιδεα και καταφερνεις να την εκφράσεις, ακόμα κι αν σε δυσκολεύει η συγγραφή!
    Μην είσαι τοσο αυστηρή με τον εαυτό σου (τα γραφω, να τα ακουω κι εγω, μη νομιζεις).
    Δεν ξερω αν θα γραψω ανασκόπηση, ηταν δυσκολη χρονιά συναισθηματικα και ψυχολογικά για εμενα... Θα δουμε!
    Σε φιλώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγαπημένη μου Αντωνία σε ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια. Ναι είμαι αυστηρή, είναι η αλήθεια και αν δεν το ολοκληρώσω δεν θα ησυχάσω. Ελπίζω να μπω σε μουντ σύντομα. Όπως σου βγει για την ανασκόπηση δε θα ήθελα να πιεστείς. Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  2. Εγώ πάλι βλέπω και πολλά θετικά στην ανασκόπηση σου κρυμμένα ανάμεσα στις γραμμές! Οπότε σου στέλνω δύναμη για ένα όμορφο ξεκίνημα για το 2018!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ που εστιάσες στα θετικά! Αυτό θα προσπαθήσω να κάνω και εγώ! Φιλιά πολλά.

      Διαγραφή

Σας άρεσε αυτό που διαβάσατε; Αφήστε στο μπλοκ ένα σχόλιο!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...