Κυριακή 26 Μαΐου 2019

Η αγάπη σας-50/365

Αγαπητό ημερολόγιο,

χθες σου έγραφα για αγαπημένα πρόσωπα τα οποία συναντήθηκαν και διαστραυρώθηκαν οι δρόμοι μας σε μια φάση της ζωής μας.

Πόσο ευγνώμων νιώθω για την αγάπη που έχω λάβει και λαμβάνω συνεχώς από τους ανθρώπους γύρω μου. Από το οικογενειακό, φιλικό, μπλογγερίστικο περιβάλλον μου.
Με ρώτησε χθες η κόουτς μου πώς θα περιέγραφα τον εαυτό μου. Έψαξα, βρήκα κάποια χαρακτηριστικά μου και τα είπα. Και σκέφτηκα ότι αυτή ήταν η ξεκάθαρη, ειλικρινής και μοναδική αλήθεια μου, απαλλαγμένη από τις ταμπελίτσες που ίσως μου έχουν φορεθεί κατά καιρούς. Αν θες μπορείς να το κάνεις και εσύ αυτό για τον εαυτό σου. Κάνε το και μην το μοιραστείς πουθενά. Ξεγυμνώσου στα μάτια σου, πες τα όλα. Τι σ'αρέσει; Τι δε σ'αρέσει. Γιατί. Τι μπορείς να αλλάξεις άραγε από αυτά που δε σου αρέσουν;
Συχνά σου δείχνω στο ινσταγκραμ ή και εδώ ένα συγκεκριμένο λαιφστάιλ. Μπορεί και εσύ να το θαυμάζεις, να λες ένα μπράβο κλπ. Αυτό που θέλω είναι να είμαι αληθινή. Το μπλογκ μου με κάνει να γίνομαι καλύτερη. Να βγάζω τον καλύτερο εαυτό μου προς την επιφάνεια και έχω βάλει κάποια πολύ σημαντικά για εμένα τσαλεντζιζ στον εαυτό μου που θέλω να τα ολοκληρώσω. Μόνο τότε θα είμαι χαρούμενη με όλα αυτά που θα έχω καταφέρει να διορθώσω. Γιατί αυτή τη στιγμή που μιλάμε είμαι σαν ένα διαμάντι το οποίο ακόμα είναι ακατέργαστο. Δυστυχώς δεν είμαι από αυτά τα διαμάντια που κάνουν αισθητή την παρουσία τους γρήγορα, γιατί ναι υπάρχουν και τέτοιοι άνθρωποι, είμαι από αυτούς που χρειάζονται να δουλέψουν πολύ.
Δεν μπορώ να σου πω περισσότερα, κάποια πράγματα δεν χρειάζονται να διαφημίζονται, να δια λαλούνται, απλά κάποια στιγμή φαίνονται από μόνα τους χωρίς τίποτα να κάνεις. Και γιατί να το κάνεις; Τι ανάγκη σου θα ταΐσεις; Αγάπησε εσένα και όλες οι απαντήσεις θα έρθουν. Αν αγαπήσεις εσύ εσένα δε θα χρειάζεσαι την αγάπη και την αποδοχή κανενός. Δε θα τη λαχταράς, δεν θα σου λείπει. Αποδέξου εσένα, αγάπησε εσένα. Τον μοναδικό άνθρωπο που θα κουβαλάς πάντα μαζί σου, φρόντισε να περάσετε μαζί καλά!

Με όλη μου τη αγάπη

Λαμπρινή

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σας άρεσε αυτό που διαβάσατε; Αφήστε στο μπλοκ ένα σχόλιο!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...