Σάββατο 4 Μαΐου 2019

Τι έγινε από τη λίστα Απριλίου & λίστα Μαΐου-30/365

Αγαπητό ημερολόγιο:



  1. Να γράφω κάθε μέρα ένα ποστ στο μπλοκ μου
  2. Να πάω δέκα φορές στο γυμναστήριο 10/30--> Πήγα 7 μέρες
  3. Να δω ένα νέο μέρος
  4. Να φυτέψω στο μπαλκόνι μου τη δικιά μου ντοματιά και αρωματικά
  5. Να ανεβάσω δυο βίντεο στο γιουτιούμπ--> Δεν ανέβασα κανένα
  6. Να φτιάξω κουλουράκια Πασχαλινά & τσουρέκια
  7. Να διαβάσω 5 βιβλία   -->Διάβασα 4 βιβλία
  8. Να πάω στη θάλασσα και να απολαύσω τη στιγμή 
  9. Να προσέχω τη διατροφή μου
  10. Να πίνω 1,5 λίτρο νερό τη μέρα --> Λιγότερο 
  11. Να μην ξοδεύω πάνω από μισή ώρα τη μέρα στα σόσιαλ --> Ξέφυγα από το όριο μου
  12. Να πάμε πικ νικ με τα παιδιά --> 
  13. Να παίξουμε γαργαλοεπίθεση 
  14. Να κάνω γενική καθαριότητα για την άνοιξη στο σπίτι
  15. Να πάω ένα βήμα πιο κοντά στο μεγάλο μου στόχο (7/7 10-12) --> Πήγα ένα αλλά όχι ()
  16. Να δω τις φίλες μου 
  17. Να βγω με το Λ για φαγητό
  18. Να καθαρίσω ένα πάρκο, ή ένα μέρος του δάσους 
  19. Να μην γκρινιάζω
  20. Να είμαι ευγνώμων  



+1 να σβήσω όλα αυτά από την παραπάνω λίστα

Έκανα τα εννέα από τα είκοσι, σχεδόν κάποια τα ολοκλήρωσα. Είμαι πολύ ικανοποιημένη από το πώς πήγε ο μήνας Απρίλης. Αυτά τα πράγματα που έκανα μου έδωσαν χαρά και χαίρομαι πολύ που τα έκανα. Για το Μάιο, θα μοιραστώ τη λίστα η  οποία αυτή τη φορά θα είναι πιο στοχευμένη και βασισμένη στους στόχους μου τους μηνιαίους.

Λίστα Μαΐου:

  1. Να πάω στο γυμναστήριο 21/31
  2. Να φάω ζάχαρη τρεις φορές
  3. Να πίνω νερό 1.5 λτ
  4. Να τελειώσω τις ασκήσεις μου
  5. Να τελειώσω τις ασκήσεις για την LC 
  6. Να κάνω ΓΕΝΙΚΗ ΚΑΘΑΡΙΟΤΗΤΑ
  7. Να οργανώσω πάρτι γενεθλίων
  8. Να καθαρίσω ένα πάρκο-δάσος-χώρο πρασίνου
  9. Να πάμε εκδρομή με τα παιδιά
  10. Να κλειδώσω τα σοσιαλ μιντια μετά από 30' χρήσης της μέρα.( από 06/05)
  11. Να κάνω κάθε βράδυ τη βραδινή ρουτίνα μου.
+Να σβήσω όλα τα παραπάνω

Εσύ τι θα βάλεις στη λίστα για τον νέο μήνα?

Σε φιλώ

Λαμπρινή

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σας άρεσε αυτό που διαβάσατε; Αφήστε στο μπλοκ ένα σχόλιο!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...