Παρασκευή 28 Ιανουαρίου 2022

H εξέλιξη του blogging

 Πώς ξεκίνησε όλο αυτό



Ήταν Αύγουστος του 2013 όταν πάτησα για πρώτη φορά το κουμπί της δημοσίευσης και μπήκε το blogging στη ζωή μου. «Το καλωσόρισμα της κυρίας με τα πουά» ήταν η πρώτη ανάρτηση που έγραψα. Το πάτησα και δεν ήξερα τι ακριβώς θα φέρει στο δρόμο μου. Δεν ξέρω καν με ποια αφορμή ξεκίνησε όλο αυτό. Δεν είχα ούτε διασυνδέσεις, ούτε γνωριμίες στο χώρο, ούτε διάβαζα ελληνικά Blogs. Είχα όμως δυό τρεις αγαπημένες από την Αμερική που μου άρεσαν πολύ και μου έδιναν έμπνευση.

Για να γράψω εκείνες τις δύο παραγράφους, νομίζω πέρασε πάνω από μια ώρα, έσβηνα και ξανάγραφα και τίποτα δε μου άρεσε. Είναι ένα απολογητικό κείμενο που μοιάζει να ζητάω την άδεια να πάρω και εγώ λίγο χώρο στην απεραντοσύνη του κυβερνοχώρου. Δεν είμαι πετυχημένη blogger αν εννοείς επιτυχία το να βγάζω λεφτά από αυτό. Όχι! Αλλά θεωρώ επιτυχία ότι όσοι πέρασαν από εδώ διάβασαν τις αλήθειες μου. 

Πάντα μου άρεσε να γράφω Δευτέρα- Τετάρτη-Παρασκευή. Σπάνια το κατάφερνα να το κάνω πράξη. Τα χρόνια που έτρεχε το blog σαν ένα χόμπι, πάντα ήταν χόμπι, ήταν παράλληλα η περίοδος που είχα δύο μωρά παιδιά και θεωρώ απίστευτο το γεγονός ότι επένδυα χρόνο που δεν είχα για το blog. 

Μια ανάρτηση τότε γινόταν κατόπιν μεγάλης έρευνας, καθόμουν με τις ώρες και μαγείρευα, ή έκανα διάφορα πράγματα στο σπίτι και τα παρουσίαζα στο blog. Δεν έγραφα ψέματα ή πράγματα που δεν είχα δοκιμάσει. Καθόμουν λοιπόν, τράβαγα τις φωτογραφίες μου και έγραφα περιεχόμενο που συχνά ζητούσε πάνω από δύο ώρες η συγγραφή του. 

blogger



Η κριτική

Αυτό που με σταματούσε πολλές φορές αντί να μου δίνει κίνητρο ήταν η κριτική. Με ένοιαζε πολύ τι θα πουν οι άλλοι για το περιεχόμενο και κάποιες φορές το έπαιρνα πολύ προσωπικά. Κλεινόμουν στο καβούκι μου και ύστερα ξανά πάλι δοκίμαζα. Από τη στιγμή που μπήκε η αυτοβελτίωση στη ζωή μου έπαψε σταδιακά να με απασχολεί η κριτική που μου έκαναν οι άλλοι ή και αν τη ζητούσα σε κάτι έκανα πάντα φιλτράρισμα. 

Η κριτική είναι πολύ χρήσιμη αλλά πρέπει πάντα να προσέχεις δύο πράγματα όταν ζητάς την εποικοδομητική ανατροφοδότηση από κάποιον, να είναι σχετικός με το θέμα που τον ρωτάς και επίσης να θυμάσαι ότι αυτή είναι η άποψή του, όχι η αλήθεια, δεν εννοώ ότι λέει ψέματα αλλά κυρίως ότι λέει μια υποκειμενική γνώμη. 
Η κριτική όταν δίνεται θα πρέπει να έχει σκοπό την εξέλιξη του ατόμου που τη ζητά και αυτό πρέπει να το έχεις πάντα κατά νου.


Γιατί να κάνω  blog σήμερα;

Αν με ρωτάς αν πρέπει να κάνεις blog σήμερα θα σου πω να κάνεις αν έχεις κάτι να πεις. Αν πιστεύεις ότι είναι μια εύκολη και γρήγορη λύση για να βγάλεις λεφτά, δεν είναι. Τα Blogs έχουν αλλάξει σήμερα! Έψαχνα να βρω όλους εκείνους που γράφαμε παράλληλα και τα περισσότερα blog έχουν κλείσει. Η παρουσία του κόσμου πια βρίσκεται στο Instagram όπου εκεί γίνεται πολύ καλή δουλειά αλλά και πάλι δεν είναι σαν το  blog  σου που ο άλλος θα αναζητήσει τη σελίδα σου και θα θέλει να έρθει να δει τι έγραψες εσύ! 

Η εξέλιξη του blogging  είναι ραγδαία, έχει χάσει πια αυτή τη μορφή που είχε την ημερολογιακή, πολλές φίλες έχουν επιλέξει την οδό της εσωστρέφειας σε newsletter, ναι το καταλαβαίνω και εγώ το έκανα αυτό για πολύ καιρό νομίζω πάνω από δύο χρόνια. Είναι πιο προφυλαγμένο το περιβάλλον μέσα στις λίστες αυτές. 


Τι γεύση είχε η επιστροφή


Είμαι πολύ ευγνώμων που γύρισα! Χάρηκα ιδιαίτερα που αγαπήθηκε το τελευταίο μου ποστ και χαίρομαι που γράφω χωρίς κανένα άγχος πια, χωρίς ψυχαναγκασμούς αλλά με μεγάλη χαρά και ανυπομονησία. 

Δεν ξέρω ακριβώς ποιο στόχο έχει η σημερινή ανάρτηση, νομίζω δύο πράγματα, το πρώτο αν είσαι και εσύ στη φάση που θες να ανοίξεις τη σελίδα σου και ψάχνεις πώς και τι, δίνω τη δική μου εμπειρία και μπορείς να βγάλεις τα δικά σου συμπεράσματα. 
Το δεύτερο και πολύ επίσης σημαντικό είναι να μου πεις τι είναι αυτό που περιμένεις να διαβάσεις σε αυτή τη σελίδα. Υπάρχει κάτι συγκεκριμένο που θα ήθελες να διαβάσεις; 


Μέχρι τη Δευτέρα, να είσαι πολύ καλά! 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σας άρεσε αυτό που διαβάσατε; Αφήστε στο μπλοκ ένα σχόλιο!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...