Τετάρτη 15 Μαΐου 2019

Λίγα από τα πράγματα που δε μ'αρέσουν-41/365

Αγαπητό ημερολόγιο,

Δε μου αρέσουν πολλά πράγματα. Δεν ξέρω από που να το πιάσω! Θα στα πω αλλά να ξέρεις ότι τυχόν ομοιότητες με πραγματικά πρόσωπα και καταστάσεις είναι εντελώς συμπτωματική, το ποστ είναι αποτέλεσμα μυθοπλασίας...



Στη μόδα:

  • Το αϊλάινερ αλλά Κλεοπάτρα.
  • Οι τιράντες σιλικόνης. Ο σκοπός της χρήσης τους είναι για να είναι σταθερό το σουτιέν αλλά να μη φαίνονται. Λυπάμαι αλλά φαίνονται. Πρέπει να τις πετάξεις άμεσα αν τις έχεις. 
  • Το πολύ "γυμνό" ντύσιμο. Δηλαδή, δεν μπορείς να τα βγάλεις όλα έξω και μπούστο και πλάτη και πόδι. Τα καλύτερα μαθήματα στυλ τα έχουν δώσει μεγάλες κυρίες που πέρασαν, η Οντρεϊ,  η Γκρέις, η Τζάκι και άλλες. Το ξέρω ότι δεν το κάνεις, απλά το σχολιάζω. 
  • Η πιστή προσήλωση στο τι ορίζει η μόδα. Στο μακιγιάζ δηλαδή, το κοντούρινγκ δεν το καταλαβαίνω, ούτε αυτά τα τεράστια φρύδια. Εμένα δεν μου αρέσει κιόλας, αισθάνομαι ότι αλλοιώνονται εντελώς τα φυσικά χαρακτηριστικά. 
  • Στα ρούχα επίσης. Αν αγοράσεις αυτά που βγαίνουν κάθε χρόνο, την επόμενη χρονιά ή μετά από δυο δε φοριούνται, θεωρώ ότι είναι πεταμένα λεφτά. 
Στη συμπεριφορά:
  • Δε μου αρέσουν το ψέμα. Και οι ψεύτες.
  • Δε μου αρέσουν οι κόλακες. Δεν το χρειάζομαι και δε μου ταιριάζει. 
  • Δεν μου αρέσει η γκρίνια και η μιζέρια.
  • Δεν μου αρέσουν οι συμφεροντολόγοι, τους καταλαβαίνω από χιλιόμετρα και κλείνω σαν στρείδι.
  • Δεν μου αρέσουν οι ξερόλες. Χορτάσαμε!
Καθημερινά:

  • Δεν μου αρέσει να ξεκινάω τη μέρα μου χωρίς καφέ
  • Δεν μου αρέσει να καταπιέζομαι και δεν το κάνω
  • Δεν μου αρέσει ο αρακάς. Είναι το μόνο φαγητό που δεν θέλω να φάω. Είμαστε ορκισμένοι εχθροί. 
  • Δε μου αρέσει να με προσβάλουν και να μη με σέβονται.
  • Δε μου αρέσει να μου λένε τι να κάνω.
  • Δεν μου αρέσει να έχω απλώσει ρούχα και να έχουν πάρει άσχημη μυρωδιά από το περιβάλλον. 
  • Δεν μου αρέσει,  να πιω κάπου καφέ και να μην είναι καλός. Τον επιστρέφω πίσω  ( life is to short for but coffe!)
  • Δεν μου αρέσει όταν πάω να μάθω κάτι, να με κρατάνε πίσω οι άλλοι συμμαθητές που έρχονται απλώς για να σκοτώσουν την ώρα τους.( έχω γίνει πολύ φυτό στα 36, αλλά ο χρόνος μου δεν είναι για πέταμα)
  • Δεν μου αρέσει όταν με κριτικάρω και δεν είμαι υποστηρικτική
  • Δεν μου αρέσει όταν δεν ολοκληρώνω αυτό που έχω αναλάβει.
  • Δεν μου αρέσει που αφήνω πράγματα για τελευταία στιγμή
Αυτά είναι λίγα από αυτά που δε μου αρέσουν, το σταματάω εδώ γιατί σε λίγο θα αρχίσω την γκρίνια και δε μου αρέσει καθόλου. Εσένα τι δε σου αρέσει? 

Σε φιλώ

Λαμπρινή

Υ.Γ:Αύριο ξεκινάω μια νέα σειρά ποστ. το βρήκα στο πιντερεστ ψάχνοντας για έμπνευση, ελπίζω να σου αρέσει.


3 σχόλια:

  1. Γλυκιά Λαμπρινή ξέρεις τι θέλουμε ενα ποστ για τη βελτίωση της εξωτερικής εικόνας είσαι ζωντανο παράδειγμα, pleaseee βάλτο στο πρόγραμμα !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Λαμπρινή μου, συμφωνώ απόλυτα σε όλα! Στο κεφάλαιο μόδα, αν μου επιτρέπεις, να προσθέσω και εκείνα τα λευκά, ΤΕΡΑΣΤΙΑ, χοντροκομμένα αθλητικά παπούτσια που πραγματικά συχαίνομαι!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα Ιωάννα μου και βέβαια να τα προσθέσεις! Απορώ πώς τα ξέχασα! Δεν είναι καθόλου θηλυκά και νομίζω ότι ανήκουν στην τελευταία κατηγορία, σε αυτά δηλαδή που του χρόνου θα πεταχτούν και θα είναι μια ανάμνηση :)

      Διαγραφή

Σας άρεσε αυτό που διαβάσατε; Αφήστε στο μπλοκ ένα σχόλιο!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...