Κυριακή 21 Απριλίου 2019

Αγαπητό ημερολόγιο-59+1 άσχετα για εμένα 17/365

Κυριακή βράδυ,τώρα τέτοια ώρα θα έπρεπε να ανεβάζω το αυριανό ποστ, όμως με πήρε ο χρόνος σήμερα και τώρα ανεβάζω το σημερινό. Αφού είχε περάσει μια γεμάτη μέρα θα μπορούσα να γράψω κάτι μικρό και να το προσπερνούσα έτσι χαλαρά. Η αφορμή για το σημερινό ποστ, αυτό της γνωριμίας μου με εσάς για άλλη μια φορά, στάθηκε το ποστ της Γιώτας, όπου μας συστήθηκε με 100 πράγματα που δεν γνωρίζαμε για εκείνη. Μου φάνηκε πολύ όμορφη ιδέα. Πριν περίπου δυο χρόνια, ίσως και παραπάνω, είχε ξεκινήσει μια αλυσίδα με τις αγαπημένες μπλόγκερ όπου εγώ δεν είχα γράψει όμως γιατί τότε δεν με γνώριζε κανείς και δεν με προσκάλεσε. Σήμερα τη γράφω μόνη μου.
Αν τώρα βρέθηκες εδώ είναι μια όμορφη ιδέα να συστηθώ.

