Κυριακή 13 Αυγούστου 2023

Τα 10 highlights της εβδομάδας που πέρασε 32/52

Από το #Newseletter της Κυριακής

Δηλώνω δικαιολογημένη απούσα! Το ξέρω ότι όσο είχα το Newsletter μου, δεν είχα ποτέ απουσία, ακόμα και από 
τις ξαπλώστρες έγραφα το γράμμα της Κυριακής. Έλειπα λοιπόν και μόλις γύρισα πίσω. Λίγο χωριό, λίγο νέα μέρη
λίγο αγαπημένα που πάω και ξαναπάω. Γέμισα τις μπαταρίες μου, ξεκουράστηκα, κυρίως ψυχολογικά και πέρασα
χρόνο με την οικογένειά μου.


To Top 10 της εβδομάδας που πέρασε


1.Το ταξίδι του ημερολογίου μου συνεχίζεται! Στο inbox μου, μου στέλνετε φωτογραφίες με τα δικά σας
ημερολόγια και η χαρά μου είναι απερίγραπτη. Σας ευχαριστώ που το αγοράζετε, που μπαίνετε στα 
βιβλιοπωλεία και το αναζητάτε, που μου στέλνετε τις φωτογραφίες σας, όλο αγάπη και σεβασμό, νιώθω
ευγνώμων!


2.Από πάντα μου είχα μια λόξα με τα βιβλιοπωλεία, τα τελευταία χρόνια που διαβάζω πολύ χειμώνα 
καλοκαίρι, μπαίνω συνεχώς σε βιβλιοπωλεία και χαζεύω τις νέες εκδόσεις. Το γεγονός ότι βρίσκω το 
ημερολόγιό μου σε κάθε βιβλιοπωλείο που μπαίνω, με συγκινεί απίστευτα και χαίρομαι σαν μικρό παιδί.

3.Αυτές τις μέρες ακούω φανατικά και ευλαβικά το τραγούδι . Έχω πάθει τρελό κόλλημα, μου θυμίζει 
καλοκαίρι, ακρογιαλιά και νομίζω ότι όταν στο μέλλον θα ανατρέχω στο καλοκαίρι του 2023, αυτό 
το τραγούδι θα θυμάμαι. Κολλάς και εσύ με τραγούδια που σου θυμίζουν, τόπους, ανθρώπους, στιγμές;

4.Αυτές τις διακοπές διάβασα μόνο δύο βιβλία και από αυτά το ένα όχι ολόκληρο ακόμα, 
το «Ικιγκάι» και «Λατρεία». Το Ικιγκάι μου άρεσε πάρα πολύ, γιατί αυτό που πραγματεύεται είναι ένα
θέμα που με απασχολεί πολύ και η λογική του-απόδειξη του, με έπεισε και με έβαλε σε σκέψεις και με
κίνησε σε δράση. Το άλλο βιβλίο μου άρεσε μέχρι το 1/3 που διάβασα, εξαιρετική γραφή, τι να λέμε, 
όμως νομίζω ότι θα το διαβάσω μέσα στον Σεπτέμβρη, δεν ήταν για την ξαπλώστρα.

5.Βέβαια το γεγονός ότι δεν κατάφερα να διαβάσω ίσως σημαίνει και ότι κοιμήθηκα πολύ, ότι μίλησα και 
πέρασα πολύ χρόνο με τους δικούς μου, ότι δεν ήμουν χωμένη μέσα στις σελίδες των βιβλίων μου,
όπως κάνω συνήθως.

6. Λατρεύω τον Αύγουστο και λατρεύω το γεγονός ότι είμαι τον Αύγουστο στην Αθήνα. Οι δρόμοι είναι 
άδειοι, η Αθήνα είναι όλη δική μου και κάνω τις ετοιμασίες μου για την νέα σεζόν. Αυτό το  restart- 
μηδένισμα του ημερολογίου που συμπίπτει με τα γενέθλιά μου, είναι κάτι που αγαπώ από παιδί. 

7. Όσο ήμουν στις διακοπές μου όμως, βρήκα την ευκαιρία να κάνω την αξιολόγησή μου, να γράψω σκέψεις
και ιδέες σε τετράδια να διερωτηθώ τι είναι αυτό που θέλω και τι είναι αυτό που δεν θέλω πια. 

