Κυριακή 23 Ιουλίου 2023

Τα 10 highlights της εβδομάδας που πέρασε 29/52

 Από το #Newseletter της Κυριακής

Το ξέρω ότι μετά από όλη αυτήν την μαυρίλα, τα στρέμματα καμένης γης, την καταστροφή την ανείπωτη που μαυρίζει τις καρδιές όλων μας δίνοντας μας αυτήν την αίσθηση της ανημπόριας, δεν χωρά αυτό το γράμμα, τραγούδια, χαρές, γλέντια.
Από την άλλη μεριά,  πάντα ψάχνω για το θετικό γύρω μου και προσπαθώ να επικεντρωθώ σε αυτό. 


To Top 10 της εβδομάδας που πέρασε

  1. Αυτή η εβδομάδα ξεκίνησε πολύ όμορφα καθώς ξημέρωσε η 13η επέτειος του γάμου μας. Πάντα αυτή τη μέρα θυμάμαι τη μέρα που φόρεσα το νυφικό μου, κράτησα σφιχτά το χέρι του μπαμπά μου και πήγα να παντρευτώ τον αγαπημένο μου. Προσπαθώ να κρατήσω όσο γίνεται πιο δυνατή την ανάμνηση εκείνης της μέρας και ευτυχώς οι μνήμες είναι ακόμα δυνατές.
  2. Το γιορτάσαμε στο Yellow  , πολύ όμορφο φαγητό και προσεγμένος χώρος, ό,τι πρέπει για την ζεστή μέρα.
  3. ΤΟ ΤΕΡΑΣΤΙΟ νέο αυτής της εβδομάδας, είναι αυτό που τόσο καιρό σου κρατούσα μυστικό. Κυκλοφόρησε το ημερολόγιό μου με τίτλο: «Manifestation (Notes and Quotes)» από τις Εκδόσεις Brainfood. 
  4. Το ημερολόγιο αυτό είναι ένα όνειρο ζωής πολλών ετών που ο Εκδότης μου, πίστεψε σε αυτό όπως πίστεψα και εγώ. Το ημερολόγιο αυτό είναι εργαλείο και αν έχεις σκοπό να δεις αποτελέσματα τις επόμενες 52 εβδομάδες της ζωής σου, σου προτείνω να το αγοράσεις. 
  5. Το τελευταίο podcast που ανέβασα ήταν αφιερωμένο στο ημερολόγιό μου με όλα τα backstage και τις «κομμένες σκηνές» όπως και στο Tik Tok μου, ανεβάζω περιεχόμενο για το ημερολόγιο. Συγνώμη αν έχω γίνει λίγο κουραστική με αυτό, αλλά αυτός είναι ένας λόγος που είμαι πολύ περήφανη και ευτυχισμένη. Για την ακρίβεια αυτές τις δύο εβδομάδες δεν πατάω στη γη και η αλήθεια είναι ότι τίποτα δεν μπορεί να μου ρίξει την ενέργεια, τι και αν τα ενεργειακά βαμπίρ είναι γύρω μου και κάνουν τα πάντα για να με ρίξουν, εγώ δεν σκαμπάζω.
  6. Αυτή την εβδομάδα ένιωσα ευγνωμοσύνη για άλλη μια φορά για όλους αυτούς τους ανθρώπους που υπάρχουν εκεί έξω και με στηρίζουν. Κυρίως για εκείνους που δεν με ξέρουν δια ζώσης και όμως πάντα αισθάνομαι ότι είναι εκεί για να πουν τον καλό τους λόγο, να υποστηρίξουν το κάθε μου βήμα, χαίρονται με τη χαρά μου. Σας ευχαριστώ πολύ όλους, άλλα κυρίως εσάς που είστε πάντα εκεί και με πράξεις μου δείχνετε υποστήριξη. 
  7. Για τις καλοκαιρινές μου διακοπές πήρα δύο μυθιστορήματα και όχι βιβλία αυτοβελτίωσης, όπως συνηθίζω. Διάλεξα το Λατρεία, της Hannah Kent, που είχα λατρέψει τη γραφή της στα Έθιμα ταφής, που αν και λίγο βαρύ το θέμα του, η γραφή της είναι εξαιρετική και εύχομαι να είναι και αυτό το βιβλίο της εξίσου καλό. Πήρα επίσης και ο Υπέροχος Γκάτσμπυ, γιατί μου το «πούλησε» κάποιος αγαπημένος μου, που δεν θυμάμαι αυτή τη στιγμή ποιος από όλους αυτούς που διαβάζω αγαπούσε τόσο πολύ το γράψιμο του συγγραφέα του, τέλος πάντων το πήρα. Ελπίζω να είναι ωραία και τα δύο, θα σου πω νεότερα την επόμενη εβδομάδα που λογικά θα έχω προχωρήσει.
  8. Η καλή μου η χαρά είναι φέτος το καλοκαίρι, κάθε εβδομάδα όσο ήμασταν στην Αθήνα έβρισκα πανηγυράκια και πήγαινα με την παρέα μου τη χορευτική και χορεύαμε! 

