Τρίτη 9 Απριλίου 2019

Αγαπητό ημερολόγιο-Πρώτη μέρα διατροφή-05/365

Πρώτη μέρα διατροφής σήμερα τώρα που σου γράφω είναι ήδη πολύ αργά και ετοιμάζω την αυριανή μου ανάρτηση. Την γράφω από το βράδυ και την ετοιμάζω να ανέβει στις 9:00 το επόμενο πρωί.
Σήμερα λοιπόν που ξεκίνησε μια νέα εβδομάδα, αποφάσισα ότι αυτή τη βδομάδα έχω σαν στόχο να χάσω δύο κιλά και ξέρω ακριβώς τον τρόπο που θα το κάνω αυτό. Πέντε φορές την εβδομάδα γυμναστική και διατροφή. Διατροφή λέγοντας εννοώ αυτή που κάνω από το καλοκαίρι και μπορώ να σου πω ότι για πρώτη μέρα πήγε πολύ καλά.
Την πρώτη μέρα της διατροφής θέλω να φάω οτιδήποτε κυκλοφορεί όμως σήμερα δεν πείνασα καθόλου. Ούτε μετά το μεσημεριανό, που συνήθως τρώω ένα γλυκάκι, σήμερα ούτε που το ζήτησα καθόλου, ούτε που το έφαγα.
Το πρωί ξεκίνησα τη μέρα μου με γυμναστήριο, ούσα ήδη πιασμένη από το Σάββατο που πήγα μετά από δυο βδομάδες που είχα να πάω. Πήγα νηστική όπως συνηθίζω πια γιατί δεν μπορώ να βγάλω το πρόγραμμα ενώ έχω φάει.




Γυρνώντας κατά τις 11 έφαγα το κλασικό πια πρωινό αράβικη πίτα ολικής με τυράκι έμενταλ λαιτ και λίγες φράουλες. Επίσης το καφεδάκι μου σκέτο. Δεκατιανό δεν έφαγα.


Για μεσημεριανό έφαγα δυο τρυπητές κουτάλες γίγαντες με 1 κ.σουπας κότατζ και ένα κράκερ και μια χούφτα τοματίνια.
Το απόγευμα που συνήθως είναι δύσκολη ώρα, έφαγα μια μπανάνα με 1 κ.γ ταχίνι και 1 κ.γ μέλι και λίγα τριμμένα αμύγδαλα. Για βράδυ μια φέτα ψωμί πολύσπορο με ένα αυγό βρασμένο λίγο κότατζ και τοματίνια.

Δεν πείνασα καθόλου και νιώθω ότι τα πήγα πολύ καλά. Ενυδατώθηκα αρκετά αφού σπάνιο για εμένα ήπια 1,5 λίτρο νερό και γενικά έχω εξαιρετική διάθεση και χαίρομαι που κατάφερα να μην φάω καθόλου βλακείες. Αυτός είναι ο σκοπός μου πίσω από αυτόν τον στόχο. Να κάνω κάτι για την υγεία μου, να φροντίσω τον οργανισμό μου, να τον ενυδατώνω, να τρώω πράγματα που μου κάνουν καλό και να νιώθω το αίσθημα της πληρότητας.
Είναι μόλις το πρώτο βήμα ετούτο το σημερινό αλλά αν η πρώτη μέρα ήταν τόσο εύκολη σε σχέση με τις άλλες φορές γιατί να μην το συνεχίσω μέχρι εκεί που θα είμαι ικανοποιημένη.
Υ.Γ: Η διατροφή αυτή είναι συνδυασμός πραγμάτων που μου έχει πει η διατροφολόγος μου και ιδέες που έχω πάρει εγώ ψάχνοντας. 

Αυτά για σήμερα και από εμένα.
Να έχεις μια υπέροχη μέρα.

Σε φιλώ,

Λαμπρινή 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σας άρεσε αυτό που διαβάσατε; Αφήστε στο μπλοκ ένα σχόλιο!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...