Πέμπτη 28 Ιουνίου 2018

Ό,τι δε συνέβη ποτέ, είναι μόνο αυτό που δεν ήθελα!


Πες μου πόσες φορές προσπάθησες για κάτι που ήθελες και δεν το κατάφερες. Λέγοντας προσπάθησες εννοώ να βάλεις μέσα όλη σου τη δύναμη, όλο σου το θέλω. Να φωνάζει ολόκληρη η ύπαρξη σου με κεφαλαία γράμματα ΘΈΛΩ να πετύχω αυτό.... και δεν το πέτυχες; Εγώ πάντως τις ελάχιστες φορές που προσπάθησα να πετύχω κάτι με όλες μου τις δυνάμεις, το πέτυχα. Δεν έχω να μετρήσω πολλά επιτεύγματα (αν με ρώταγες πριν από είκοσι χρόνια ίσως να θεωρούσα τον εαυτό μου καμένο χαρτί. Ίσως επειδή δεν είχα στόχους, ίσως επειδή ήμουν μέτρια μαθήτρια, λόγος που με στεναχωρούσε και τότε αλλά και σήμερα) όμως όσα έχω πετύχει είναι αυτά που πραγματικά προσπάθησα πολύ να πετύχω. Και γι' αυτό έχουν τόσο μεγάλη αξία για εμένα. Όπως μαρτυρά και ο τίτλος ο σημερινός, << Ό,τι δε συνέβη ποτέ, είναι μόνο αυτό που δεν ήθελα!!!>>
Πιστεύω λοιπόν πολύ στη δύναμη που κρύβουμε μέσα μας. Στη θετική σκέψη, στην επιθυμία, στον νόμο της έλξης.