  1. Είμαι η Λαμπρινή ή για τους φίλους αυτού εδώ του μπλοκ η Polkadotslady
  2. Μου αρέσουν τα πουά, όπως φαίνεται και από το όνομα.
  3. Κατοικώ στην Αθήνα με την οικογένεια μου.
  4. Γράφω κυρίως για θέματα οργάνωσης, αυτοβελτίωσης, ταξίδια, συνταγές, σκέψεις και οτιδήποτε κινήσει το ενδιαφέρον μου.
  5. Τον τελευταίο καιρό έχω ξεκινήσει ένα τσάλεντζ με τον εαυτό μου για να γράφω κάθε μέρα ένα ποστ. Μέχρι στιγμής έχω γράψει 17 ποστ μαζί με το σημερινό.
  6. Μου αρέσουν οι προκλήσεις. Τα τελευταία χρόνια, γιατί παλιότερα δεν μου άρεσαν, δεν έδινα σημασία.
  7. Μου αρέσει να διαβάζω βιβλία ψυχολογίας και αυτοβελτιώσης. Φιλτράρω τι μου ταιριάζει και είτε το κρατώ στην καθημερινότητά μου είτε το πετώ.
  8. Μου αρέσουν πολύ τα ταξίδια. Ο στόχος μας με τον άντρα μου είναι να γνωρίζουμε κάθε χρόνο ένα νέο μέρος στο εξωτερικό και ένα νέο μέρος στην Ελλάδα.
  9. Το πρώτο μου ταξίδι στο εξωτερικό ήταν στο Βερολίνο το 2009 και από τότε ξεμυαλίστηκα με τα ταξίδια. Το Βερολίνο είναι υπέροχο, θα το θυμάμαι πάντα με την καλύτερη ανάμνηση.
  10. Θέλω να πατήσω το πόδι μου και στις πέντε ηπείρους μια μέρα.
  11. Τον τελευταίο χρόνο έχω Airbnb στο κέντρο της Αθήνας και εκεί υποδέχομαι τους καλεσμένους μου. Οι αγαπημένοι μου είναι οι Αμερικάνοι, πραγματικά είναι οι πιο ζεστοί άνθρωποι, όλοι τους. 
  12. Έχω γνωρίσει από κοντά ανθρώπους που κάναμε παρέα από το Ινσταγκραμ Δυο τρεις από αυτούς, έχουν γίνει πραγματικοί φίλοι μου, που τους εκτιμώ πάρα πολύ και χαίρομαι που βρέθηκαν στο δρόμο μου.
  13. Δεν μου αρέσει το κουτσομπολιό, το θεωρώ χάσιμο χρόνο και κακή ενέργεια.
  14. Δεν θέλω να με καταπιέζουν, αν κάτι δε το θέλει κάθε μου κύτταρο απλώς δεν το κάνω. 
  15. Είμαι 1,60 
  16. Το αγαπημένο άρωμα τα τελευταία τέσσερα χρόνια είναι το Love της Cloe
  17. Τον τελευταίο μήνα μπήκε στη ζωή μου η σειρά Drops of youth, the Body shop, και συγκεκριμένα η μάσκα νυκτός και το σέρουμ από ανήκουν πια στην καθημερινή μου βραδινή ρουτίνα.
  18. Έχω μια μικρότερη αδερφή που λατρεύω, έχουμε παίξει, τσακωθεί, γελάσει, μοιραστεί-τσακωθεί (για) ρούχα άπειρες ώρες. Μπορεί να πούμε μια λέξη η οποία είναι από πίσω ολόκληρο κεφάλαιο της ζωής μας και το ξέρουμε μόνο εμείς. Σπανίως με διαβάζει. Πιστεύει σε εμένα και με στηρίζει. Είναι η καλύτερη θεία του κόσμου και θα ήθελα να ήμουν ανιψάκι της.
  19. Γενικά βαριέμαι πολύ να ψωνίζω ρούχα. Η αδερφή μου είναι ο προσωπικός μου σόπερ και μου στέλνει πάντα εκείνη προτάσεις ανάλογα με το που θέλω να πάω, πχ για γάμους, εξόδους, καθημερινά. 
  20. Όταν ήμουν νέα και δεν είχα υποχρεώσεις ξόδευα το μισθό μου σε τσάντες. Τις αγόραζα και έλεγα ότι θα είναι η προίκα της κόρης μου, όταν κάνω παιδιά. Έχω να αγοράσω καλή τσάντα από το 2011, αλλά δεν μου λείπει καθόλου.
  21. Εκπαιδεύομαι κάθε χρόνο σε κάτι νέο. Αυτό είναι το δώρο που κάνω στον εαυτό μου.
  22. Δώρο επίσης για εμένα είναι ένα πολύ όμορφο γεύμα, είτε που μαγείρεψα είτε που έφαγα κάπου έξω.
  23. Απολαμβάνω μικρές στιγμές, όπως την ανατολή, το ηλιοβασίλεμα, τον ουρανό, τη μυρωδιά από το βρεγμένο χώμα. 
  24. Αγαπώ πολύ να μιλώ με τους ανθρώπους. Μου αρέσει να ακούω τις ιστορίες τους.
  25. Μου αρέσει πολύ η εσωτερική διακόσμηση. Μου αρέσουν τα είδη του σπιτιού και τα κουζινικά. 
  26. Τον τελευταίο χρόνο έχω βάλει εντατικά τη γυμναστική στη ζωή μου και πραγματικά μου έχει αλλάξει τη ζωή.
  27. Θέλω να βλέπω μόνο το καλό στους ανθρώπους γύρω μου.
  28. Θέλω να με υποστηρίζω περισσότερο και να μην με κρίνω.
  29. Δεν είμαι συνεπής αλλά το δουλεύω ώστε να το καταφέρω και αυτό. 
+1 Το αγαπημένο μου γλυκό είναι η καρυδόπαστα, έχω να τη φτιάξω χρόνια!(και το γαλακτομπούρεκο από το κοσμικό και οι σοκολάτες και γενικά μου αρέσουν τα γλυκά. Έχω να φάω δυο εβδομάδες και ακόμα δεν μου έλειψαν, ευτυχώς).

Αυτά για σήμερα, συνεχίζεται....

Σε φιλώ 

Λαμπρινή


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σας άρεσε αυτό που διαβάσατε; Αφήστε στο μπλοκ ένα σχόλιο!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...