Κυριακή 12 Μαΐου 2019

Λίγο από σήμερα 38/365

Αγαπητό ημερολόγιο,



σήμερα μιας που ήταν η γιορτή της μητέρας, είπαμε να βγούμε έξω για φαγητό, να πάμε προς τη θάλασσα και να δούμε νέα μέρη. Εμένα μου έχει κολλήσει εδώ και καιρό να πάμε στο Vittorio Gati, ένα ιταλικό που όπως είχα ακούσει έχει φοβερή διακόσμηση και καλό φαγητό. Μπαίνουμε όπως πάντα πριν πάμε σε ένα νέο μέρος στο trip advisor να δούμε τι είπαν και οι άλλοι. Όταν λοιπόν βλέπεις το 3,5 το σκέφτεσαι. Ο Λευτέρης, δεν ενδιαφερόταν καν να πάμε σε κάτι με τόσο μέτρια βαθμολογία. Εμένα εκτός ότι μου είχε κολλήσει να το δω σαν χώρο, ήθελα να έχω και δική μου γνώμη. Διαβάσαμε για μικρές μερίδες που δεν ίσχυε, διαβάσαμε για αδιάφορο φαγητό που επίσης δεν ίσχυε, διαβάσαμε για ακριβό φαγητό που οκ ήταν κάπως τσιμπημένες οι τιμές, μα δεν θα πας και κάθε μέρα βρε αδερφέ.
Γενικά γύρω μας επικρατεί μια συνεχή μουρμούρα και μια γκρίνια. Δηλαδή το δυο που έβαλαν κάποιοι δεν μπορώ να το καταλάβω. Το πέντε επίσης δεν μπορώ να το καταλάβω. Συνολικά η βαθμολογία ήταν γύρω στο 4 και αυτό γιατί δεν δοκίμασα αυτό που θα δοκίμαζα αν δεν έκανα διατροφή. Δεν ήπια κρασί, έφαγα ένα πιάτο καλό, λίγο παραπάνω καυτερό απ' όσο αντέχω αλλά οκ αυτό ήταν δικό μου θέμα εφόσον το επέλεξα και ο χώρος όπως και το προσωπικό παίρνει άριστα δέκα. Με πολύ μεγάλη χαρά θα ξαναπήγαινα να δοκιμάσω την μπολονέζ του όπως και μια φοβερή σαλάτα την Καλέ ή τα ζυμαρικά με κρέμα βότκα και κοτόπουλο.
Όλοι αυτοί οι που γράφουν κριτικές δεν καταλαβαίνω τι προσπαθούν να παραστήσουν; Τι εντυπώσεις θέλουν να κερδίσουν γράφοντας κάτι μη αντικειμενικό.
Τέλος πάντων, αποφεύγω την γκρίνια, όπως ίσως έχεις καταλάβει και απλά αφήνω αυτό εδώ να υπάρχει, για να το θυμάμαι.
Αυτά από τη βόλτα μας. Σε άλλα νέα, Κυριακή σήμερα και δεν έχω ασχοληθεί ακόμα ούτε λεπτό με το πρόγραμμα της εβδομάδας. Τώρα όταν κλείσω από εδώ θα στρωθώ να γράψω το #bulletjouranlακι μου. Ούτε τι θα φάμε δεν έχω κανονίσει. Γι αυτή τη βδομάδα κανόνισα να τα κάνω όλα λίγο διαφορετικά  και θέλω να δω πώς θα δουλέψει. Μια μικρή διαφορά στη ρουτίνα μου που ίσως τελικά είναι αυτό που θα κάνει το πρόγραμμα να δουλέψει.Θα δούμε, θα δείξει.
Σήμερα ήταν η πέμπτη μέρα του #28dayschallenge, δες πίσω δυο τρία πόστ αν δεν θυμάσαι και πάει πάρα πολύ καλά ήδη. Δεν πεινάω δε θέλω να φάω σκατολοίδια, μέχρι τώρα είμαι πολύ περήφανη για μένα.

Αυτά για σήμερα. Αύριο πάλι! Να έχεις μια υπέροχη εβδομάδα

Σε φιλώ

Λαμπρινή

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σας άρεσε αυτό που διαβάσατε; Αφήστε στο μπλοκ ένα σχόλιο!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...