  9. Αυτήν την εβδομάδα γνώρισα από κοντά την Νικόλ την, ιδιοκτήτρια και εμπνεύστρια της NokNok, πήγα να πάρω ένα μασητικό για ένα μωράκι γνωστών που γεννήθηκε και πιστεύω ότι είναι εξαιρετικό δώρο. Παράλληλα πήρα ταπεράκια με θήκες για τα παιδιά μου, τρελαίνομαι με τα ταπεράκια, ίσως το ξέρεις ήδη. Τέλος πήρα ένα ζευγάρι γυαλιά για μένα. Είναι υπέροχα, κίτρινα, εκτός των συνηθισμένων μαύρων που συνήθως επιλέγω! Έδωσαν έναν νέο τελείως αέρα στα ντυσίματά μου και ένιωσα πολύ ανανεωμένη. Χαίρομαι που δοκίμασα κάτι που δεν θα αγόραζα υπό άλλες συνθήκες. Η Νικόλ, αυτή η σούπερ χαρισματική και δοτική προσωπικότητα μου έκανε δώρο ένα κολιέ που το ονόμασε Manifestation από το δικό μου στιλ που συνήθως φοράω άσπρα, μαύρα και μπεζ. 
  10. Αυτή την εβδομάδα έγραψα και άλλο ένα κειμενάκι για εκείνους που πιστεύουν ότι τους πάνε όλα στραβά , αλλά θέλω να σου πω ότι έχω στα drafts άλλο ένα newsletter, μισοτελειωμένο που ποτέ δεν ανέβασα, ίσως το γράψω και εκείνο και το ανεβάσω. Σε ευχαριστώ που με αναζητάς και που θες να διαβάσεις αυτά που έχω να πω. Πολύ με συγκινούν αυτά τα μηνύματα και ακόμα και υπόσχομαι να γράφω πιο συχνά. Μπορώ να πω ότι μου έλειψε πολύ το καθημερινό γράψιμο και ο τρόπος επικοινωνίας μέσω του κειμένου. 
Το σημερινό είναι αφιερωμένο σε αυτούς τους ανθρώπους που με στηρίζουν τόσα χρόνια, που πέρασαν και είπαν μια καλή κουβέντα, που μου λένε να μην τα παρατήσω. Στην δική μου κοινότητα που μιλάμε την ίδια γλώσσα και καταλαβαινόμαστε! Σας δίνω τα φιλιά και την αγάπη μου, στον καθένα ξεχωριστά!

Σε ευχαριστώ που ήσουν για άλλη μια φορά εδώ, μέχρι την άλλη Κυριακή, να είμαστε όλοι καλά! <3


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σας άρεσε αυτό που διαβάσατε; Αφήστε στο μπλοκ ένα σχόλιο!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...