Τρίτη 12 Απριλίου 2016

Πρωινή ρουτίνα, για πιο παραγωγική μέρα σε 21 μέρες

χτίσιμο μιας νέας συνήθειας σε 21 μέρες, συμβουλές για ευχάριστο ξύπνημα


Καλημέρα αγαπημένοι μου, σήμερα θα ασχοληθώ με το πώς μπορούμε να κάνουμε ευχάριστο το πρωινό ξύπνημα, ώστε να είμαστε πιο παραγωγικοί και πιο ευτυχισμένοι, στο σύνολο της μέρας.



Σου έχει τύχει να γνωρίσεις άνθρωπο που λέμε ότι δεν είναι morning type, ξέρεις, εκείνους που αν δεν πάει 10 το πρωί και δεν πιουν δυο καφέδες, δεν θα μιλήσουν καθόλου και θα έχουν το κεφάλι κάτω σαν να είναι μουτρωμένοι. Έχω συναναστραφεί αρκετούς τέτοιους ανθρώπους και δε μπορείς να πεις ότι η συναναστροφή με έναν από αυτούς θα σου φτιάξει τη μέρα. 
Πρόσφατα διάβασα ένα άρθρο στο οποίο είχαν ερωτηθεί κάποιοι από τους πιο πετυχημένους ανθρώπους του πλανήτη τι περιλαμβάνει η πρωινή τους ρουτίνα. Αυτό που μου έκανε εντύπωση λοιπόν, ήταν το γεγονός ότι όλοι τους ξυπνούσαν νωρίς, αρκετά νωρίς δηλαδή, μέχρι τις 6.30.
Μια ιδέα για τις συνήθειες που μπορούν να κάνουν πιο παραγωγική και ευτυχισμένη τη μέρα μας:
  • Υιοθετώντας τη συνήθεια αυτή βάλε το ξυπνητήρι, νωρίς.
  • Πρώτη δουλειά, πίνουμε ένα ποτήρι νερό για να ξεκινήσει το "εργοστάσιο" πάλι την παραγωγή
  • Βάλε τα αθλητικά και περπάτησε για τριάντα λεπτά. Αφήσε το πρωινό αεράκι να σου χαϊδέψει τα μαλλιά, το πρόσωπο και να σε ξυπνήσει. Κάπου εκεί θα ξεπροβάλει και η ανατολή που ελπίζω να την προλάβεις και να την απολαύσεις άλλη μια φορά.
  • Ντουζ και πρωινή υγιεινή
  • Πρωινό και ο πρώτος καφές της ημέρας.
Άνοιγουμε το ράδιο και δίνουμε ένα λεπτό στον εαυτό μας ώστε  να νιώσεις ευγνώμων για τη νέα μέρα που αντίκρισες και για όλα όσα είσαι ευγνώμων, μέσα στο καθημερινό τρέξιμο ξεχνάμε το πιο βασικό από όλα.
Σε ένα χαρτί, ένα ημερολόγιο, ή στο κινητό γράψε τις τοπ 3 δουλειές που έχεις να κάνεις για τη μέρα που ξεκίνησε.

  • Κάνε περισσότερα από αυτά που σε κάνουν ευτυχισμένο. Κακόμαθε που και που τον εαυτό σου. Να του φέρεσαι συχνά όπως σε ένα μωρό παιδί.
  • Διάβασε.... Διάβασε ένα όμορφο άρθρο, τα νέα της ημέρας, λίγες σελίδες από ένα μυθιστόρημα,  ό,τι πέσει στα χέρια σου, διάβασε... να ανοίξεις τους ορίζοντες σου, να βυθιστείς στη ζωή ενός χαρακτήρα, να φύγεις για λίγο από το σπίτι σου και να βρεθείς νοερά κάπου αλλού. Λίγο, δέκα λεπτά, αρκούν.
  • Για να ξυπνήσεις νωρίς, θα πρέπει να έχεις κοιμηθεί νωρίς το βράδυ. Κάνε ένα γρήγορο συγύρισμα, καθάρισε την κουζίνα σου, που θα είναι το πρώτο πράγμα που θα δεις το πρωί και καλό θα είναι να είναι καθαρή. Κάνε ένα ζεστό ντουζ και πέσε στα μοσχομυριστά σου σεντόνια. Δεν υπάρχει πιο όμορφη αίσθηση από αυτήν.
Όλα αυτά, σου δίνουν όντως την αίσθηση ότι η νέα μέρα που ήρθε θα είναι υπέροχη, χάριν στις ενδορφίνες που εκκρίθηκαν κατά την πρωινή σου άσκηση. Και πραγματικά με μια ώρα λιγότερο πρωινό ύπνο, έχεις φτιάξει την μέρα σου.
Βέβαια αυτό για να γίνει θα χρειαστεί λίγο καιρό, διάβασα σε ένα άρθρο, ότι για να υιοθετήσεις μια νέα συνήθεια, θα πρέπει να την επαναλαμβάνεις κάθε μέρα για  21 ημέρες και στο τέλος θα τα έχεις καταφέρει. Από προσωπική πείρα σας λέω ότι οι πρώτες μέρες είναι λίγο δύσκολες, μπορεί να αντιστέκεται ο οργανισμός μας και εκεί είναι που πρέπει να είμαστε δυνατοί. Είναι τόσο όμορφο να καταφέρνουμε τους στόχους μας και να είμαστε πιο δυνατοί από τα πάθη και τις αδυναμίες μας.

Σκέφτομαι ότι αν μου έλεγες πριν δέκα χρόνια όλα αυτά, μάλλον θα σε κοροϊδευα ή θα έλεγα ότι αποκλείεται να ξυπνήσω νωρίς πριν τις 6.30 ή να πέσω νωρίς για ύπνο. Αγαπούσα πολύ το χουζούρι, έχω κοιμηθεί πάρα πολύ στη ζωή μου.
Τώρα όμως είμαι στο σημείο που αν ξυπνήσω μια μέρα στις 10,00 νιώθω σαν να έφυγε όλη η μέρα. Κάπου διάβασα ότι το 1/3 της ζωής μας το περνάμε κοιμώμενοι και αγχώθηκα τόσο...

Για επίλογο θα σας γράψω την ερώτηση που έκανε κάθε πρωί, μόλις ξυπνούσε, ο Steve Jobs στον ευατόν του: << Αν σήμερα ήταν η τελευταία ημέρα της ζωής μου, θα ήμουν χαρούμενος με αυτό που είμαι έτοιμος να κάνω σήμερα;>>
Να έχετε μια υπέροχη μέρα.

2 σχόλια:

  1. Φοβερή ανάρτηση! Τον τελευταία σχεδόν χρόνο ξεκινάω τη μέρα μου με μία πρωινή επίσκεψη στο κολυμβητήριο και έχω αλλάξει νοοτροπία! Δεν μπορώ να το εξηγήσω αλλά αλλάζει όλη η μέρα! Δεν έχω καταφέρει τόσο πρωινό ξύπνημα ακόμα αλλά είμαι σε καλό δρόμο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστω πάρα πολύ! Πόσο όμορφο και το δικό σου ξύπνημα. Απο τη μέρα που θα το αποφάσεις έχεις 21 μέρες για να γίνει συνήθεια ��. Καλό Σαββατοκύριακο, (ανυπόμονω να δω τι μας ετοιμάζεις για την Κυριακή....)

      Διαγραφή

Σας άρεσε αυτό που διαβάσατε; Αφήστε στο μπλοκ ένα σχόλιο!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...