Δευτέρα 6 Φεβρουαρίου 2023

«There is no place like home»! Polka dots lady is back

Ξαναγύρισα πίσω στο blog μου. Και να που γύρισα έστω και αργά, δειλά δειλά...Το ημερολόγιο έγραφε 28 Ιανουαρίου 2022 όταν ανέβηκε το τελευταίο άρθρο σε αυτό εδώ το blog. Με έβλεπες ίσως στο Instagram που ανέβαζα τα stories μου, στο ipop που ανέβαζα τα άρθρα μου κάθε μέρα, σε κανένα βιντεάκι στο youtube. Ναι, δεν λέγεται συνέπεια αυτό παιδιά και το ξέρω. Μην πυροβολείτε τον πιανίστα. Πόσα κομμάτια να κοπώ τέλος πάντων; 


Ξαναγύρισα πίσω στο blog μου

Δεν ζητώ να είσαι εδώ μετά από τέτοια απουσία, σίγουρα κάποιοι φύγατε, άλλοι νέοι ήρθατε κατά τύχη, αλήθεια έβλεπα στα στατιστικά μου συχνά να με έχει πετάξει το Google σε πράγματα που αναζητούσατε και χαιρόμουν. Από τη μία γιατί το seo δούλεψε χωρίς να έχω καν διδαχτεί τι κάνω και γιατί το κάνω και αφετέρου γιατί όντως αυτά που έγραφα κάποτε, φάνηκαν χρήσιμα σε κάποιον άλλον άνθρωπο και  έδωσαν μια απάντηση στο πρόβλημά του.

Πώς γυρνάω; Το σκέφτηκα. Να αλλάξω όνομα, να αλλάξω μορφή, να αγοράσω ένα wordpress και να φτιάξω από την αρχή το blog να δουλέψω στην εμφάνιση, να δουλέψω γενικά. Όμως να σου πω τι κατάλαβα; Όλα αυτά δεν έχουν κανέναν ρόλο. Η ουσία είναι η μόνη που με ενδιαφέρει και γι'αυτό γυρνάω εδώ με την μορφή που βλέπεις σήμερα. 



Ναι μεν blogging, αλλά


Και δεν το κάνω για τα χρήματα. Το ό,τι άλλες φίλες ή γνωστές το έχουν κάνει επάγγελμα και άφησαν τη δουλειά γραφείου τους και βιοπορίζονται από αυτό είναι υπέροχο και ελπιδοφόρο, το να γίνεται το χόμπι σου επάγγελμα. Από την άλλη έχει να κάνει και με τα προσωπικά όρια του καθένα. Μέχρι που θα ανοίξεις την πόρτα να μπει ο άλλος να δει τη ζωή σου. Μεχρί που θα πεις κάτι που μπορεί να μην συμφωνείς;

Έχω κάνει πολλά χιλιόμετρα στην αυτοβελτίωση για να κερδίσει σε μένα το lifestyle. Είναι υπέροχο το να μπορείς να γράφεις όποτε θες, ό,τι θες αλλά από την άλλη η αυτοβελτίωση είναι κάτι που ξέρω να γράφω καλά και αυτό το λέω χωρίς καμία διάθεση για φλεξ, που λένε και τα πιτσιρίκια. 

Σήμερα λοιπόν εκεί που καθόμουν σκέφτηκα ότι θα ήταν πολύ ωραία να ανοίξω εδώ μια καθαρή σελίδα και να σε ξανά καλωσορίσω. Και να σου θυμίσω λίγο το πρόσφατο παρελθόν αυτής της σελίδας.

Η Polka dots lady

Γεννήθηκε, σαν τώρα θυμάμαι τον Αύγουστο του 2013, η Σοφία ήταν μικρούλα και είχαμε πάει διακοπές στην Καβάλα. Κάθησα με το  iPad στο Αιγαίο, ένα υπέροχο καφέ στην Κεραμωτή, και έγραψα αυτήν εδώ την πρώτη ανάρτηση. Δεν ξέρω πόσες φορές έγραψα και έσβησα αυτές εδώ τις 10 γραμμές. 

2013. Τον Αύγουστο κλείσαμε 10 χρόνια και αντί να κάνω πάρτι πέρασε στα ψιλά γράμματα η μέρα αυτή. Μεγάλωσα, βαρέθηκα, δεν ξέρω, δεν είμαι πια blogger στην καρδιά όπως παλιά. Θυμάμαι βρισκόμουν με τις άλλες bloggers και για 2 ώρες συνάντηση, έπεφταν οι φωτογραφίες βροχή. 

Ναι πια δεν φωτογραφίζω το φαγητό μου, δεν φωτογραφίζω ωραία μέρη, δεν φωτογραφίζω τη ζωή μου, δεν βρίσκω πια ενδιαφέρον σε αυτό. Ωστόσο, αν κάνω κάτι που μου αρέσει, αν διαβάσω κάτι που μου αρέσει, αν βρω κάτι που αξίζει να το κάνεις θα στο πω. 

