Τετάρτη 5 Φεβρουαρίου 2014

Decoupage

Decoupage τεχνικη με χαρτοπετσετα

Kατά τη γαλλική λέξη decouper, που σημαίνει κόβω, έχει δημιουργηθεί η τέχνη του ντεκουπάζ. Κομμάτια λεπτού χαρτιού ή χαρτοπετσέτας κολλημένα σε διάφορα αντικείμενα. Κουτιά, γλαστράκια, πιάτα, κρεμάστρες, κεριά και οτιδήποτε άλλο μπορείτε να φανταστείτε. 
Πρόσφατα ανακάλυψα την τέχνη αυτή και ήδη έχω ξεκινήσει τις χειροτεχνίες μου, καθώς η περίοδος αυτή με βρίσκει σε πολύ crafty διάθεση.

 

Σας δείχνω παρακάτω τα βήματα που ακολούθησα για να φτιάξω το πρώτο μου ξύλινο κουτάκι.
Διάλεξα τη χαρτοπετσέτα που μου άρεσε και στρώθηκα στη δουλειά. 
  • Έβαψα το εσωτερικό του κουτιού με ακρυλικό χρώμα.
  • Έκανα μια δοκιμή πώς περίπου θα βάλω την χαρτοπετσέτα πριν την κολλήσω και αφαίρεσα όλα τα φύλλα της κρατώντας μόνο το εξωτερικό φύλλο ( αυτό που έχει τα χρώματα ).
  • Άπλωσα πάνω στο κουτί λευκή κόλλα χειροτεχνίας ώστε να καλυφθεί  όλο το κουτί.
  • Κολλάω την πετσέτα με πολύ προσοχή καθώς το φύλλο είναι πολύ λεπτό και το στρώμα της κόλλας παχύ.
  • Ισιώνω όπου χρειαστεί τα κομμάτια της χαρτοπετσέτας και στεγνώνω με το πιστολάκι.



Με τον ίδιο τρόπο έκανα και το τσίγκινο ποτ. Εδώ χρειάστηκε περισσότερη προσοχή στο στρώσιμο της πετσέτας πάνω απ΄την κόλλα και περισσότερο χρόνο για να στεγνώσει.


 Βρήκα έτσι τον τρόπο να κρατήσω για πάντα τις αγαπημένες μου χαρτοπετσέτες και να δώσω άλλο χαρακτήρα σε αδιάφορα αντικείμενα.
Την Παρασκευή θα επιστρέψω με το θέμα που με ρωτάνε οι περισσότερες φίλες μου " θέλω να οργανωθώ, αλλά δεν ξέρω από πού να αρχίσω".
Σας φιλώ, να έχετε ένα υπέροχο απόγευμα.

2 σχόλια:

Σας άρεσε αυτό που διαβάσατε; Αφήστε στο μπλοκ ένα σχόλιο!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...