Παρασκευή 31 Μαΐου 2019

Τι έγινε από τη λίστα Μαΐου και η λίστα για τον Ιούνιο-55/365

Λίστα Μαΐου:


  1. Να πάω στο γυμναστήριο 21/31
  2. Να φάω ζάχαρη τρεις φορές
  3. Να πίνω νερό 1.5 λτ
  4. Να τελειώσω τις ασκήσεις μου
  5. Να τελειώσω τις ασκήσεις για την LC 
  6. Να κάνω ΓΕΝΙΚΗ ΚΑΘΑΡΙΟΤΗΤΑ
  7. Να οργανώσω πάρτι γενεθλίων
  8. Να καθαρίσω ένα πάρκο-δάσος-χώρο πρασίνου
  9. Να πάμε εκδρομή με τα παιδιά
  10. Να κλειδώσω τα σοσιαλ μιντια μετά από 30' χρήσης της μέρα.( από 06/05)
  11. Να κάνω κάθε βράδυ τη βραδινή ρουτίνα μου.



+Να σβήσω όλα τα παραπάνω

Ουάου! Μόλις είδα αυτό το 3 στα 11. Πολύ χαμηλό σκορ. Τώρα που το σκέφτομαι ήταν ένας μήνας με πολλά τασκς. Πάρα πολλά που είχα αναλάβει. Περισσότερο με στεναχωρεί που δεν ενυδατώθηκα όσο θα ήθελα ούτε εσωτερικά ούτε εξωτερικά. Η ασκήσεις μου επίσης είναι κάτι που πρέπει να τελειώσειι άμεσα. Για όλα τα υπόλοιπα έχουν γίνει είτε μισά αλλά έχει γίνει η αρχή είτε δεν είναι επί της παρούσης. Για τον Ιούνιο, ο οποίος είναι ήδη γεμάτος με υποχρεώσεις, γάμους, βαφτίσια, πάρτυ, παραστάσεις των παιδιών και δικές μου, πφφφ θα κάνω μια πολύ προσεκτική λίστα.

1. Να πάω 19 φορές γυμναστήριο
2. Να ολοκληρώσω τη γενική καθαριότητα
3. Να συνεχίσω το τσάλεντζ 
4. Να συνεχίσω να γράφω στο μπλοκ χωρίς διακοπή
5. Να οργανώσω ένα πάρτυ γενεθλίων
6. Να πίνω 1,5λ νερό τη μέρα
7.Να τελειώσω τις ασκήσεις μου
8. Να κάνω τα πακέτα μου
9. Να πάμε θερινό σινεμά


Αυτά θα βάλω για τον Ιούνιο. Λίγα αλλά πολύ βασικά για την εξέλιξή μου. Καλό μήνα να έχουμε.

Σε φιλώ

Λαμπρινή

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σας άρεσε αυτό που διαβάσατε; Αφήστε στο μπλοκ ένα σχόλιο!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...