Σάββατο 20 Απριλίου 2019

Αγαπητό ημερολόγιο-Bullet journal,must have:16/365

Για το Bullet journal μου σας έχω ξαναγράψει στο μπλοκ. Μπορείς να τα βρεις όλα αυτά εδώ και εδώ μα και στο προφίλ μου στο ινσταγκραμ που συχνά σου ανεβάζω φωτογραφίες από το Bullet journal μου ή και το γιου τιουμπ που σου έχω δείξει σε βίντεο πώς φτιάχνω ένα νέο σετ απ. Κάθε φορά που ανεβάζω γεμίζει το ινμποξ μου με ερωτήσεις, για το τι ημερολόγιο χρησιμοποιώ, τι στυλό, που βρίσκω τα παστέλ φωσφοριζε και γενικά θέλετε κάποιοι από εσάς να μάθετε περισσότερα για το θέμα.
Σήμερα σας μάζεψα όλα αυτά τα αγαπημένα μου πράγματα που χρησιμοποιώ όταν γράφω στο μπουλετ μου.
Το πιο αγαπημένο μου που χωρίς να έχω αγοράσει ποτέ άλλη μάρκα, γιατί υπάρχουν και άλλες πολλές μάρκες βέβαια είναι το moleskine dotted (σημειωματάριο), το αγαπώ γιατί έχει μικρές τελίτσες που μου επιτρέπουν να κάνω ίσιες γραμμές και να σχεδιάζω ακόμα και χωρίς χάρακα. Η ποιότητα του χαρτιού είναι ακριβώς αυτό που μου αρέσει, δηλαδή ματ αλλά γλιστράει κιόλας. Αγοράζω ένα συνήθως κάθε πρωτοχρονιά, αλλά αν δε το τελειώσω μέσα στο χρόνο το συνεχίζω και τη επόμενη χρονιά.
Συνήθως μου αρέσει να γράφω με στυλό 0,7 και έχω και απλό μελάνι μα και υγρό ( ξέρεις αυτό που τρέχει, μου αρέσει ιδιαίτερα γιατί τρέχει και γράφεις όμορφα και στρογγυλά γράμματα.
Επίσης ξέρεις την αγάπη που έχω για τα παστέλ. Παστέλ σε όλες τις μορφές και υφές και σχέδια, πριν ένα χρόνο ανακάλυψα και τα παστελ στάμπιλο για υπογράμμιση, τα έχω αγοράσει σε όλα τα χρώματα και ανάλογα με τη διάθεση διαλέγω χρώμα.

Μολσκιν μπορείς να βρεις εδώ ό,τι θες, εβδομαδιαία, ημερήσια  (σε πολύ καλή τιμή μάλιστα), με διάφορους ήρωες από μικρό πρίγκιπα μέχρι μπατμαν ή ότι άλλο θες.

Πρόσφατα ανακάλυψα και αυτόν τον μικρό οδηγό για το bullet journal, στον οποίο μπορείς να βρεις συμβουλές αν θες να αρχίσεις και εσύ το δικό σου.

Εδώ σου μοιράζομαι και τις σελίδες από τον Μάη μου και πώς σκοπεύω να γεμίσω το μπουλετ μου.




Κάθε μήνας είναι διαφορετικός και έχει άλλες απαιτήσεις. Όπως σου έγραψα και την άλλη φορά, αυτό σχετίζεται με το μήνα και με τους στόχους που θέτω κάθε μήνα.

Αυτά και σήμερα από εμένα. Θα τα πούμε αύριο με ένα νέο ποστ οργάνωσης που τόσο πολύ αγαπάτε.

Σας φιλώ

Λαμπρινή

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σας άρεσε αυτό που διαβάσατε; Αφήστε στο μπλοκ ένα σχόλιο!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...