Δευτέρα 8 Απριλίου 2019

Αγαπητό ημερολόγιο-Τι θέλω να έχω καταφέρει μέσα στον Απρίλη 04/365

Στόχοι, λίστες, ημερολόγια, σημειωματάρια και όλα όσα θέλω να έχω καταφέρει να κάνω μέσα στον Απρίλη.



  1. Να γράφω κάθε μέρα ένα ποστ στο μπλοκ μου
  2. Να πάω δέκα φορές στο γυμναστήριο 10/30
  3. Να δω ένα νέο μέρος
  4. Να φυτέψω στο μπαλκόνι μου τη δικιά μου ντοματιά και αρωματικά
  5. Να ανεβάσω δυο βίντεο στο γιουτιούμπ
  6. Να φτιάξω κουλουράκια Πασχαλινά & τσουρέκια
  7. Να διαβάσω 5 βιβλία 
  8. Να πάω στη θάλασσα και να απολαύσω τη στιγμή 
  9. Να προσέχω τη διατροφή μου
  10. Να πίνω 1,5 λίτρο νερό τη μέρα
  11. Να μην ξοδεύω πάνω από μισή ώρα τη μέρα στα σόσιαλ
  12. Να πάμε πικ νικ με τα παιδιά
  13. Να παίξουμε γαργαλοεπίθεση 
  14. Να κάνω γενική καθαριότητα για την άνοιξη στο σπίτι
  15. Να πάω ένα βήμα πιο κοντά στο μεγάλο μου στόχο (7/7 10-12)
  16. Να δω τις φίλες μου 
  17. Να βγω με το Λ για φαγητό
  18. Να καθαρίσω ένα πάρκο, ή ένα μέρος του δάσους 
  19. Να μην γκρινιάζω
  20. Να είμαι ευγνώμων  
+1 να σβήσω όλα αυτά από την παραπάνω λίστα

Συχνά βάζω στόχους, άλλες φορές μεγάλους άλλες μικρούς εφικτούς καθημερινούς. Κάποιες φορές δεν φαίνομαι συνεπής, άλλοτε πάλι είμαι πολύ πιστή στον εαυτό μου. Ετούτη εδώ η λίστα μου άρεσε πολύ έχει πράγματα που απολαμβάνω μα και κάποια που ίσως είναι δύσκολα στην εκτέλεσή τους μα τα γράφω εδώ ως μια μορφής δέσμευση. Κάτι έχει αρχίσει να είναι διαφορετικό μέσα μου και αυτό μου αρέσει πολύ. 
Εσύ τι θες να πετύχεις οπωσδήποτε μέσα στον Απρίλη?

Σε φιλώ 

Λαμπρινή

4 σχόλια:

  1. Σε διαβάζω καθημερινά να ξέρεις. Keep up the good work ❤

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Γιώτα μου, ευχαριστώ για το χρόνο που διαθέτεις. Σου στέλνω τα φιλιά μου στην όμορφη Κρήτη <3

      Διαγραφή
  2. Aυτή την περίοδο έχω ένα κάρο λίστες με πράγματα που πρέπει να γίνουν.
    Θα ήθελα και γω να γραφω στο μπλογκ και να πηγαίνω γυμναστική και χίλια δυο μικρά και ωραία.
    Τώρα που έχω άλλα υποχρεωτικά δουλεια, phd, γάμος, ευχάριστα αλλά απαιτητικά κατέληξα στο ότι είναι οκ αν αυτά τα μικρά δεν τα κάνω για μία περίοδο ή αν τα κάνω χωρίς λίστα όποτε κ αν υπάρχει χρόνος ή μάλλον ενέργεια.
    Π.χ. σήμερα σου γράφω εδώ από το κρεβάτι μου. Έξω έχει το κρύο της αρκουδας ξαφνικά. Η ενέργεια από τη Δευτέρα ήταν ανύπαρκτη και έρχεται και επαγγελματικό ταξίδι οπότε είπα είναι οκ αν το μόνο που έκανα ήταν να παω στη δουλειά και να γυρίσω με μοναδικό πλάνο να απλωθώ στο κρεβάτι και να χαζεύω.

    Στα της λίστας σου τώρα, θα ήθελα πολύ να κάνω και γω τσουρέκια και αυγά, να προσέξω τη διατροφή μου και να γράψω στο μπλογκ τον υπόλοιπο Απρίλιο. Και να γυμναστώ. Έστω και 5 φορές.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γειά σου Κατινάκι και καλώς ήρθες στο μπλόκ μου. Σε ευχαριστώ πολύ για την απάντηση. Πάρα πολύ όμορα και ενδιαφέντα όλα αυτά που μου λες και γάμος και phd και δουλειά και μπλοκ. Μίλησε μου λίγο για το μπλοκ σου. Θα σου πρότεινα να διαβάσεις https://polkadotslady.blogspot.com/2019/04/Agapito-imerologio-den-prolavainw-02-365.html αυτό που έγραφα προχθές σχετικά με την σχέση μας με τον χρόνο και εκεί μέσα έχω το μυστικό που έμαθα και εγώ πρόσφατα πώς να ξεκινήσεις δράση. Η ερώτηση είναι μια και απλή και την έχει μόνο έσυ. Και η δεύτερη ερώτηση είναι αν θες? Αν θες πραγματικά θα το κάνεις. Πάντως πράγματι είναι στιγμές που χρειάζεσαι λίγο ξεκούραση και αυτό είναι απολύτως αποδεχτό.
      Υ.Γ: στο κανάλι μου στο γιουτιουμπ έχω ανεβάσει ολόκληρη την εκτέλεση με τα τσουρέκια και τη συνταγή της γιαγιάς του άντρα μου που είναι πραγματικά τέλεια!
      Φιλιά

      Διαγραφή

Σας άρεσε αυτό που διαβάσατε; Αφήστε στο μπλοκ ένα σχόλιο!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...