Τρίτη 7 Μαΐου 2019

Μα πώς τα προλαβαίνεις όλα-33/365

Αγαπητό ημερολόγιο,



Προχθές βγήκα για καφέ με μια πολύ αγαπημένη μου φίλη. Συζητούσαμε για τα καθημερινά μας και με ρώτησε πώς τα προλαβαίνεις όλα αυτά που κάνεις μέσα στη μέρα. Εγώ λοιπόν το σκέφτηκα καθώς, δεν αισθάνομαι ότι κάνω κάτι σπουδαίο όλη μέρα, δεν έχω κάποια εργασία που να πρέπει να αφιερώσω το 9 με 5 μου όπως άλλες εργαζόμενες μητέρες. Η εργασία μου είναι κάτι που έχει συγκεκριμένο πρόγραμμα. Εγώ δηλαδή τις μαμάδες που δουλεύουν τις θαυμάζω λίγο περισσότερο γιατί φαίνεται ότι έχουν πιο πολλά μέτωπα ανοιχτά και όμως και πάλι είναι πάντα σε όλα τους πολύ καλές. Σπίτι, παιδιά, εργασία, κοινωνική ζωή. Έχουν πολλά ζητήματα ανοιχτά, πολλούς ρόλους. Νομίζω ότι στο να μη περιφέρομαι σαν σβούρα άσκοπα με έχει βοηθήσει πολύ και το αγαπητό μου Bullet journalτάκι! Μα ναι πόσες φορές σου έχω γράψει εδώ για το μικρό μου Bullet journalτάκι! Το αγαπώ, είναι ο πολύτιμος βοηθός μου χειμώνα- καλοκαίρι και πάντα υπάρχει γύρω μου, είτε στο γραφείο, είτε στο τραπέζι της κουζίνας είτε στην τσάντα μου.
Κάθε Κυριακή οπωσδήποτε, θα δώσω μισή ώρα στον εαυτό μου να σκεφτεί πώς θα πάει η εβδομάδα που έρχεται. Τι έχω να θυμηθώ, τι θα μαγειρέψω, πάρτι που συνήθως υπάρχουν αρκετά, βαφτίσεις και γάμοι, επίσης με το που περνά το Πάσχα, αρχίζουν και αυτά. Πράγματα που πρέπει να θυμηθώ για τη δουλειά μου, οι τρελές μου λίστες με τα του ντού!
Θα σου δώσω μερικά τιπς με πράγματα που μπορείς να βρεις σε ένα μήνα. Αν θες μπορείς να τα χρησιμοποιήσεις και εσύ στο δικό σου Bullet journalτάκι με το
#Bulletjournalτάκι για να το βρούμε και οι υπόλοιποι:


  • Ο Μήνας μου ( κάθε γραμμή μια μέρα-για να ξέρω τι υπάρχει σε κάθε μήνα)
  • Μηνιαίο μενού( χώρισε το σε εβδομάδες αν σε βολεύει καλύτερα)
  • Στόχοι του μήνα ( Προσωπικοί- επείγον & σημαντικό - for fun- εργασία- οικογένεια)
  • Brain storm- Blog (τι ποστ θα ανεβάσω κάθε μέρα)
  • Γυμναστήριο (κάθε μέρα τι άσκηση θα κάνω, σβήνω μόνο τις Κυριακές)
  • Κιλά ( έχω ένα πινακάκι με δυο γραμμές στην κάθετη έχω τα κιλά και στην οριζόντια ημερομηνία 
  • Σοσιαλ μίντια- Ο μήνας σε νούμερα (πώς πήγε κάθε μήνας)
  • Οικονομικά  ( Ο μήνας σε νούμερα Έσοδα-Έξοδα-Αποταμίευση)
  • Λογαριασμοί (πράγματα που πρέπει να πληρώσω-ημερομηνίες λήξης)
  • Στόχος! (τι κάνω για να πάω πιο κοντά του;)

Αυτά πάνω κάτω γράφω και ανάλογα με το μήνα ή το στόχο που έχω. Εκτός από το εβδομαδιαίο πρόγραμμα που φτιάχνω τις Κυριακες, μέσα στην μέρα θα προσθέσω ότι νέο βγει, το βράδυ πριν κοιμηθώ θα δω τι έχω να κάνω την άλλη μέρα. 

Βάζω αρκετά πράγματα στα του ντού. Δεν το κρύβω, κάποιες φορές δεν έχω σβήσει ούτε ένα. Δεν είμαι πιεστική με τον εαυτό μου. Δεν με πιέζω, αν δεν βγει, δεν βγήκε. Δε τα βάζω εκεί για να με κάνω να νιώσω άσχημα. Τα βάζω για να οργανωθώ. Αν έχω όρεξη φτιάχνω και γύρω τα διάφορα σχεδιάκια μου για να μου φτιάξουν τη διάθεση όταν επιστρέψω.
Είναι ένα εργαλείο, που σε κινητοποιεί.

Αυτά για σήμερα. Αύριο πάλι, ελπίζω να καταφέρω να γράψω για τις ντουλάπες που τόσο πολύ περιμένετε!

Σας φιλώ

Λαμπρινή

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σας άρεσε αυτό που διαβάσατε; Αφήστε στο μπλοκ ένα σχόλιο!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...