Παρασκευή 10 Μαΐου 2019

Το δώρο σου για τη γιορτή της μητέρας 36/365

Αγαπητό ημερολόγιο,

που θα το αγοράσεις μόνη σου, είτε είσαι μαμά είτε όχι, γιατί έχουν βγει καταπληκτικά σειλς για αυτή τη μέρα!




σήμερα θα σου πω για τις τελευταίες αγορές μου από το Mac, με ξέρεις και αν δε με ξέρεις κάτσε να σου πω, δεν είμαι από αυτές που τους αρέσουν τα πολλά φιασιδόματα. Το μακιγιάζ μου είναι πόλυ λαιτ, σχεδόν ανύπαρκτο, στα καλλυντικά μου μπορεί να βρεις μέσα πράγματα που είναι εκεί από πριν γίνω μαμά, έτσι χωρίς καμιά χρησιμότητα- εδώ είναι που πρέπει να κάνω επιτέλους  την οργάνωση των καλλυντικών, μπαίνει και αυτό στην ουρά- έχω λοιπόν ένα μεικ απ από το 2011, το είχα αγοράσει από το αεροδρόμιο της Κωνσταντινούπολης. Αυτό πια είναι ικανό να χρησιμοποιηθεί σε οικοδομή ή να δέσει θεμέλια σπιτιού. Πήγα λοιπόν μια φορά να το βάλω και το δέρμα μου ήταν λες και είχε κάνει λέπια! Έπαθα σοκ. Την επόμενη κιόλας μέρα αγόρασα από το Mac, ένα απίστευτο προϊόν το οποίο είναι πάρα πολύ ελαφρύ και δίνει την καλυπτικότητα του μεικ απ χωρίς να βαραίνει το δέρμα. Έχει μορφή κομπακτ και είναι σαν πούδρα. Μου το εφάρμοσαν με ένα πινελάκι, εγώ βέβαια δεν ξέρω να το χρησιμοποιήσω έτσι, οπότε το φοράω με το σφουγγαράκι του. Το έχω για τις ελάχιστες φορές που θα βγω βράδυ, για ένα γάμο, για μια καλή βραδινή περίσταση. Και στο προτείνω. Επίσης επειδή μια φορά θα πάω στα μαγαζία θα τα πάρω όλα για να τελειώνωνω. Πήρα ένα προϊόν που φοράω αφού τελειώσω το μακιγιάζ για να σταθεί, αλλά μπορείς να το βάλεις και από κάτω από την ενυδατική, έχει εκχύλισμα αγγουριού και καφέ και σου δίνει απίστευτη δροσιά στο δέρμα! Το χρησιμοποιώ πολύ και το έχω αγαπήσει.
Για κονσίλερ πήρα ένα υγρό, αν και συνήθως χρησιμοποιούσα τα στικ αλλά αυτό δείχνει το βλέμα πολύ φωτεινό και ξεκούραστο. Τέλος θα σου μιλήσω για το αγαπημένο μου κατακόκκινο κραγιόν, που εγώ το φοράω χειμώνα καλοκαίρι ανάλογα με το ντύσιμό μου, Εγώ αγαπώ πολύ το russian red και είναι ακριβώς επάνω στα χρώματά μου. Στα έχω πει και στα νον σπονσορεντ, στο ινσταγκραμ αν θυμάσαι το χειμώνα.
Σήμερα λοιπόν είδα ότι το ΑΤΤΙΚΑ  έχει βάλει προσφορές και σε ενημερώνω αν σε ενδιαφέρει να επωφεληθείς από τις εκπτώσεις που υπάρχουν στα πλαίσια των εορτασμών της γιορτής της μητέρας.

To studio fix powder plus foundation που φοράω για make up
Το prime fix brume fixante  αυτό που φοράω στο τελείωμα για να στέκεται το μακιγιάζ
Το russian red κατακόκκινο κραγιόν μου( ματ σταθερό, δε φεύγει ούτε αν φάω ούτε αν πιώ και δε χρειάζεται μολύβι! Δεν τρέχει!)
Το prep +prime highlighter ( το υγρό κονσίλερ που σου είπα παραπάνω)


Αυτά είναι είναι τα πράγματα που είναι βασικά στο νεσεσερ μου και είναι σε έκπτωση μέχρι τις 12/05, επίσης είδα ότι σε κάποια από αυτά σου έδινε και κάποια δωράκια.

Ελπίζω να τα αγαπήσεις όσο εγώ!

Σε φιλώ

Λαμπρινή




Το ποστ δεν είναι σπονσορντ. Περιέχει αφιλιετ λινγκς!

2 σχόλια:

  1. πολύ ωραίο το άρθρο σου! Και εγώ της ίδιας λογικής είμαι..όσο πιο φυσικό το αποτέλεσμα τόσο το καλύτερο! Και συμφωνώ το μεικαπ της mac το έχω δοκιμάσει στον παρελθόν και ήταν αρκετά καλό. Βέβαια τώρα έχω βρει κάπιοες πολύ καλές προσφορές εδώ https://www.atticabeauty.gr/brands/clinique/proioda-omorfias/makigiaz/prosopo/make-up-foundations/ και από αυτά που είδα σκέφτομαι να αγοράσω το make up Clinique. μήπως το έχεις δοκιμάσει καθόλου, είναι όσο καλυπτικό έχω ακούσει;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν ξέρω τι πήρες τελικά, όντως έχει πολλές προσφορές για αγορές απο το ιντερνετ. Αν και δεν είμαι ειδική θα πρότεινα κάτι που έχεις ξαναφορέσει και ξέρεις πώς αντιδρά στο δέρμα σου, γιατί είναι πολύ ιδιαίτερο το μεικ απ. σε ευχαριστώ που πέρασες.

      Διαγραφή

Σας άρεσε αυτό που διαβάσατε; Αφήστε στο μπλοκ ένα σχόλιο!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...