Τις προάλλες, καθώς έψαχνα στα χιλιάδες ενθύμια που υπάρχουν στην αποθήκη του πατρικού σπιτιού μου, βρήκα ένα χαρτάκι που είχα γράψει την άνοιξη του 1999. Έγραφα με τα στρογγυλά γραμματάκια μου, την επιθυμία μου, μάλιστα η πρόταση ξεκινούσε έτσι: << Αυτό που θέλω περισσότερο στη ζωή μου είναι......>> Μόλις το είδα, χαμογέλασα και ένιωσα μια βαθιά συγκίνηση παράλληλα καθώς αυτό που ζητούσα στο χαρτάκι, είναι η ακριβής κατάσταση που βρίσκομαι σήμερα! Οπότε είμαι ένα ζωντανό παράδειγμα και το έχετε αυτή τη στιγμή μπροστά σας, ότι όλο αυτό πιάνει! Και αφού το κατάφερα μια φορά, μπορώ να το κάνω και με όλες τις υπόλοιπες επιθυμίες μου, όπως βέβαια μπορείς να καταφέρεις και εσύ που διαβάσεις ετούτες εδώ τις γραμμές σήμερα.
Και επειδή σήμερα στο ίνσταγκραμ μου ζητήσατε πολλοί να σας μιλήσω για το θέμα αυτό και τα βιβλία, σας αναλύω παρακάτω το θέμα.
Πολλά χρόνια ύστερα από το συμβάν με το σημείωμα του '99, το 2013 σε μια από τις πιο δύσκολες περιόδους της ζωής μου, για πολλούς λόγους, ένιωσα ότι είχα χάσει το δρόμο, μια αγαπημένη φίλη, τρανή βιβλιοφάγος από τα παιδικάτα μας, με φέρνει σε επαφή με ένα βιβλίο που έμελλε να αλλάξει τον τρόπο σκέψης μου οριστικά, το βιβλίο αυτό ήταν <<το Μυστικό>> της Rhonda Byrne. Πριν πάω να αγοράσω το βιβλίο, είδα το βίντεο του βιβλίου που κυκλοφορεί και στα ελληνικά. Θυμάμαι ήταν 1:30 ώρα αλλά το είδα όλο με αμείωτο ενδιαφέρον! Δεν μπορούσα να πιστέψω λοιπόν ότι τόσα χρόνια η δύναμη ήταν στα χέρια μου, ή μάλλον στο μυαλό μου. Το μυστικό μιλάει εν ολίγοις για το γεγονός ότι το Σύμπαν μπορεί να ακούσει την επιθυμία μας και να μας δώσει αυτό που επιθυμούμε πραγματικά, αρκεί να το θέλουμε πραγματικά. Εκεί πρώτη φορά βρήκα έννοιες όπως πίνακας επιθυμιών και οραματισμός. Το σύμπαν λοιπόν, το χρησιμοποιούμε ως κατάλογο και μέσω του οραματισμού, διαλέγουμε τι ακριβώς θέλουμε. Αν σου είναι δύσκολο να οραματιστείς, διάλεξε φωτογραφίες από περιοδικά ή από το διαδίκτυο. Πάρε χαρτί και μολύβι και γράψε αυτό που θες, σαν το δικό μου το σημείωμα του '99, κόλλα το σε ένα φελλοπίνακα και βλέπε το κάθε μέρα. Φέρσου σαν να βρίσκεσαι ήδη σε αυτήν την κατάσταση, σαν να έχεις αυτό που επιθυμείς, δράσε και προς θεού, μην γκρινιάξεις. Βγάλε τη γκρίνια από την καθημερινότητά σου. Η γκρίνια και η αρνητικότητα φέρνουν μόνο αρνητικότητα, είναι αυτό ακριβώς που έλκεις. Αντίθετα αν σκέφτεσαι θετικά, αν είσαι θετικός άνθρωπος και χαμογελαστός, χαμόγελα θα πάρεις σαν απάντηση.
Από το 2013 κάθε χρόνο φτιάχνω στο πιντερεστ και από ένα τέτοιο πίνακα και μάλιστα το ονομάζω με το έτος που διανύουμε. Μου φαίνεται αρκετά πιο εύκολο να βάλω ό, τι φωτογραφία μου γυαλίσει σε αυτόν τον πίνακα και χωρίς να χαλάσω χαρτί και μελάνι. Βέβαια οφείλω να ομολογήσω ότι με αυτόν τον τρόπο, δεν έχει δουλέψει πολύ το σύστημα καθώς έχω γεμάτους πίνακες με πάρα πολλές επιθυμίες στις οποίες δεν ανατρέχω, δεν επιστρέφω καθημερινά και κάποτε φτάνω στο σημείο να τις ξεχνάω. Φέτος ήταν η πρώτη φορά που έφτιαξα πραγματικό πίνακα οραμάτων. Πάνω κόλλησα μόνο 6 πολύ ξεκάθαρες επιθυμίες και ένα γράμμα προς τον εαυτό μου, το οποίο γράφει πάνω να μην ανοιχτεί πριν τις 19/04/19. Τότε θα το ανοίξω και ελπίζω να έχω καταφέρει όλα αυτά που έχουν γραφτεί μέσα σε αυτό.
Το επόμενο βιβλίο που υπάρχει στη βιβλιοθήκη μου από εκείνη την εποχή και ανατρέχω συχνά πυκνά, είναι <<Ο δρόμος της αυτοεξάρτησης, Φύλλα πορείας 1, του Χόρχε Μπουκάϊ>> Το θαυμάσιο συναίσθημα που αισθάνομαι όταν διαβάζω Μπουκάϊ, είναι κάτι που δύσκολα μπορώ να περιγράψω με λόγια. Αισθάνομαι λες και βρίσκεται δίπλα μου και μου μιλάει, λες και ακούει όσα έχω να του πω και μου ακουμπάει φιλικά το χέρι. Τα λόγια του ακουμπάνε την ψυχή μου και την ανακουφίζουν. Ακόμα και όταν γράφει κάτι που δεν είναι ευχάριστο, ακόμα και αν περιγράφει μια αλήθεια μου που δεν είναι όμορφη. Γι'αυτό τον ξεχωρίζω και τον έχω πολύ ψηλά στη λίστα με τους τους αγαπημένους μου συγγραφείς. Το συγκεκριμένο βιβλίο μου έδωσε απαντήσεις, χωρίς όμως να μου κουνήσει κανένα δάχτυλο διδακτικά. ( Εχω διαβάσει και άλλα εξαιρετικά βιβλία του Μπουκάϊ, το καθένα για άλλο σκοπό και ήταν και εκείνα εξίσου βοηθητικά για εμένα. (-Ο δρόμος των δακρύων, Ιστορίες να σκεφτείς- Να σου πω μια ιστορία)
Για το επόμενο βιβλίο έχω ξαναμιλήσει στο μπλόκ, είναι το βιβλίο που έγραψε η Oprah Winfrey, ένας υπέροχος και σχεδόν ο ορισμός του επιτυχημένου ανθρώπου. Η Οπρα λοιπόν στο βιβλίο <<Αυτό που ξέρω σίγουρα>>, μοιράζεται εντελώς προσωπικές ιστορίες από τα παιδικά της χρόνια, ο δρόμος της  οποίας πιστέψτε με δεν ήταν σπαρμένος με ροδοπέταλα, τουναντίον. Μοιράζεται εμπειρίες που έχει αποκομίσει αληθινά μαθήματα ζωής. Πολύτιμες σκέψεις γεμάτες διορατικότητα και εκμυστηρεύσεις. Είναι σαφώς ένας οδηγός για να ανακαλύψεις τον καλύτερο εαυτό σου.
Τέλος αλλά όχι λιγότερο σημαντικό θα βάλω ένα βιβλίο που πρόσφατα απέκτησα. <<Η τέχνη της ρουτίνας ,Masson Currey>> Το συγκεκριμένο βιβλίο έχει μαζεμένες τις συνήθειες σπουδαίων ανθρώπων! Ανθρώπων που είναι πετυχημένοι ο καθένας στο είδος του, κυρίως συγγραφέων, αν και θα βρεις μέσα και ζωγράφους, συνθέτες, επιστήμονες, ανθρώπους του πνεύματος, ανθρώπους που κατάφεραν τους στόχους τους. Ανθρώπους που πέτυχαν. Πόσο μεγάλη έμπνευση είναι για εμένα αυτό το βιβλίο! Ακόμα και αν κάποιους δεν τους γνωρίζω.

