Τρίτη 23 Απριλίου 2019

Αγαπητό ημερολόγιο-59+1άσχετα για εμένα-μέρος ΙΙ-19/365

Καλημέρα! Πως μου είστε σήμερα; Εγώ είπα να συνεχίσω το 59+1 που άφησα στη μέση

31. Γενικά είμαι ήρεμος άνθρωπος, από μικρή, τις σπάνιες φορές που γίνομαι έξαλλη προσπαθώ να πάρω μια βαθιά ανάσα και να απαντήσω στο ερώτημα:<<αυτό τώρα γιατί με ενόχλησε?>> ξέρεις η απάντηση συνήθως είναι ότι το πρόβλημα είναι δικό μου. Που επιτρέπω σε κάτι να με κάνει έξαλλη. Αν κάποιος μου πει κάτι και με θυμώσει, το πιθανότερο είναι ότι μου πάτησε ευαίσθητη χορδή. Το ότι πιστεύει κάποιος για εμένα κάτι, αυτό  είναι δικό του και όχι δικό μου  δεν με καθορίζει αυτό. Αυτό θέλει παρά πολύ δουλειά για να φτάσεις στο σημείο να μη σε νοιάζει.
32. Με ρωτάει μια φίλη μου αγαπημένη, πως έφτασες σε αυτό το σημείο αυτογνωσίας και η απάντηση είναι, όταν κατάλαβα ότι είμαι αναλώσιμη. Ότι δε θα είναι για πάντα εδώ και καλά θα κάνω να απολαύσω την κάθε στιγμή που έρχεται γιατί δε θα ξαναγυρίσει ποτέ πίσω.
33.Τις προάλλες με ρώτησε κάποιος πως θες να σε θυμούνται όταν φύγεις από εδώ. Συγκινήθηκα παρά πολύ με την ερώτηση αυτή, το σκέφτηκα και απάντησα ως κάποιον που αγάπησε παρά πολύ, τα παιδιά του την οικογένεια του, τα ηλιοβασιλέματα, την άνοιξη. Έχω μια άνοιξη μέσα μου πάντα. Και καμία συννεφιά και βαρυχειμωνιά δεν μπορεί να μου την πάρει.
34. Αγαπημένη ταινία όλων των εποχών Αμελί (και μετά υπόθεση Τομας κραουν)
35. Αγαπημένος προορισμός που πήγα, Νέα Υόρκη
36. Αγαπημένος προορισμός που θέλω να επισκεφτώ Ιαπωνία
37. Αγαπημένος καφές φρεντο εσπρέσο σκέτο παρακαλώ
38. Αγαπημένο ποτό. Ένα ποτήρι Μαλαγουζιά ή ένα ξηρό με το φαγητό μου
39. Αγαπημένος συγγραφέας Μ. Καραγάτσης. Ένας και μοναδικός στο είδος του. Αξεπέραστος και πραγματικά από τους πιο ταλαντούχους ανθρώπους.
40.Άνθρωπος που θαυμάζω ο Στιβ Τζομπς
41. Ο σούπερ ήρωας μου, ο μπαμπάς μου. Τον λάτρεψα και τον λατρεύω και τον έχω κάθε μέρα στη σκέψη μου.
42. Ο ήρωας μου, ο άντρας μου.
43. Αγαπημένα πρόσωπα που συνετέλεσαν στο να γίνω αυτή που είμαι σήμερα Οι φίλοι που ξέρω μια ζωή ολόκληρη. Χωρίς εσάς θα ήμουν εντελώς διαφορετική
44. Πράγματα που δεν μου αρέσουν: οι ψεύτεσ,οι κόλακες, οι δήθεν και να με καταπιέζουν
45. Δεν μου αρέσει ο αρακάς, είναι το μόνο φαγητό που δεν τρώω.
46. Δεν μου αρέσουν τα χλιαρά αισθήματα, άνθρωποι σχέσεις. Θέλω πάθος, ένταση.
47. Το αγαπημένο μου χρώμα είναι το μπλε σκούρο, τελευταία αγαπώ και το λευκό και το μπεζ
48. Θέλω να ανοίξω άλλη μια τρύπα στο αυτί μου.
49. Δεν μου αρέσει να λέω και να ακούω δικαιολογίες
50. Γενικά κάποιες φορές απολαμβάνω τη σιωπή
51.το μπλοκ μου είναι η αγαπημένη συνήθεια, ο λόγος που γίνομαι καλύτερη
52. Δεν μπορώ όσους μιζεριαζουν
53. Θα ήθελα όταν μεγαλώσω να έχω ένα σπίτι σε ένα νησί και να μένω εκεί χειμώνα καλοκαίρι
54.  Πιστεύω ότι τα όνειρα γίνονται πραγματικότητα αρκεί να το θες. Δεν έγινε μόνο ότι δεν ήθελα αρκετά.
55. Όταν βλέπω γύρω μου παραδείγματα ανθρώπων που τα κατάφεραν ενθουσιάζομαι! Θεωρώ ότι λειτουργεί όλο αυτό.
56. Αν θες να μου μαγειρέψεις κάτι θα μου φτιάξεις ή αυγά ή
Μακαρόνια
57. Έχω αλλάξει διατροφικές συνήθειες των τελευταίο χρόνο και σε συνδυασμό με την άσκηση έχω χάσει 8 κιλά. Θέλω να χάσω αλλά 6.
58. Δεν απογοητεύομαι καθόλου εύκολα. Αν όμως απογοητευτώ σηκώνομαι πολύ δύσκολα.
59. Αν ξαναγυρνουσα το χρόνο πίσω πιθανόν να έκανα τα ίδια όπως και τώρα. Δεν μετανιώνω για τίποτα.

+1 αυτά ήταν όλα και όλα. Δεν πίσω να το πιστέψω ότι τελείωσε αυτή η λίστα.

Σε φιλώ

Λαμπρινή

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σας άρεσε αυτό που διαβάσατε; Αφήστε στο μπλοκ ένα σχόλιο!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...