8. Όσο έγραφα καθημερινά εκείνο τον τεράστιο όγκο άρθρων, κάποτε βρέθηκε κάποιος- ανώνυμος
να μου στείλει ένα μήνυμα αμφισβήτησης, σχετικά με το επάγγελμά μας. Μάλιστα ήταν κριτική (που ποτέ
δεν ζήτησα για το πρώτο άρθρο που έγραψα στο ipop, δύο χρόνια μετά). Αυτό λοιπόν το μήνυμα το 
γεμάτο αμφισβήτηση, σαρκασμό, πίκα και ό,τι άλλο μπορείς να φανταστείς, δεν με άγγιξε καθόλου και 
ξέρεις γιατί; Γιατί έχω ήσυχη την συνείδησή μου ότι δεν κοροϊδεύω κανέναν, όπως έλεγε αυτός ο ανώνυμος
που προφανώς κάποια χορδή του είχε πειραχτεί από τα γραφόμενά μου. Δεν κοροϊδεύω και μιλώ μόνο
με αποτελέσματα. Ό,τι εργαλεία κάνω στους πελάτες μου, τα έχω δοκιμάσει πρώτα σε εμένα. Και ξέρω 
ακριβώς πώς λειτουργούν και τι αποτελέσματα έχουν.

9.Έτσι, αν κάποιος γύρω σου, σου κάνει κάποια αναίτια επίθεση, να αξιολογήσεις τα κίνητρά του. Πού δεν 
τα έχει βρει αυτός ο άνθρωπος με τον εαυτό του, τι του λείπει από τη ζωή του και παλεύει με τους άλλους
και με χίμαιρες. Όλοι μας έχουμε δει κάθε καλοκαίρι μαλλιοτραβήγματα κάτω από ανέμελες διακοπές και 
στιγμές ευτυχίες άλλων ανθρώπων, από εκείνους που γκρινιάζουν μονίμως. 

10. Αν κάτι δεν σου αρέσει, δεν είναι αρκετό, δεν σε καλύπτει, δεν σε εκφράζει, ΒΡΕΣ ΤΟ! Και πάλεψε να το 
αλλάξεις! Η ζωή είναι πολύ μικρή για να συμβιβάζεσαι σε όλα τα επίπεδα. Οι coaches, οι ψυχολόγοι, οι
σύμβουλοι ψυχικής υγείας, οι διατροφολόγοι, οι γυμναστές, είναι εκεί έξω για να σε βοηθήσουν να αλλάξεις
αυτό που σήμερα δεν είναι λειτουργικό. Προκειμένου να παλεύεις ή να κλαις τη μοίρα σου, στους 4 τοίχους
γίνε ο άνθρωπος που προορίζεσαι να γίνεις, βρες την αποστολή σου και δώσε νόημα στη ζωή σου.
Πάρε ένα χαρτί και ένα μολύβι και κάνε μια συνέντευξη σε εσένα: 

Τι φοράει ο άνθρωπος που θέλω να γίνω;
Τι αυτοκίνητο οδηγεί;
Πώς είναι το σπίτι που κατοικεί
Πώς είναι τα γεύματά του
Κάθε πότε γυμνάζεται 
Με τι τρόπο γυμνάζεται
Τι βιβλία διαβάζει
Τι κούρεμα έχει
Τι outfit έχει στη δουλειά, στην παραλία, όταν είναι καλεσμένη σε μια καλή περίσταση
Τι άρωμα φοράει
Τι έχει το καλάθι του σούπερ μάρκετ; 
...

Αυτές είναι κάποιες ερωτήσεις γνωριμίας που μπορείς να κάνεις και είτε να απαντήσεις γραπτώς είτε με
φωτογραφίες που μπορείς να κολλήσεις πάνω σε έναν φελλοπίνακα και να κάνεις έτσι ένα καθοδηγούμενο 
visualisation. 
Βλέποντας αυτές τις φωτογραφίες κάθε μέρα ο υποσυνείδητος νους σε φέρνει κάθε μέρα πιο κοντά σε
αυτά που θες. 

Οι σκέψεις που έχεις για τον εαυτό σου, γίνονται οι πεποιθήσεις σου και οι πεποιθήσεις σου γίνονται η
πραγματικότητά σου. Πρόσεξε τι σκέφτεσαι και πού και σε ποιους αφιερώνεις την ενέργειά σου.

Αυτά για την επιστροφή μου, εύχομαι να είσαι ακόμα στις διακοπές σου και να ξεκουράζεσαι, να γεμίζεις
τις μπαταρίες σου και να επιστρέψεις γεμάτη ενέργεια για το καλύτερο restart! 

Μέχρι την επόμενη φορά να είσαι πολύ καλά <3



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σας άρεσε αυτό που διαβάσατε; Αφήστε στο μπλοκ ένα σχόλιο!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...