Τετάρτη 12 Σεπτεμβρίου 2018

Καθαρό και οργανωμένο σπίτι σε λιγότερο από μια ώρα Vol II

Μου το ζητήσατε και σας τα μάζεψα! Τα 10 τιπς για ένα πάντα καθαρό και οργανωμένο σπίτι και μάλιστα σε λιγότερο από μία ώρα.
via Pinterest



Καταρχάς, για να μην υπάρξουν παρανοήσεις, μην νομίζετε ότι είμαι καμία νοικοκυρά με το ξεσκονόπανο στο χέρι, είμαι το εντελώς αντίθετο. Μάλιστα βαριέμαι τόσο πολύ τις δουλειές του σπιτιού όσο δεν μπορείτε να φανταστείτε! Τις βαριέμαι τόσο που κατά καιρούς δοκιμάζω νέα πράγματα για να ελαχιστοποιήσω όσο περισσότεροο μπορώ το χρόνο που διαθέτω για να είναι το σπίτι μου καθαρό. Γιατί από τη μια μπορεί να βαριέμαι να το καθαρίζω, όμως από την άλλη, απολαμβάνω όσο τίποτα το πεντακάθαρο, μοσχομυριστό και οργανωμένο μου σπίτι.
Έχω από πέρυσι, που μου έχει μπει αυτή η νέα ιδέα στο μυαλό μου. Το να θυμίζει δηλαδή το σπίτι πεντάστερο ξενοδοχείο. Σου είχα γράψει αναλυτικά για αυτό εδώ.
Μετά από σχεδόν 9 μήνες σαν οικοδέσποινα στο Αirbnb διαμέρισμά μου, έβγαλα κάποια συμπεράσματα και τα μοιράζομαι σήμερα μαζί σας.