Αυτά λοιπόν είναι τα βιβλία που με εμπνέουν. Σκοπεύω να εμπλουτίσω την βιβλιοθήκη μου με βιογραφίες σπουδαίων ανθρώπων.

Μην ξεχνάς ό,τι οι δυσκολίες, οι άσχημες καταστάσεις και όλα αυτά που μπορεί να μας στενοχωρούν τώρα, έρχονται στο δρόμο μας για κάποιον λόγο, την παρούσα φάση δεν το γνωρίζουμε, όμως μια μέρα θα βλέπουμε πίσω και θα λέμε << Αν τότε δεν είχε συμβεί αυτό, σήμερα δεν θα είχα καταφέρει να φτάσω εδώ που είμαι>> Όλα λοιπόν είναι μέρος του παιχνιδιού, μέρος του μοναδικού ταξιδιού που διανύουμε μία και μοναδική φορά στη ζωή μας! Ας μη σπαταλάμε τον χρόνο μας άσκοπα, είναι πραγματικά τόσο πολύτιμος!

Οραματίσου, διάλεξε τη ζωή που θες και δράσε! Αύριο κιόλας, αγόρασε  έναν φελλοπίνακα και κόλλα πάνω τα όνειρά σου! Κόλλα τα στον τοίχο, σε ένα χαρτί, στο ψυγείο. Μην αφήσεις την ευκαιρία να κάνεις τον εαυτό σου περήφανο. Μπορείς!

Ελπίζω να μη σε κούρασα! Φιλιά πολλά! Καλή επιτυχία!
Υ.Γ: Αν φτιάξεις πίνακα οραμάτων, δείξε τον μου! Θα χαρώ πολύ.
Να είστε όλοι καλά και να συνεχίσετε να ονειρεύεστε.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σας άρεσε αυτό που διαβάσατε; Αφήστε στο μπλοκ ένα σχόλιο!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...