Κυριακή 3 Σεπτεμβρίου 2023

Τα 10 highlights της εβδομάδας που πέρασε 35/52

Από το #Newseletter της Κυριακής

Αυτή η Κυριακή είναι λίγο διαφορετική. Με βρίσκει εκτός έδρας! Έχοντας λιώσει στο περπάτημα και κάνει το 
ζεστό μου μπάνιο ανοίγω υπολογιστή να γράψω και αυτό το γράμμα της Κυριακής για εσένα μοναδικέ μου 
αναγνώστη που γνωρίζω πολύ καλά πόσο το περιμένεις κάθε Κυριακή βράδυ.

To Top 10 της εβδομάδας που πέρασε






1. Την Κυριακή είδα από κοντά τον David Guetta στο Primer μουσικό φεστιβάλ. Ήταν πολύ όμορφα. Είναι απίστευτο 
γεγονός ότι μου αρέσει ταυτόχρονα αυτό το είδος της μουσικής και πήγαινα άνετα μετά από αυτό σε παραδοσιακό
πανηγύρι. Ακούω τα πάντα, εκτός από heavy metal.
          2. Η εβδομάδα είχε προετοιμασίες για τα σχολικά, τσάντες έλεγχος του τι μας λείπει κλπ.
          3. Έχω δεσμευτεί με τον εαυτό μου, να φτιάξω επιτέλους το παιδικό δωμάτιο και να το κάνω minimal.
 Όποτε μπαίνω στο δωμάτιο αυτό με πιάνει burn out. Είναι ασφυκτικά γεμάτο και με πιέζει πολύ το γεγονός ότι
 δεν φαίνεται ποτέ τακτοποιημένο. Αυτό θέλω να γίνει πριν τις 11/9 που ανοίγουν τα σχολεία.
           4. Ψάχνω συνταγές με υγιεινά σνακ για τα ταπεράκια των παιδιών στο σχολείο. Τους βάζω πάντα 
ταπεράκι με κολατσιό που έχω φτιάξει εγώ. Συχνά βαριούνται και θέλω να τους έχω κάτι που να τα ενθουσιάσει 
για αλλαγή. Να σου πω σκέφτηκα να τους δίνω τις επιλογές που μου βάζει η διατροφολόγος γιατί είναι φουλ στην 
πρωτεΐνη, οπότε δεν πεινάς γρήγορα και επιπλέον προσπαθεί να μου βάζει όσο το δυνατόν λιγότερα επεξεργασμένα
τρόφιμα. 
          5.Να κάτι που έμαθα από εκείνη, να διαβάζω τις ταμπέλες να διαλέγω τρόφιμα που έχουν λίγα συστατικά 
στην ταμπέλα και όσο το δυνατόν πιο κοντινή ημερομηνία λήξης. 
            6. Πήγα στην διατροφολόγο μου και σχεδιάσαμε το πλάνο της διατροφής μου. Φυσικά έφαγα το 
καλοκαίρι, όπως όλοι μας, αλλά φέτος ήμουν λίγο πιο συνειδητή σχετικά με το τι επέτρεπα να μπει στον οργανισμό
μου. Αποφασίσαμε να πέσω λίγο ακόμα στα ποσοστά λίπους μου και να συνεχίσω με το έλλειμμα και την άσκηση 
όπως έκανα πριν τις διακοπές 3 φορές την εβδομάδα άσκηση με βάρη και τους χορούς μου, που θα αρχίσουν.
        7.Στα Highlights της εβδομάδας φυσικά είναι η τυχαία συνάντησή μου με την Μίνα
Στο Ταλίν της Εσθονίας, την βρήκα και χάρηκα πολύ που την γνώρισα από κοντά. Ένας 
υπέροχος- λαμπερός και χαρισματικός άνθρωπος που χρόνια γνωριζόμαστε από το Instagram
 αλλά ήταν σαν να την ήξερα από κοντά.        
        8. Μπήκαμε στο τελευταίο τρίμηνο του έτους. Αυτό το τρίμηνο μην το υποτιμάς, 
μην κοιτάς το ημερολόγιο και σκέφτεσαι ότι τελείωσε το έτος. Μέσα σε 3 μήνες μπορούν 
να αλλάξουν τα πάντα. Σε 3 μήνες μπορείς να χάσεις 9 κιλά. Σε 3 μήνες μπορείς να γράψεις
ένα βιβλίο, να αρχίσεις μια επιχείρηση, να οργανώσεις το σπίτι σου, να ξεκινήσεις ένα 
νέο χόμπι και ήδη πριν φύγει το 2023 να έχεις κιόλας αρχίσει να βελτιώνεσαι. Σε 3 μήνες 
μπορείς να μαζέψεις 300-500-1000€ ανάλογα με πόσα χρήματα θα αποταμιεύεις. Σε 3 μήνες
μπορείς να έχεις κάνει ένα εξαιρετικό περιεχόμενο για το social media λογαριασμό σου.
        9. Το ξέρω ότι όταν γράφω κάτι τέτοια σαν το 8. αν δεν είσαι σε mood, ίσως θες να 
με βρίσεις, να με βγάλεις από τη ζωή σου, να μην ξαναδιαβάσεις τίποτα από όσα γράφω. 
Έχεις δίκιο, δεν είναι κάθε μέρα του Αγιαννιού και δεν έχουμε όλοι τη διάθεση για δημιουργία
για αλλαγή, για πίεση. Δεν είναι εύκολο να πάρεις φόρα και όπως λένε οι επιστήμονες 
στο ερώτημα «πόνος ή απόλαυση» η απόλαυση θα είναι πάντα η νικήτρια. 
        10. Εκτός από τη στιγμή που έχει γίνει το «κλικ» και είσαι εσύ έτοιμη με τα μανίκια 
σηκωμένα, με τη στρατηγική ανά χείρας, με το βλέμμα στραμμένο στο όραμα και δεν 
θα σταματήσεις αν δεν φτάσεις. 

Αποστολή: Μεγάλη κουβέντα και τη στιγμή που θα καταλάβεις ότι έχεις μια αποστολή,
όλα θα αποκτήσουν νόημα. Όλα αυτά που σήμερα ίσως μοιάζουν μάταια, δύσκολα, βαρετά
θα γίνουν παιχνιδάκι και το πιο ωραίο ξυπνητήρι της ζωής σου που θα σε τινάζει από το 
κρεβάτι κάθε πρωί. 

Η αποστολή που έχω είναι να βοηθώ όποιον χρειάζεται τη βοήθειά μου, να βάζω το 
λιθαράκι μου να γίνεται αυτός ο κόσμος καλύτερος, να προσφέρω έμπνευση σε εκείνους
που δεν μπορούν να πιστέψουν ότι μπορούν ή ότι τα πράγματα γίνονται. 
Και όμως τα πράγματα γίνονται, όχι κατά τύχη, όχι γιατί βοήθησαν τα άστρα ή οι πλανήτες,
αλλά γιατί έπεισες το υποσυνείδητό σου ότι σου αξίζει και μπορείς να το κάνεις. Γιατί
αποφάσισες ξαφνικά να σωπάσεις τις φωνές των πεποιθήσεων των άλλων στο μυαλό σου
και να το κάνεις να συμβεί. 

Μέχρι την άλλη εβδομάδα, να είμαστε όλοι πολύ καλά!  

1 σχόλιο:

Σας άρεσε αυτό που διαβάσατε; Αφήστε στο μπλοκ ένα σχόλιο!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...