  1. Ξεκινώντας την καθαριότητα βάζω πάντα το timer να χτυπήσει στη μία ώρα. Έτσι καταφέρνω δύο πράγματα. Πρώτον κάνω γρήγορες κινήσεις ώστε να μη χασομερίσω καθόλου και δεν επιτρέπω στον εαυτό μου να διαθέσει πάνω από μία ώρα για την καθαριότητα του σπιτιού. Συνήθως τελειώνω τη δουλειά μου, σχολαστικά και όμορφα στη μια ώρα ακριβώς ή στα 70 λεπτά. Την τελευταία φορά τελείωσα στα τρία τέταρτα! 
  2. Δεν έχω φορτώσει τις επιφάνειες με μπιμπελό, μπιχλιμπίδια και πράγματα περιττά. Γενικά οι χώροι του σπιτιού δεν είναι καθόλου φορτωμένοι με αποτέλεσμα να μην κουράζεται το μάτι του επισκέπτη. 
  3. Κάνω πάντα τις δουλειές με την ίδια σειρά. Δημιουργώ έτσι μια ρουτίνα και σχεδόν μηχανικά πλέον γίνονται όλες οι δουλειές, χωρίς καν να σκεφτώ τι πρέπει να κάνω μετά.
Εκτός όμως από το σπίτι που φιλοξενώ κόσμο, φροντίζω και το σπίτι που μένουμε με την οικογένειά μου! 
  1. Βάζω οπωσδήποτε ένα πλυντήριο την ημέρα, κατά προτίμηση με το που ξυπνήσω. Το καλοκαίρι και το φθινόπωρο που ακόμα έχουμε καλό καιρό, βάζω ένα ακόμα στο φλας με τα ρούχα που φορούσαμε την μέρα που πέρασε. Ίσα για ένα φρεσκάρισμα καθώς δεν είναι λερωμένα. Μέχρι να ξυπνήσω το επόμενο πρωί, εκείνη η βραδινή πλύση έχει κιόλας στεγνώσει. Με αυτόν τον τρόπο το καλάθι μου είναι σχεδόν πάντα άδειο και αυτό είναι κάτι που μου αρέσει πολύ.
  2. Με το γνωστό timer κάνω μίνι επιθέσεις, πεντάλεπτες και με εξαιρετικά γρήγορες κινήσεις, καθαρίζω έναν ένα χώρο. Το θέμα είναι να το πάρεις απόφαση. Θα ανεβάσω στόρι με ένα από αυτά τα επιθετικά πεντάλεπτα.
  3. Κάθε πρωί που ξυπνώ βλέπω έναν καθαρό νεροχύτη. Έχεις κατά νου κάτι καλύτερο για πρωινό ξύπνημα;
  4. Προσπαθώ να περιορίσω τα παιχνίδια των παιδιών μόνο μέσα στο δωμάτιό τους. Ο κανόνας είναι ότι δεν βγαίνει παιχνίδι νέο έξω αν πρώτα δεν μαζευτεί το προηγούμενο που ήταν έξω.
  5. Προσπαθώ να μην αφήσω το σπίτι να λερωθεί. Δηλαδή αποφεύγω να κάνω δουλειές μόνο μια φορά την εβδομάδα. Αλλά κάνω κάθε μέρα από λίγο. Στα καθημερινά μου περιλαμβάνονται οπωσδήποτε, τα δωμάτια, το σίδερο, πλυντήριο, μπάνιο, κουζίνα , σκούπα- σφουγγάρισμα και αερισμός δωματίων. Όταν χρειαστεί συνήθως μια φορά την εβδομάδα καθαρίζω μπαλκόνια, τζάμια( μπορεί και δύο βδομάδες, δε θα σκάσουμε και για τα τζάμια) σεντόνια, πετσέτες και ξεσκόνισμα.
  6. Πάντα σκέφτομαι πόσο πολύ απολαμβάνω το καθαρό και μοσχομυριστό σπίτι μου. Και το πόσο με στεναχωρεί και μου κάθεται στο στομάχι όταν το αφήνω. Για κανέναν δεν είναι απολαυστικές οι δουλειές δυστυχώς, αν ήταν δε θα λέγονταν δουλειές αλλά απόλαυση. 
  7. Όταν κάνω στατικές δουλειές, δεν αφήνω το χρόνο μου να πάει χαμένο, βάζω απέναντί μου το κινητό και βλέπω στο youtube βιντεάκια με ομιλίες και όλα αυτά που με ενδιαφέρουν. Έτσι παράλληλα τελειώνει και η δουλειά μου ευχάριστα, μα επιπλέον  νιώθω ότι "ταϊσα" τον εαυτό μου με όλα αυτά που λαχταρώ κάθε μέρα να μαθαίνω.
Βάλτε το ράδιο δυνατά! Κλείστε το ίντερνετ, βάλτε το ρολογάκι να χτυπήσει σε μια ώρα και μετά αφού κουραστήκατε, καθίστε ένα τεταρτάκι και απολαύστε το αποτέλεσμα. Σε εξαιρετικά δύσκολες περιπτώσεις, φωτογραφίστε το πριν και το μετά. Θαυμάστε το καθαρό σπίτι σας.

Πηγαίνετε στην αγορά και πάρτε ένα μικρό δώρο στον εαυτό σας, σας αξίζει, εφόσον ήσασταν τόσο καλά παιδιά.

Υ.Γ: Οι δουλειές δεν τελειώνουν ποτέ, κάνετε μόνο τα βασικά. Την επόμενη μέρα θα χρειαστεί να ξανακάνετε οπότε με το μαλακό.

Σας φιλώ! Καλό βράδυ και καλή ξεκούραση σε όλους!
Εσείς αλήθεια τι πρόγραμμα τηρείτε στις δουλειές του σπιτιού; Αφήστε μας κάποια ιδέα που μπορεί να μην έχει ακουστεί.

Υ.Γ: Για έμπνευση μπορείς να περιηγηθείς στην καρτέλα Οργάνωση , όπου και στο παρελθόν έχω γράψει σχετικά θέματα. Ελπίζω να βρεις εκεί αυτό που ταιριάζει περισσότερο στο στύλ σου.

2 σχόλια:

  1. Πόσο χαίρομαι που χρησιμοποιείς το timer! Είσαι η απόδειξη ότι δεν είμαι η μόνη τρελή εκεί έξω! Πάρα πολύ χρήσιμα τα tips που μας δίνεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. To timer έχει γίνει βοηθός πολύτιμος! Χαίρομαι που συμφωνούμε!!

      Διαγραφή

Σας άρεσε αυτό που διαβάσατε; Αφήστε στο μπλοκ ένα σχόλιο!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...