Τετάρτη 11 Δεκεμβρίου 2019

Wishlist, για εμένα

Ξέρεις τι σκέφτηκα φέτος; Να σου μαζέψω σε λίστες όλα αυτά που μου αρέσουν και θα ήθελα να μου κάνουν δώρο την Πρωτοχρονιά και τα Χριστούγεννα. Κάθε χρόνο, λαμβάνουμε ένα μεγάλο αριθμό από ψιλοδωράκια μικρής αξίας που είτε στο φέρνει ο άλλος για να βγάλει την υποχρέωση και να μην έρθει με άδεια χέρια είτε του αρέσει αλλά εσένα όχι γιατί τα γούστα διαφέρουν. Σε ένα γενικό κλίμα μινιμαλισμού που έχω μπει τα τελευταία χρόνια, αποφάσισα να μην κρατήσω τίποτα που δεν με εκφράζει, δεν σπαρκ τζοι (που λέει και η Μαρί Κοντό) που δεν με ενθουσιάζει, απλώς και μόνο επειδή μου το πήρε κάποιο αγαπημένο πρόσωπο αν δεν με εκφράζει, αν δεν το χρειάζομαι, αν δεν το θέλω.
Τι θα χαιρόμουν αν έβλεπα κάτω από το δέντρο λοιπόν φέτος:

Το Δώρο-Ένα τετράδιο Θαυμάτων, του Στέφανου Ξενάκη , το έχω βάλει στη λίστα μου εδώ και ένα χρόνο! Ανυπομονώ να το διαβάσω.


Απλά και διαφορετικά, του Γιώργου Ευγενειάδη . Ένα βιβλίο μαγειρικής, που έγραψε ένας τεχνολόγος τροφίμων και δάσκαλος σε ένα ειδικό σχολείο, μάζεψε συνταγές απλά και διαφορετικά! 

Le specs MATRIARCH μαύρα γυαλιά ηλίου, αγαπημένο σχέδιο γυαλιών και νομίζω ότι είναι κάτι που χρειάζομαι πολύ. Επίσης είναι πρώτη φορά που τα βρίσκω σε αυτήν την τιμή στο 1/3 της αρχικής του δηλαδή.










Το Apple watch series 5  το θέλω όπως είναι ροζ. Υπέροχο, ιδανικό για τις προπονήσεις μου και για το διαλογισμό μου με τις αναπνοές. 

Επειδή είναι πολύ ακριβό μπορώ να αρκεστώ και με το παλιότερο μοντέλο τη σειρά 3  που εδώ τη βρήκα σε εξαιρετική τιμή αλλά όπως και να το κάνεις του λείπουν πράγματα, χώρος και φυσικά δεν είναι ροζ ;)


Και τώρα Αη Βασίλη μου, το ξέρω ότι ήμουν καταπληκτικό παιδί, χρόνια τώρα είναι στο Wishlist μου και ποτέ δεν το φέρνεις και ξέρεις είναι αυτό που θα έκανε πραγματική διαφορά  στην καθημερινότητά μου και ένα πράγμα που χρειάζομαι πραγματικά περισσότερο από όλα τα παραπάνω και εγώ και όλες οι μαμάδες εκεί εξώ. Αυτό εδώ το στεγνωτήριο, 8 κιλών με ενεργειακή κλάση Α+++ για να μην καίω και πολύ ρεύμα, τίμιο οικονομικό σχετικά και αξιόπιστο. Πιστεύω θα έκανε μεγάλη διαφορά στην καθημερινότητά μου.



Αυτά για φέτος. Από τα  molesκine μου φέτος είμαι πλήρης. 

Αν είσαι εδώ μπορεί να σου αρέσει και εσένα κάτι από τα παραπάνω και ελπίζω να σου φάνηκαν ενδιαφέρουσες επιλογές. Αύριο θα γράψω για το αγόρι- σύζυγο που βγήκε δεύτερο στο πολλ! Φιλιά πολλά!


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σας άρεσε αυτό που διαβάσατε; Αφήστε στο μπλοκ ένα σχόλιο!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...