Τετάρτη 24 Απριλίου 2019

Αγαπητό ημερολόγιο-το νεσεσέρ για το αεροπλάνο-20/365



Ίσως ετοιμάζεσαι για ταξιδάκι με το αεροπλάνο. Πλέον οι αεροπορικές χρεώνουν ακόμα και τις βαλίτσες που ανεβαίνουν στην καμπίνα & όπως πολύ πιθανόν γνωρίζεις σου κρατάνε οτιδήποτε είναι 200μλ. και πάνω.  
Στο τελευταίο ταξίδι μου κράτησαν μια κρέμα σώμ
ατος, απλώς και μόνο επειδή η συσκευασία έγραφε 200μλ. Τι και αν ήταν σχεδόν μισοτελειωμένη. Κάθε φορά στα ταξίδια ψάχνω να βρω λύσεις για να πάρω μαζί τις κρέμες μου, συνήθως ζητάω από το φαρμακείο να μου δώσει δείγματα αλλά και πάλι νιώθω ότι ξεραίνεται η κρέμα και δεν μου αρέσει η υφή της μετά από το άνοιγμα. 
Βρήκα λοιπόν για το τελευταίο μου ταξίδι μια ιδέα η οποία με βόλεψε και ήταν πολύ οικονομική και εύχρηστη. Αγόρασα από το τζάμπο αυτές τις θήκες που συνήθως χρησιμοποιούν για τα χάπια. Για να μην μου πιάσει πολύ χώρο στη βαλίτσα, έβαλα τα δίπλα, αφού πρώτα τα έπλυνα καλά και τα άφησα να στεγνώσουν. Στη μια θήκη έβαλα την ενυδατική μου και στην άλλη την αντηλιακή μου. Αυτό νομίζω είχε γύρω 
στα 0,80€. 


Επίσης πήρα άλλη μια συσκευασία που είχε μέσα αν δεν κάνω λάθος 4 μικρά βαζάκια με 0,50€( οι τιμές είναι με επιφύλαξη) και έβαλα τον σερουμ και την το τζελ που χρησιμοποιώ τα βραδιά και σε ένα μικρό μπουκάλι 50μλ το νερό για να ξεβγάζω το μακιγιάζ, (μην ξεχάσεις να βάλεις λίγη μεμβράνη κουμπώνοντας το καπάκι για να μη χυθεί όλα το υγρό). 
Όλα αυτά τα έβαλα σε ένα τσαντάκι από αυτά που λέμε κατάψυξης του ΙΚΕΑ και είναι αυτά που επιτρέπεται να μεταφέρεις υγρά. Πολύ καλή, εύκολη λύση η οποία δούλεψε πολύ καλά στον έλεγχο του αεροδρομίου και στο ταξίδι μου είχα μαζί μου όλα όσα χρειάζομαι για την καθημερινή μου ρουτίνα. 
Ελπίζω να σε βοήθησαν οι ιδέες μου. Αν ετοιμάζεις ταξιδάκι, καλό ταξίδι και καλή οργάνωση. 

Σε φιλώ 

Λαμπρινή

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σας άρεσε αυτό που διαβάσατε; Αφήστε στο μπλοκ ένα σχόλιο!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...