Πέμπτη 2 Ιουνίου 2016

Bullet journal

πώς φτιάχνουμε ένα bullet journal ( month tracker )


Η πρώτη μέρα του Ιουνίου φτάνει στο τέλος της. Μόλις τέλειωσα όοοολες τις δουλειές μου, έκανα το μπάνιο μου και έπεσα στα καθαρά σεντόνια για να ξεκουραστώ, αλήθεια υπάρχει καλύτερο δώρο για το τέλος μιας κουραστικής μέρας? (Θυμίζει λίγο τότε που ήμασταν παιδιά και μας ετοίμαζε η μαμά για ύπνο, όλη αυτή η ιεροτελεστία)
Σήμερα ήταν μια πολύ γεμάτη μέρα, όχι ότι έκανα τίποτα σπουδαίο, όλα αυτά που κάνουμε κάθε μέρα εμείς οι μαμάδες που μένουμε σπίτι, αλλά να, κάπως μου φάνηκε σαν να μην έκατσα ούτε λεπτό και τώρα που το ξανασκέφτηκα, πώς και έγινε έτσι σήμερα, θυμήθηκα!


Λοιπόν τον τελευταίο καιρό ακολουθώ στο ίνσταγκραμ μια μπλόγκερ από την Αμερική η οποία έχει το πιο τέλειο bullet journal! Εκείνη με ενέπνευσε να κάνω και το δικό μου. Ουσιαστικά είναι ένα ημερολόγιο. Σε αυτό γράφεις σε μορφή bullet, δηλαδή σε μορφή σημειώσεων. Επειδή είμαι πολύ νέα σε όλο αυτό δεν αγόρασα το ημερολόγιο που γράφουν bullet journal, (κυρίως είναι χωρίς γραμμές, χωρίς ημέρες και το γεμίζεις μόνος σου). Ήθελα πρώτα να δω αν όντως πιάνει.
Σε αυτά τα  ημερολόγια συνήθως εκτός του ότι γράφεις πράγματα που θες να κάνεις την επόμενη μέρα για να μην ξεχάσεις, μπορείς να ανοίξεις στην καρδιά σου, όπως κάναμε μικρές στα προσωπικά μας ημερολόγια, μπορείς να βάλεις τους στόχους σου, για τα πράγματα για το οποία είσαι ευγνώμων στη ζωή σου. Επίσης κάποιοι φτιάχνουν και κατηγορίες για πράγματα που τους αρέσουν και δεν θέλουν να ξεχάσουν πχ. λίστα με τα βιβλία που θέλω να διαβάσω, ή ταινίες που θέλω να δω ή σειρές ή ταξίδια που θέλω να κάνω. Επειδή έχει μορφή ετήσιου ημερολογίου καλό είναι να περιοριστείτε σε πράγματα που θέλετε να συμβούν τη χρονιά που τρέχει.
Μια από τις ενδιαφέρουσες κατηγορίες που υπάρχουν είναι τα month tracker, τα οποία είναι σαν μηνιαίοι μετρητές! Αυτά είναι πολύ βολικά αν είσαι άνθρωπος που χρειάζεσαι έναν τυφλοσούρτη, αν είσαι από εκείνους που θέλει λίγο σπρώξιμο. Μια από αυτές είμαι και εγώ. Την τελευταία μέρα του Μαΐου έφτιαξα το μετρητή του Ιουνίου, με τις κατηγορίες που χρειάζομαι λίγο παρακίνηση. Πώς όμως φτιάχνουμε ένα μηνιαίο μετρητή? Ξεκινάμε γράφοντας σε μια οριζόντια γραμμή τις ημερομηνίες και τις μέρες στην κάτω γραμμή. Τραβάμε κάθετες γραμμές ώστε να χωρίσουμε την κάθε μέρα από τη διπλανή της. Στην άκρη της σελίδας γράφουμε τα πράγματα που θέλουμε να μετράμε.
Κάποια ωραία παραδείγματα που μπορούμε να βάλουμε στον μετρητή μας, είναι σχετικά με ρουτίνες που θέλουμε να καθιερώσουμε ή κόψιμο μιας κακιάς συνήθειας.

  • πρωινό ξύπνημα μέχρι συγκεκριμένη ώρα
  • ώρα που πέφτουμε για ύπνο 
  • άσκηση
  • ενυδάτωση 
  • μέρα που δε ξοδεύω
  • μέρα χωρίς γλυκό
  • μέρα χωρίς αλκοόλ
  • 20 λεπτό καθάρισμα
  • σοσιαλ μιντια {αν διαθέτεις μπλογκ}
  • μπλογκ ποστ {αν διαθέτεις μπλογκ}
  • διάβασμα
Η αλήθεια είναι ότι τον Απρίλιο που το δοκίμασα πρώτη φορά σε κάποια πράγματα δούλεψε πολύ ωραία και πάνω από τις μισές μέρες κατάφερα να ελέγξω τον εαυτό μου και να ήμουν πολύ ευτυχισμένη. Σε άλλα βέβαια δεν μπόρεσα, ή μάλλον δεν ήθελα. Αυτόν το μήνα είμαι όμως αποφασισμένη και εύχομαι να τα καταφέρω. Ίσως γι αυτό τελικά τώρα νιώθω τόσο κουρασμένη, γιατί όλα αυτά που θέλω απαιτούν συνέπεια και δεν είναι και πολύ εύκολα, αλλά δεν πειράζει μου αρέσει να δοκιμάζω τον εαυτό μου που και που ώστε να ανακαλύπτω τις δυνάμεις μου. Δε χρειάζεται πάντα να κακομαθαίνουμε τον εαυτό μας. Εφόσον δουλέψει, νομίζει του αξίζει η επιβράβευση στο τέλος του μήνα!
Σας βάζω φωτογραφίες που ήταν μεγάλη έμπνευση για εμένα.


Οι φωτογραφίες είναι από το λογαριασμό της boho berry στο instagram.


Υ.Γ: όπως καταλάβατε το άρθρο δεν κατάφερα να το ανεβάσω χθες γιατί με πήρε ο ύπνος....

Καλή οργάνωση σε όλους!




2 σχόλια:

  1. Δεν έχω ξαναδεί κάτι αντίστοιχο! Πολύ μου αρέσει σαν ιδέα αν και είμαι του software! Τουλάχιστον θα προσπαθήσω να περιλάβω ένα αντίστοιχο progress report!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Για τους λάτρεις της λίστας!! Ένα εξελάκι ίσως φανεί χρήσιμο για εσένα που δεν είσαι του χαρτιού, με τα χρωματάκια του μια χαρά!

      Διαγραφή

Σας άρεσε αυτό που διαβάσατε; Αφήστε στο μπλοκ ένα σχόλιο!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...