Παρασκευή 17 Μαΐου 2019

Μέρες σαν την-Το πρώτο βήμα για την οργάνωση 43/365

Αγαπητό ημερολόγιο,

τον τελευταίο καιρό όλο και περισσότερες μέρες είναι σαν τη σημερινή. Να γράφω από το πρωί αυτά που περιμένουν να γίνουν, να είμαι με το ρολόι στο χέρι για να μην αργήσω πουθενά και στο τέλος να έχει φτάσει έντεκα το βράδυ και ακόμα να μην έχω γράψει εδώ. Αυτές οι μέρες, αν και κουραστικές, δηλαδή τώρα που σου γράφω, δεν αισθάνομαι σχεδόν καθόλου τα πόδια μου από την κούραση, είναι πολύ ωραίες! Είναι αυτές οι στιγμές που τρίβεις μάτια και λες, θέλω να πέσω στο κρεβατάκι μου και να ξυπνήσω αύριο στις δώδεκα.
Σήμερα φόρεσα ένα από τα παντελόνια που είχα αγοράσει το καλοκαίρι που μας πέρασε. Μου ήταν φαρδύ και ενθουσιάστηκα πολύ! Τη Δευτέρα είπα θα κατεβάσω καλοκαιρινά, λέω να στα δείξω όλα με λεπτομέρειες γιατί βρήκα και κάποια νέα γκάτζετς οργάνωσης μα και μου είπες πώς τα περιμένεις. Αυτό που έχω γράψει εδώ για τις ντουλάπες πια δε με καλύπτει. Έχω εξελιχθεί αρκετά και χρειάζεται βελτίωση.
Ρούχα λοιπόν! Πόσο τεράστιο θέμα. Εγώ που λες έχω πέντε έξι ρούχα που φοράω σαν στολή. Μου αρέσουν τόσο που τα φοράω με όλους τους πιθανούς συνδυασμούς μέχρι να τα βαρεθώ ή να μου τα βγάλει κάποιος με το ζόρι και τα πετάξει. Είναι αυτά τα πέντε έξι ρούχα που κουβαλάς μαζί σου στα ταξίδια. Αυτά τα ρούχα χρειάζεσαι και άλλα δυο το ένα για μια εξαιρετικά καλή περίσταση και το άλλο απλώς για μια καλή περίσταση. Όλα τα άλλα, συμπεραμβαλομένων και εκείνων που σου κάνουν από την πενταήμερη, ναι το έχεις ακόμα αυτό το μπλουζάκι, το ερώτημα είναι γιατί? Τη Δευτέρα θα δεις τι είναι αυτά που μεταφέρονται στη ντουλάπα μου από χρόνο σε χρόνο και απλώς πιάνουν χώρο από την ντουλάπα μου και τη ζωή μου. Δεν δένομαι πια με αντικείμενα, με κρατάνε πίσω κολλημένη στο παρελθόν. Τα πάντα είναι αναλώσιμα. Εμείς είμαστε αναλώσιμοι και περαστικοί και είναι κρίμα και χωρίς λογική να γεμίζουμε ντουλάπες- συρτάρια- σπίτια- ζωές με ενθύμια, και άχρηστα αντικείμενα.
Μια πολύ αγαπημένη μου φίλη, με κάλεσε να τη βοηθήσω με την οργάνωση του σπιτιού της. Σε αυτό το σπίτι μόλις μετακόμισε, οπότε αυτή είναι η καλύτερη περίπτωση να κάνει μια πολύ ωραία και οργανωμένη αρχή.

Φαντάσου τώρα, να πας σε ένα νέο σπίτι σε μια βδομάδα! Κάντο εικόνα, γεμίζεις κούτες, γεμίζεις βαλίτσες και ετοιμάζεσαι για αυτό το νεο ταξίδι. Πες ότι τώρα ήμουν σε αυτήν την κατάσταση. Το πρώτο που θα έκανα είναι ξεσκαρτάρισμα σε όλα. Τρεις κούτες
  • Χάρισμα( πούλα)
  • Πέταμα
  • Κράτα 

 Αυτή τη φορά θα είμαι πολύ αυστηρή. Επόμενο βήμα είναι φυσικά το να οργανώσεις την αποθήκη σου. Αγορά ντεξιόν βιβλιοθήκες και τοποθέτηση περιμετρικά του τοίχου της αποθήκης. Εκεί μπαίνουν πια μόνο τα εποχιακά, προσωρινά. Όλα τα άλλα απλά δε σου χρειάζονται! Έτσι όπως στα γράφω, τα έχω κάνει εικόνα και αυτή τη στιγμή ταξιδεύω σε πελάγη οργάνωσης!  Πόση ηρεμία και φροντίδα μου αποπνέει όλο αυτό.
Θα συνεχίσω πάνω σε αυτό το θέμα, έχω τόσα να πω.

Σε φιλώ

Λαμπρινή


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σας άρεσε αυτό που διαβάσατε; Αφήστε στο μπλοκ ένα σχόλιο!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...