Τρίτη 16 Απριλίου 2019

Αγαπητό ημερολόγιο-δουλειές που μπορούν να κάνουν τα παιδιά στο σπίτι-12/365

Τι δουλειές μπορούν να κάνουν τα παιδιά στο σπίτι; Τι δε θα είναι πολύ βαρύ για την ηλικία τους αλλά και τι θα μπορούν να κάνουν με ευκολία ώστε να τονωθεί η αυτοπεποίθησή τους.
Θυμάμαι ότι σαν παιδί, δεν έκανα πολλές δουλειές, ήμουν πολύ καλομαθημένη. Μια φορά ήμουν έξι, όταν είχε έρθει στο σπίτι μας για  επίσκεψη μια αρκετά μεγάλη κυρία, φίλη της μαμάς μου. Μου είχε πει <<πρέπει να πας να στρώνεις το κρεβάτι σου, είσαι πια μεγάλη και πρέπει να βοηθάς τη μαμά σου στις δουλειές του σπιτιού>>. Δε μου άρεσε καθόλου αυτό. Μου χάλαγε το πρόγραμμα και την καλοπέραση.

Όταν έχει χαρτάκι, γεμίζουμε το πλυντήριο!



Μεγαλώνοντας συνέχισα να μην είμαι πολύ φαν του σπορ. Μου άρεσε να οργανώνω από την αρχή το δωμάτιό μου αλλά όχι να είμαι υπεύθυνη για την καθαριότητά του. Έφτασε βέβαια και αυτή η μέρα, που οι περιποιήσεις τελείωσαν και τώρα είμαι εγώ αυτή που πρέπει να φροντίσει για όλα στο σπιτικό μας.
Όταν έκανα παιδιά πήρα μια απόφαση, ότι τα παιδιά μου θέλω να σέβονται τους άλλους (και τον εαυτό τους), θα λένε ευχαριστώ και παρακαλώ και ότι δε θα τα ξεχωρίσω ποτέ ανάλογα  με το φύλο τους.
Δουλειές που κάνουν τα παιδιά από τα δύο του χρόνια:

  • Με βοηθούν να στρώσουμε το τραπέζι
  • Όταν τελειώσουν το φαγητό τους, σηκώνουν το πιάτο τους και το πηγαίνουν οι ίδιοι στο νεροχύτη.
  • Βάζουν τα άπλυτα ρουχαλάκια τους στο καλάθι των απλύτων.
  • Με βοηθούν στο ξεχώρισμα των χρωμάτων των ρούχων για το πλυντήριο.
  • Συμμαζεύουν που και που το δωμάτιό τους. 
  • Όταν υπάρχει το μπλε χαρτάκι στο πλυντήριο πιάτων (για να ξέρει και ο μικρός ότι έχει βρώμικα μέσα) βάζουν τα πιάτα που χρησιμοποίησαν στο πλυντήριο και έτσι διατηρούμε πάντα καθαρό το νεροχύτη μας.
  • Μου δίνουν μανταλάκια όταν απλώνω
  • Η μεγάλη στρώνει το κρεβάτι της.
  • Με βοηθούν στη ζαχαροπλαστική, τους αρέσει πολύ.
  • Ποτίζουμε τα λουλούδια στο μπαλκόνι.

Αυτά τα πραγματάκια τα κάνουν με πολύ χαρά και τον ενθουσιασμό του ότι είναι και εκείνοι χρήσιμοι στο σύνολο της οικογένειάς μας. Χαίρομαι πάρα πολύ που προσπαθούν αν κάτι τους φαίνεται δύσκολο και δε το παρατούν. 

Σε φιλώ

Λαμπρινή

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σας άρεσε αυτό που διαβάσατε; Αφήστε στο μπλοκ ένα σχόλιο!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...