Τρίτη 14 Μαΐου 2019

Λίγα από τα πράγματα που μ'αρέσουν 40/365

Αγαπητό ημερολόγιο,

Πολλά πράγματα μου αρέσουν! Και άλλα τόσα που δε μου αρέσουν, θα σου πω σήμερα για αυτά που μου αρέσουν.

Μ'αρέσουν οι προκλήσεις. Τα τσάλεντζις κάθε είδους. Μου αρέσει ο χορός! Πολύ. Θα το έκανα ευχαρίστως συνεχόμενα κάθε μέρα για οχτώ ώρες ή και παραπάνω. Θα χτυπούσα κάρτα χορεύοντας και θα ήμουν πολύ χαρούμενη. Θα χτυπούσα κάρτα επίσης στην κουζίνα ενός δικού μου μαγαζιού που θα ερχόσουν να φας. Θα χτυπούσα κάρτα στο να κάθομαι και να συζητάω μαζί σου πώς μπορείς τελικά να το κάνεις πραγματικότητα αυτό που έχεις στο μυαλό σου, πώς θα μπορούσες να κάνεις αυτό για το οποίο ήρθες εδώ. Θα μπορούσα να χτυπάω κάρτα, οργανώνοντας ανοργάνωτα μέρη. Με μεγάλη χαρά!
Λέγοντας χτυπάω κάρτα, εννοώ θα καθόμουν να κάνω αυτή την πράξη για οκτώ ώρες και παραπάνω ξεχνώντας να φάω, να πιω καφέ, να πάω στην τουαλέτα, να κοιτάξω το κινητό μου.
Μου αρέσει να πιστεύω στα αουτσάιντερ. Πάντα ήμουν με το μέρος τους. Θέλω να τους βλέπω να νικούν. Εγώ τους πίστεψα ακόμα ούτε οι ίδιοι δεν είχαν πιστέψει στον εαυτό τους.
Μου αρέσουν οι ωραίες μυρωδιές, η μυρωδιά του ταλκ, η μυρωιδιά του σαπουνιού, η μυρωδιά των βιβλίων, η μυρωδιά του καφέ.
Μου αρέσει όταν διαβάζω κάτι ενδιαφέρον που μου αλλάζει τον τρόπο που σκέφτομαι. Μου αρέσει να μου βάζω δύσκολα.
Μου αρέσει το ινσταγκραμ. Μου αρέσει ο υπολογιστής μου.
Μου αρέσει όταν λειτουργώ με το ένστικτό μου.   Σπανίως πέφτω έξω.
Μου αρέσουν οι πράσινοι χυμοί! Μου αρέσουν τα γλυκά.

Αύριο, θα σου πω για όσα δε μου αρέσουν.

Σε φιλώ

Λαμπρινή

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σας άρεσε αυτό που διαβάσατε; Αφήστε στο μπλοκ ένα σχόλιο!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...