Σάββατο 25 Μαΐου 2019

Μοιρασιά αγάπης-49/365

Αγαπητό ημερολόγιο,

σου έχω πει και άλλες φορές για το πόσο αγαπώ το ίνσταγκραμ. Μου αρέσει για την έμπνευση που σου δίνει και για το σόσιαλ του θέματος. Μου αρέσει γιατί γνώρισα αξιόλογους ανθρώπους, που γενικά δεν είμαι πολύ υπέρ των γνωριμιών αυτών μέσω του ίντερνετ. Μάλιστα όπου τα έβλεπα αυτά έλεγα δηλαδή φίλους και ανθρώπους δεν έχουν στην αληθινή ζωή και ξεμυαλίζονται έτσι με τον κάθε ένα;
Σήμερα θα σου πω για τους ανθρώπους που γνώρισα από κοντά και συμπάθησα ακόμα περισσότερο. Σαφώς είναι όλα θέμα χημείας. Κάποιοι άνθρωποι ταιριάζουμε από το πρώτο λεπτό και κάποιοι άλλοι όχι. Κάποιοι έχουν πιστέψει τόσο πολύ ότι είναι κάποιοι λόγω των αριθμών στο ινσταγκραμ που όταν τους συναντάς από κοντά λες οκ ας χαλαρώσουμε λίγο. 
Δε θα σου μιλήσω για αυτούς όμως, όταν τους συναντήσεις θα δεις την κενότητα εξαρχής και θα το καταλάβεις και εσύ. 
Το νούμερο ένα δοτικό, γλυκό κορίτσι, υποστηρικτής της θετικής ενέργειας και αυτός που ανακάλυψε το χασταγκ #ταωραίαπρεπειναμοιραζονται είναι η Δήμητρα! με σήμα το ουράνιο τόξο. Την είδα από κοντά, αφού πρώτα είχαμε πει τα εσώψυχά μας στο ινμποξ, στην παρουσίαση ενός βιβλίου. Την αγάπησα, τη λάτρεψα με μια λέξη. Αυθεντικός και μοναδικός άνθρωπος. 
Την υπέροχη Αθηνά, loveitgr. Την Αθηνά την γνώρισα φέτος πρώτη φορά και έκτοτε ξαναβρεθήκαμε. Είναι πηγή έμπνευσης για εμένα, μου αρέσει πολύ ό, τι ανεβάζει και ταιριάζουμε πολύ. Πολύ καλό παιδί και πραγματικά ήταν μεγάλη μου χαρά που την γνώρισα και έχουμε επαφή, εύχομαι να την ξαναδώ σύντομα!
Τη Μαρία , shabby mommy μια γλυκιά μανούλα, σάμπυ, ευγενική και ντελικάτη. Είναι και αυτή αυθεντική και αληθινή. Από τις αδυναμίες μου.
Την Ελπίδα,   ή αλλιώς pelagie εκ παρισίων ή παλαιοκόριτσο ή πελαζιε 365, την ξέρουμε όλοι και αγαπάμε όλοι! Την γνώρισα πέρσι στα σεμινάρια καλλιγραφίας που είχε κάνει στην Κυψέλη. Την αγαπώ. Μοναδική στο είδος της, δημιουργική και πηγή έμπνευσης.
Έχω γνωρίσει από κοντά τις Αγγελική και Μαρία, Μαμιφέστο, αγαπημένα πατριωτάκια μου! ,τις Έλενα τη γνωστή μπιζι μάμα, Σωτηρία απο το μια Λιττλ γουόρλντ, Σωτηρία από το Μάμα σου, τη Χρυση από το μπλεσ σικινγκ μομ , Ιωάννα από το Ιωάννας νοουτμπουκ και την Κατερίνα από το Κυριακή στο σπίτι.Την Εύη από το Μαμας & Πάπας και την Κάλη από το ΑΝθομελι και τη Λίτσα από το φραουλιτσαςγουορλτν. Όλες πολύ καλά παιδιά και χάρηκα πολύ που μίλησα μαζί τους και είπαμε μια κουβέντα παραπάνω.

Έχουμε πει με τις ώρες πολλά και διάφορα με την αγαπημένη μου πια Μίνα , που ελπίζω να τη δω κάποια μέρα από κοντά! Όπως και με την  νέα μου ανακάλυψη-σούπερ πηγή έμπνευσης- κλασάτη-αγαπημένη-Πωλίνα από το Μαιγουορμνεστ.
Αυτά τα δυο κορίτσια εύχομαι μια μέρα να τα δω και να πιούμε ένα καφέ. Νομίζω ότι εκπέμπουμε στα ίδια μήκη κύματος.

Α επίσης, στη παρουσίαση που ήμουν καλεσμένη προχθές στον Φρεσκούλη, γνώρισα από κοντά την Έφη από το γουορκινγκ μαμς, και την Εύη από το δε χεαλθυκουκμπλοκ τις οποίες δεν γνώριζα, μέχρι τότε αλλά μου έκανα πολύ καλή εντύπωση, πολύ καλές δουλειές και κάναμε πολύ όμορφες συζητήσεις.

Αυτά λοιπόν είναι τα κορίτσια που γνώρισα και ταίριαξα τόσο στο ινστα κόσμο όσο και στο ριαλ λαιφ. Συγχώρα μου τα τόσο ελληνιστί αγγλικά μου.

Ελπίζω να μην ξεχνάω κάποια αγαπημένη μου, αν ναι θα επανέλθω με σικουελ. Όπως έχω ξαναπεί, γυρεύω την έμπνευση στο ινσταγκραμ και όχι τόσο τις δημόσιες-ψεύτικες σχέσεις. Επειδή μπορεί να χάσω κάτι μου αρέσει σε αυτά τα αγαπημένα κορίτσια έχω ενεργοποιήσει τις ειδοποιήσεις για να μην χάσω τίποτα από ότι ανεβάζουν, κυρίως στις μεγάλες μου πηγές έμπνευσης.


Σε φιλώ

Λαμπρινή


2 σχόλια:

Σας άρεσε αυτό που διαβάσατε; Αφήστε στο μπλοκ ένα σχόλιο!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...