Δευτέρα 6 Μαΐου 2019

Βραδινή ρουτίνα-32/365

Αγαπητό ημερολόγιο,


πρώτη φορά φέτος το καλοκαίρι, είδα γραμμές στο πρόσωπό μου, στα 36 μου. Δεν ήμουν ποτέ από εκείνες που βάζουν κρέμες, πάνε σε ινστιτούτα και ασχολούνται πολύ με την εξωτερική τους εμφάνιση. Βαριέμαι πολύ. Πάντα είχα μια ενυδατική και αυτό ήταν όλο και όλο. Φέτος όμως μετά την εμφάνιση των πρώτων γραμμών αποφάσισα ότι είναι ώρα να δράσω. Αν δε θέλω να είμαι εντελώς σταφιδιασμένη σε λίγα χρόνια. Η μοναδική που εμπιστεύομαι σε θέματα αισθητικής, στιλιστικά και τα σχετικά είναι η αδερφή μου. Της αρέσουν τόσο πολύ και τα δυο θέματα και πάντα βρίσκει τιπς και πράγματα αποτελεσματικά, κλασάτα και του δε ποιντ ακριβώς επάνω μου. Και αυτή τη φορά ήξερε ακριβώς τι χρειάζομαι χωρίς να δώσω μια περιουσία, γιατί όπως και αν το κάνουμε το σπορ αυτό είναι λίγο ακριβό. Το τιπ αυτό, το ανεβάσαμε και σε βιντεάκι στο γιουτιούμπ



Εκεί σου παρουσιάζω τα προϊόντα που φορώ κάθε βράδυ πια. Ακόμα και αν νυστάζω ακόμα και αν δεν έχω καμία όρεξη δίνω αυτό το λεπτό στον εαυτό μου, γιατί τόσο είναι μη φανταστείς περισσότερο. Επίσης βάζω οπωσδήποτε ενυδατική κρέμα στα χέρια μου γιατί και εκείνα είχα δει ότι είχαν αρχίσει να αλλάζουν.
Το πρωί λοιπόν που ξυπνώ, το πρόσωπό μου έχει μια εντελώς άλλη μορφή, γυαλίζει και μοιάζει να είναι γεμάτο από υγεία και χυμούς.
Η σειρά είναι η DROPS OF YOUTH του THE BODY SHOP, στη σελίδα μου θα βρεις μια
προσφορά που ισχύει μέχρι 15/05/2019 και αφορά έκπτωση 15% στην αγορά δυο προϊόντων και 25% για την αγορά τριών προϊόντων.
Αυτή είναι η sleeping mask και αυτός είναι ο ορός.
Η σειρά είναι αυτό που λέμε good value for money και αν και εσύ βρίσκεσαι στα πρώτα -άντα ίσως είναι μια καλή ιδέα να ξεκινήσεις με κάτι τέτοιο. Το δοκίμασα, μου έκανε και στο προτείνω. Το προϊόν δεν είναι διαφημιστικό, δεν ήταν σπονσορεντ, μου το πρότεινε η ινφλουένσερ μου η μία και μοναδική στο είδος της και την άκουσα με κλειστά τα μάτια.
Αν τη δοκιμάσεις, περιμένω τις εντυπώσεις σου.

Σε φιλώ

Λαμπρινή

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σας άρεσε αυτό που διαβάσατε; Αφήστε στο μπλοκ ένα σχόλιο!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...