Τετάρτη 8 Φεβρουαρίου 2023

Τι είναι το project 50 days challenge; Εκκίνηση 09/02/23-Είσαι μέσα;

Τι είναι το project 50 days challenge; Αν είσαι εδώ από τα παλιά, λογικά θα ξέρεις πόσο πολύ αγαπώ τις προκλήσεις. Και γι'αυτόν τον λόγο φαντάζομαι, συνεχώς μου πετάγονται σχετικά challenges στο feed μου στα social media. Το 75 days hard, που είχα γράψει γι'αυτό στο ipop  πριν λίγο καιρό, αλλά οφείλω να ομολογήσω ότι δεν το έκανα ούτε μια μέρα, γιατί για μένα ήταν πολύ σκληρό. Ωστόσο το Project 50 ημερών μου φαίνεται πιο βατό και δεσμεύομαι να το ξεκινήσω αύριο (09/02/23-30/03/2023).

                           

 Τι είναι το project 50 days challenge

Το project των 50 ημερών είναι ένα καθημερινό challenge που διαρκεί 50 ημέρες και έχει σκοπό να σε δυναμώσει στους 4 βασικούς πυλώνες της ζωής σου, τον νοητικό, τον σωματικό, τον συναισθηματικό και τον επαγγελματικό. 

Διαβάζοντας πίσω από τους κανόνες που έχει, μπορώ να δω τι μπορεί να φέρει η συνέπεια και η δουλειά που θα κάνεις. Ο χρόνος, η ενέργεια και η συνέπεια με την οποία θα εργαστείς, θα σου δώσει αποτελέσματα. Αποτελέσματα που ίσως τώρα δεν τα γνωρίζεις αλλά σίγουρα θα είναι διαφορετικά από αυτά που έχεις σήμερα.

Κανένα challenge δεν δίνει τα ίδια αποτελέσματα σε όλους τους ανθρώπους. Τίποτα δεν είναι δεδομένο και αν κάνουν την ίδια πρόκληση διαφορετικοί άνθρωποι, δεν εγγυάται κανείς ότι θα πάρουν το ίδιο πράγμα πίσω. 

Unsplash:Meghan Holmes

Οι 7 Κανόνες

Οι κανόνες της πρόκλησης είναι απλοί και σχετικά εύκολοι. Ξέρω από τώρα ποιος θα με δυσκολέψει και θα στον πω με το χέρι στην καρδιά 😣. Πάμε πρώτα όμως να τους δούμε:

  1. Ξύπνα κάθε πρωί πριν τις 8:00 (Αν έχεις παιδιά αυτό είναι παιχνιδάκι, το' χουμε).
  2. 1 Ώρα Morning Routine (Χωρίς distractions) (Ό,τι αποφασίσεις εσύ και ορίσεις ως πρωινή ρουτίνα.
  3. Άσκηση 1 Ώρα/Μέρα
  4. Διάβασμα τουλάχιστον 10/Μέρα (Όχι μυθιστόρημα, Business, αυτοβελτίωση, ψυχολογία, κλπ)
  5. 1 Ώρα/Μέρα αφιερωμένη σε ένα νέο Skill/Στόχο
  6. Διατροφή (Χωρίς Junk/Αλκοόλ, Αναψυκτικά, Γλυκά)
  7. Σημείωσε την πρόοδο σου σε Journal και φωτογραφία κάθε μέρα.
Αυτό που το έχω μια επιφύλαξη είναι το 6. Είναι το σημείο που φοβάμαι ότι στη δύσκολη στιγμή μπορεί να ενδώσω. 

Μην σπάσεις την αλυσίδα


Μια ιδέα που πρωτοδιάβασα στον αγαπημένο μου Austin Kleon, μιας αστείρευτης πηγής έμπνευσης για μένα. Αν μια μέρα σπάσεις την αλυσίδα, θα πρέπει να ξαναρχίσεις από την αρχή. 

Αυτό είχα θέσει ως στόχο όταν έκοψα το κάπνισμα. Με τα ελάχιστα τεχνολογικά μέσα που είχα το 2011, είχα βρει ένα checklist που έδινε ορόσημα και τι λειτουργίες αποκαθίσταται στον οργανισμό κάθε μια μέρα που δεν καπνίζω. 

Έλεγα λοιπόν αφού τα κατάφερα μια μέρα, μπορώ και δεύτερη, μπορώ και τρίτη. Η πρώτη εβδομάδα ήταν μαρτυρική αλλά πάντα έλεγα: «Μην ξαναρχίσεις από την αρχή. Μην ξανακάνεις από την αρχή την ίδια διαδικασία». Και κάπως έτσι έφτασα στις 4.292 ημέρες χωρίς να έχω καπνίσει. 

Και αν με ρωτάς αφού κατάφερα αυτό χωρίς κανένα υποκατάστατο, μόνο με τη δύναμη της θέλησης μπορώ ακόμα και αυτό το challenge να καταφέρω αρκεί να δεσμευτώ σοβαρά και να πω ότι «Αυτή είναι η πρώτη μέρα».

Γιατί το κάνω

Έχω τους λόγους μου που το κάνω και οι λόγοι αυτοί με βοηθούν στο να δεσμευτώ. 
  • Θέλω να δω τι θα γίνει αν δεν τα παρατήσω
  • Θέλω να κάνω πράγματα για μένα, για την υγεία μου, τη σωματική και ψυχική
  • Θέλω να δουλέψω στον στόχο μου και να δω τι αποτέλεσμα θα μου δώσει
  • Θέλω να επενδύσω χρόνο και ενέργεια σε μένα
Ξέρω πολύ καλά για ποιο λόγο ξεκινάω και δεν έχει να κάνει με ψυχαναγκασμό που συνήθως έχουν οι προκλήσεις. 

Ξεκινάω λοιπόν αύριο Πέμπτη 09/2/23 με σκοπό να τελειώσω στις 30/3/23. Η εξέλιξή μου θα σημειώνεται στο TikTok μου, όπου θα ανεβάζω εκεί περιεχόμενο. Είσαι ευπρόσδεκτη να κάνουμε μαζί αυτό το ταξίδι αν σε ενδιαφέρει και εσένα να αφοσιωθείς στον εαυτό σου και να επενδύσεις χρόνο και ενέργεια.

*Όταν έβαζα στο Manifestation Bullet Journal τον μετρητή των ημερών για τη νέα συνήθεια, ήταν πολύ στοχευμένο και να που τελικά θα το αξιοποιήσω πλήρως. Έχω ήδη γράψει ό,τι χρειάζεται να ξέρω για να αρχίσω, έχω ορίσει τις ρουτίνες, το πρόγραμμα διατροφής και τα πράγματα που θα δουλέψω.

Στείλε μου μήνυμα αν θες να ξεκινήσεις μαζί μου, αν μαζευτούμε πολλοί θα κάνω buddies group! Μέχρι αύριο να είσαι πολύ καλά <3




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σας άρεσε αυτό που διαβάσατε; Αφήστε στο μπλοκ ένα σχόλιο!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...