Σάββατο 18 Μαΐου 2019

Το επόμενο βήμα για την οργάνωση-43/365

Αγαπητό ημερολόγιο,

χθες σου μιλούσα πάλι για την οργάνωση, ένα από τα αγαπημένα μου θέματα προς συζήτηση και ανάλυση.
Όπως σου έχω υποσχεθεί, την Δευτέρα θα οργανώσω τις ντουλάπες, όπως έχω σκεφτεί, αν όλα πάνε καλά.
Το βήμα δυο για την οργάνωση περιλαμβάνει και άλλα μικρά βηματάκια.

  1. Πάρε τη μεγάλη απόφαση! 
  2. Κλείσε τα πάντα! Κινητά, τηλεόραση, ιντερνετ. Μην αφήσεις τίποτα να σε διακόψει για 50 λεπτά. Αφού βάλεις ρολόι που θα χτυπήσει σε 50 λεπτά ξεκίνα με πάρα πολύ γρήγορες κινήσεις ( πιάνει αυτό το τιπ πάντα, δε σε αφήνει να χαζέψεις!) Μόλις χτυπήσει το ρολόι σου κάτσε για 10 λεπτά και ξεκουράσου.
  3. Σκέψου το απαίσιο σενάριο ότι κάποιος σου χτυπά απροειδοποίητα το κουδούνι και έχει έρθει επίσκεψη (μα σοβαρά τώρα, ποιος πάει τώρα πια απροειδοποίητα σε ξένο σπίτι, εμπάση περιπτώσει), αφού σου κίνησα την περιέργεια, τι θα ήταν αυτό που θα έβλεπε πρώτα ο ακάλεστος επισκέπτης σου? Ξεκίνα να οργανώνεις με αυτό το σημείο.
  4. Μοίρασε το κάθε αντικείμενο στο σημείο που ανήκει. Πήγαινε το στο δωμάτιο που πρέπει να είναι και φύγε. Μην το βάλεις αμέσως στη θέση του. Αφού φύγουν όλα τα περιττά του πρώτου χώρου από τη μέση, ξεκινάς να οργανώνεις και να καθαρίσεις ένα ένα τα δωμάτια. Ένα ένα κάθε φορά. Εγώ έτσι το κάνω όταν υπάρχει ανάγκη γενικής οργάνωσης του σπιτιού. Όχι δηλαδή όλα τα ρούχα μαζί, όλα τα βιβλία μαζί, κλπ όπως λέει η αγαπητή Μαρί Κοντό. Θέλω να τα έχω ξεχωρίσει τα δωμάτια πρώτα. Με διευκολύνει. Μετά συνεχίζω στο επόμενο δωμάτιο.
  5. Βρες παρέα. Στείλε το τσάλεντζ και σε κάποιον άλλο και τρέξτε μαζί την οργάνωση. ΑΝ δε μπορείς να δεσμευτείς μόνος σου και ίσως χρειάζεσαι λίγο σπρώξιμο κάντο.
  6. Δράσε! Τι είναι αυτό που περιμένεις? Η οργάνωση είναι μια από τις καλύτερες ψυχοθεραπείες. Όταν έχω νεύρα, όταν έχω θυμώσει με κάτι, όταν θέλω να μοιάζει με πεντάστερο ξενοδοχείο το σπίτι μου, βάζω το ρολόι μου και ξεκινώ χωρίς δεύτερη σκέψη.
Τα λέμε ξανά με θέμα οργάνωσης τη Δευτέρα.

Σε φιλώ

Λαμπρινή

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σας άρεσε αυτό που διαβάσατε; Αφήστε στο μπλοκ ένα σχόλιο!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...