Παρασκευή 25 Σεπτεμβρίου 2015

Οργάνωση κλινοσκεπασμάτων

φθινοπωρινη οργανωση μέρος πρώτο, λινοθηκη


Αγαπημένοι μου,
επιστρέφοντας στη βάση μου, έπειτα από ένα γεμάτο καλοκαίρι και έχοντας γεμάτες τις αποσκευές μου από ενέργεια, αναμνήσεις και μυρωδιά καλοκαιριού έφτασε η ώρα, όπως κάθε χρόνο, να οργανώσω το σπίτι για το φθινόπωρο που σιγά σιγά μας χτυπά την πόρτα.

Πρώτη φορά φέτος, ένιωσα πως ύστερα από τόσα χρόνια, το σπίτι μας είναι ασφυκτικά γεμάτο και επιτέλους πήρα απόφαση να απαλλαγώ από οτιδήποτε περιττό, καθώς επίσης και να αναδιοργανώσω οτιδήποτε δεν είναι εύχρηστο.
Επειδή ο ελεύθερος χρόνος μου, είναι ελάχιστος, η καλύτερη λύση για εμένα είναι να αναλαμβάνω κάθε μέρα ένα μικρό πρότζεκτ μέχρις ότου ολοκληρωθεί η οργάνωση του σπιτιού μου, όπως ακριβώς την έχω φανταστεί.
Η αρχή έγινε με το χώρο όπου αποθηκεύω τα κλινοσκεπάσματα. Τα προηγούμενα έτη θεώρησα σωστό να τα στοιβάζω στα τρία συρτάρια της τουαλέτας μου, στο υπνοδωμάτιο. Επίσης στην ακρούλα του συρταριού τοποθετούσα τις μαξιλαροθήκες σε ντάνες. Ωστόσο πάντα πίστευα ότι είναι κρίμα να χάνεται τόσος χώρος από τρία μεγάλα συρτάρια για να αποθηκευτούν μόνο σεντόνια. Εκτός τούτου και πάλι το αποτέλεσμα δεν ήταν τόσο οργανωμένο όσο θα ήθελα.


Κάνοντας λοιπόν τη σχετική έρευνα στο ίντερνετ βρήκα πολλές ιδέες και την οργάνωση της "λινοθήκης".
Αρχικά ξεχώρισα πανωσέντονο, κατωσέντονο και μαξιλαροθήκη και τα αποθήκευσα στην άλλη μαξιλαροθήκη του σετ. Έτσι είχα έτοιμο το σετάκι μου για στρώσιμο. Το ίδιο ακριβώς έκανα και με τις παπλωματοθήκες, τοποθετώντας μέσα στη μαξιλαροθήκη το σεντόνι και την παπλωματοθήκη του.
Αρνούμενη να "χαραμίσω" τα συρτάρια μου, έκανα διάφορες δοκιμές στο πού θα μπορούσαν να αποθηκευτούν όλα μαζί τα κλινοσκεπάσματα, να είναι σε βολική θέση και να μην καταλαμβάνουν πολύ χώρο. Η λύση δόθηκε, στο μεσαίο ντουλάπι της ντουλάπας μου, στο οποίο μέχρι πρότινος αποθήκευα τις μπλούζες μου.


Το τελικό αποτέλεσμα με ικανοποίησε πολύ καθώς και τα σεντόνια μου πλέον είναι πράγματι πολύ οργανωμένα και έχω εύκολη πρόσβαση σε αυτά, αλλά πλέον δημιουργήθηκε έξτρα χώρος αποθήκευσης που μέχρι πρώτα δεν είχα καν φανταστεί.
Σας παροτρύνω να κάνετε δοκιμές, στον τρόπο που οργανώνετε το σπίτι σας. Μεγαλώνοντας αλλάζουν οι απαιτήσεις και οι ανάγκες μας. Μέχρι να βρείτε αυτό που ταιριάζει σε εσάς αλλάξτε τα πάντα γύρω σας, μόνο καλό μπορεί να σας κάνει και να σας ανανεώσει.

Καλή οργάνωση σε όλους εύχομαι και να έχουμε ένα υπέροχο δημιουργικό και οργανωμένο φθινόπωρο.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σας άρεσε αυτό που διαβάσατε; Αφήστε στο μπλοκ ένα σχόλιο!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...