Σάββατο 18 Ιανουαρίου 2014

4+1 μυστικά της κυρίας με τα πουά

Εδώ και λίγα χρόνια που άνοιξα το δικό μου σπίτι, έχω βρει κάποιους τρόπους ώστε να κάνω πιο εύκολη τη ζωή μου και επίσης να κάνω οικονομία στο μηνιαίο προϋπολογισμό του σπιτιού.


  1. Σάββατο σήμερα και παραδοσιακά το Σάββατο, οργανώνω το πρόγραμμα της εβδομάδας.  Τα ραντεβού της οικογένειας και γενικά οτιδήποτε δεν πρέπει να ξεχάσουμε. Επίσης προγραμματίζω το εβδομαδιαίο μενού με βάση τις ορέξεις των μελών της οικογένειας. Με αυτόν τον τρόπο, προλαβαίνεις να κάνεις τις αγορές τις εβδομάδας απ'το σούπερ μάρκετ και να αγοράσεις μόνο όσα χρειάζεσαι χωρίς να κάνεις περιττές σπατάλες. Επίσης δεν έχεις την καθημερινή ερώτηση " τι θα φάμε αύριο ".
  2. Τα χαρτικά, απορρυπαντικά, πάνες και γενικά προμήθειες που συνήθως εκτοξεύουν στα ύψη τον προϋπολογισμό του νοικοκυριού, τις αγοράζω μόνο όταν έχουν τα σούπερ μάρκετ προσφορές. Πολλές φορές μπορεί να φτάσει και στη μισή τιμή από την αρχική του προϊόντος, οπότε συμφέρει να αγοράσεις ακόμα και δύο συσκευασίες ώστε να μη χρειαστεί να τα ξαναγοράσεις σύντομα. Αν δεν μπορείτε να παρακολουθείτε τις προσφορές, υπάρχουν κάποιες ιστοσελίδες που βρίσκουν όλες τις προσφορές, θεωρώ ότι βοηθούν αρκετά.
  3. Οι περισσότερες γυναίκες που γνωρίζω, μισούν το σιδέρωμα των ρούχων. Εγώ πάλι το αγαπώ. Έχοντας προσπαθήσει με διάφορους τρόπους να γλιτώσω απ' αυτό πχ μαζεύοντας πολλά πλυντήρια, κατάλαβα ότι γι' αυτή τη δουλειά είναι καλύτερο να υπάρχει λιγότερος όγκος ρούχων. Πλέον με το που στεγνώσει το πλυντήριο που έχω απλώσει, το οποίο ακόμα και σε οκτάκιλο κάδο δεν θα έχει πάνω από δεκαπέντε ρούχα, το σιδερώνω αμέσως. Έτσι έχω ξεμπερδέψει με το σίδερο σε λιγότερο από μία ώρα.
  4. Πάντα μα πάντα όσο κουρασμένες και αν νιώθετε, μην αφήνετε την κουζίνα ακατάστατη το βράδυ πριν κοιμηθείτε. Καθαρίστε πάγκους και νεροχύτες. Το πρωί που θα ξυπνήσετε στην καθαρή, φωτεινή σας κουζίνα και φτιάξετε τον καφέ σας, θα είστε τόσο χαρούμενη και αισιόδοξη για τη νέα μέρα που ξεκίνησε. Σκεφτείτε να ξυπνήσετε και να έχετε να αντιμετωπίσετε μια ακατάστατη κουζίνα.
  5. Βρείτε κάτι που σας κάνει ευτυχισμένη και ακολουθήστε το, αφιερώστε στον εαυτό σας δύο ώρες την εβδομάδα. Ένα νέο χόμπι, ένα καφέ με τις φίλες σας ή μια έξοδο στο θέατρο.  Όσο απαιτητικό και αν είναι το πρόγραμμα της εβδομάδας, αυτό το δίωρο "κλέψιμο" για τον εαυτό σας, θα σας ανανεώσει και θα σας κάνει πραγματικά ευτυχισμένες. Το προτείνω ανεπιφύλακτα και πιστεύω ότι θα δείτε διαφορά αν το ακολουθήσετε. 
Αυτά είναι τα μυστικά μου. Από τότε που τα ακολουθώ πιστά έχει αλλάξει η καθημερινότητα μου. Έχω αποκτήσει περισσότερο ελεύθερο χρόνο και έχω συνεισφέρει στη μείωση των εξόδων στο νοικοκυριό μου. Εύχομαι να σας εμπνεύσουν τα μυστικά μου, να σας βοηθήσουν εξίσου στην καθημερινότητά σας. 
Τη Δευτέρα θα επιστρέψω με ένα νέο κεφάλαιο. Βάπτιση και πώς θα αποθηκεύσουμε τις ευχητήριες κάρτες των καλεσμένων μας.
Να έχετε όλοι ένα υπέροχο και ξεκούραστο σαββατοκύριακο.

2 σχόλια:

  1. Πόσο δίκιο έχεις! προς το παρόν δεν έχω καταφέρει το 3 & το 4.. (το 4 το ..αμελώ από άποψη γιατί το αναλαμβάνει ο σύζυγος το πρωί οπότε δεν θέλω να του το..στερήσω!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Α είσαι τυχερή αφού αναλαμβάνει ο σύζυγος αυτό το κομμάτι!! Το 3 δοκίμασέ το, αλήθεια σε μισή με μια ώρα έχεις ξεμπερέψει.

      Διαγραφή

Σας άρεσε αυτό που διαβάσατε; Αφήστε στο μπλοκ ένα σχόλιο!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...