Και ενώ εδώ διάβαζες περισσότερο για οργάνωση, τώρα θα διαβάζεις για αυτοβελτίωση. Γιατί πια αυτό λατρεύω να γράφω για όλες αυτές τις δυνατότητες που έχουμε, για όλα αυτά που μπορούμε, για όλα αυτά που μπορείς να κάνεις και μπορείς να είσαι. Θα μείνει φυσικά όλο το παλιό περιεχόμενο πάνω στο blog, όμως θα αλλάξω λίγο τις κατηγορίες. 

Ταυτότητα

Συχνά γινόμαστε δέσμιοι της ταυτότητάς μας. Για παράδειγμα, αυτή τη στιγμή είμαι τόσο μπερδεμένη, δεν ξέρω τι όνομα να δώσω σε όλη τη φάση που είμαι. Μου αρέσουν τόσα πολλά πράγματα ταυτόχρονα, και δεν ξέρω πώς να μοιράσω το χρόνο σε αυτό. Ίσως και γι'αυτό σταμάτησα να ανεβάζω περιεχόμενο στα social media.

  • Life Coach (για εμένα αλλά και για όλους εκείνους που είναι αποφασισμένοι να αλλάξουν ό,τι πια δεν τους εξυπηρετεί). 
  • Host και Founder της goHost, (σε παρακαλώ ρίξε μια ματιά ή δείξτη σε όποιον έχει βραχυχρόνα μίσθωση, μπορεί να βρει κάτι μέσα εκεί που θα του διευκολύνει τη ζωή). 
  •  Αρθρογράφος για κείμενα αυτοβελτίωσης κυρίως αλλά και lifestyle 
  • Δημιουργός του Manifestation Bullet Journal ( Για 3 χρονιά φέτος το εκδίδω μόνη μου και σε βοηθώ να νικήσεις την αναβλητικότητα. Αυτό το εργαλείο είναι μόνο για όσους φέτος θέλουν να δουν αποτελέσματα. Έχουν μείνει ελάχιστα τεμάχια) 
Αν μπορούσα με κάποιον τρόπο να τα βάλω σε σειρά δεν θα τα κατάφερνα. Επίσης είναι και τόσα άλλα, τα ταξίδια, τα ωραία μέρη για φαγητό, τα νόστιμα φαγητά και οι δοκιμές που κάνω, τα challenges που λατρεύω όσο τίποτα...

Παράλληλα δεν μπορώ να ξεχάσω το γράμμα της Τρίτης που τελικά έγινε γράμμα της Κυριακής, ένα εντελώς προσωπικό γράμμα υπό τη μορφή των Top 10 πραγμάτων που έγιναν μέσα στη μέρα. Το ίδιο γράμμα γυρίστηκε και σε podcast και πολύ σύντομα θα επιστρέψει με άλλη μορφή.

Στόχοι


Τέλος, τι coach θα ήμουν αν δεν κοίταγα το σήμερα και από πού ξεκινάω και ταυτόχρονα να θέσω τους στόχους μου για το μικρό μου blog για το 2023. Έμαθα λοιπόν μέσα από τη δουλειά μου να μην θέτω ένα στόχο σύμφωνα με πράγματα που δεν μπορώ να ελέγξω.

Δηλαδή, το να πω ότι θα έρθουν πχ 100Κ προβολές μέσα στο 2023 δεν είναι κάτι που μπορώ εγώ να ελέγξω. Μπορώ να το στοχεύσω αν θέλω ένα νούμερο για να έχω μπροστά μου έναν οδηγό όμως, αυτό που μπορώ να ελέγξω είναι ότι μπορώ να κάνω κάθε μέρα μια ανάρτηση με πρωτογενές, ποιοτικό και περιεχόμενο που εγγυημένα δεν θα ξαναδείς πουθενά αλλού. 

Έτσι λοιπόν, κάθε βράδυ αν θες πέρασε να δεις τι έγραψα. Με ξέρεις δεν θα κάτσω να διαφημίσω τι έγραψα, τι έκανα, εκτός αν έχω γράψει κάτι που με έχει πορώσει πολύ. Στο λέω για να σου ρίξω το μπαλάκι 😆. Αν θες πέρασε, η polka dots lady γύρισε!

Νομίζω πολύ μίλησα, πολλά είπα, μίλησα πολύ για μένα, από αύριο ξανά πίσω στη δουλειά.

Υ.Γ:Είναι πολύ ευπρόσδεκτα τα σχόλια, οι προτάσεις για θέματα, ένα γεια τι κάνεις, πού χάθηκες αν έχουμε καιρό να τα πούμε! 






Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σας άρεσε αυτό που διαβάσατε; Αφήστε στο μπλοκ ένα σχόλιο!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...