Δευτέρα 28 Αυγούστου 2023

Τα 10 highlights της εβδομάδας που πέρασε 34/52 -Birthday week!

 

Από το #Newseletter της Κυριακής


Αυτό το γράμμα θα είναι λίγο διαφορετικό από τα άλλα. Δεν θα είναι Top 10 της εβδομάδας που πέρασε αλλά του χρόνου που πέρασε. Το 40ου έτους της ζωής μου. 

Τα Top 10 της χρονιάς που πέρασε

Φέτος δεν έκανα ανάρτηση στο Ινσταγκραμ όπως συνηθίζω. Κάθε χρόνο βάζω τη φωτογραφία με το κεράκι και λίγες γραμμές στη λεζάντα. Όταν άλλαξε η μέρα και έφυγαν τα γενέθλια, το Ινσταγκραμ μου έστειλε μια ειδοποίηση με τα highlights της χρονιάς, πράγματα που είχα βάλει σε στόρις φέτος. 

Λίγο πολύ όταν έκανα την αναδρομή, είδα ότι η πλατφόρμα είχε ξεχωρίσει όντως κάποιες από τις καλύτερες στιγμές.

1. Δεν μου αρέσει να περιαυτολογώ και να μιλάω για τον εαυτό μου και εν ολίγοις θα σου γράψω εδώ σε ένα μόνο bullet point τα πράγματα που έκαναν ξεχωριστά αυτήν τη χρονιά. Η συμμετοχή μου στην παράσταση του Ηρωδείου και του Καλλιμάρμαρου. Η έκδοση του ημερολογίου από την Brainfood και που πια το βλέπω σε όλα τα βιβλιοπωλεία και το έχετε αγαπήσει τόσο πολύ όσο εγώ. Που πάτησα το πόδι μου στη Σουηδία, μέχρι μια μέρα να τη γυρίσω όλη. Που βρήκα επιτέλους τον τρόπο να τρέφομαι υγιεινά, να γυμνάζομαι και να έχω μια υγιή σχέση με το φαγητό. Που δημιούργησα την goHost και έμαθα τόσα πράγματα στον κύκλο των startups. 

2. Διαβάζω σε βιβλία ότι αν επενδύσεις το 10% του ετήσιου μισθού σου στην προσωπική σου ανάπτυξη, την επένδυση αυτή θα την πάρεις πίσω στο πολλαπλάσιο. Την ακολούθησα την συμβουλή αυτή φέτος και μπορώ να σου πω με βεβαιότητα ότι λειτούργησε σε εμένα. Βιβλία, σεμινάρια, coaching είναι πράγματα που αφιέρωσα χρόνο και χρήματα, όχι πολλά, όσα είχα ορίσει στο budget μου. Δοκίμασέ τη, αυτή είναι μια συμβουλή που για τον άνθρωπο που είναι έτοιμος να περάσει level θα του δώσει την ώθηση που χρειάζεται.

Toa Heftiba


3. Έκανα Manifestation ενεργά περισσότερο από κάθε άλλη φορά. Και αυτό λειτούργησε, όπως λειτουργεί πάντα. 

4. Αποφάσισα έχοντας συνηδειτότητα να κάνω ειρήνη με το παρελθόν και να το αφήσω εκεί που πρέπει να μείνει. Στα συρτάρια των αναμνήσεων μου. 

5.Διαβεβαιώνω κάθε μέρα τον εαυτό μου ότι ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΤΟ ΠΑΡΕΛΘΟΝ ΜΟΥ. Και αυτή η ιδέα είναι πραγματικά πολύ απελευθερωτική. 

6. Και αποδέχτηκα επιτέλους ότι η μόνη υπεύθυνη για την ευτυχία μου, τη ζωή μου, τα αποτελέσματά μου είμαι εγώ. Όταν πάρεις όλη την ευθύνη, αναγκαστικά θα νιώσεις δυνατός. Ο ρόλος του θύματος πια δεν μου ταιριάζει. Δεν μπορείς να είσαι ταυτόχρονα υπεύθυνος και θύμα. Σκέψου το. Κανένας άλλος δεν θα κυνηγήσει για μένα τα όνειρά μου, κανείς δεν φταίει που δεν έχω αποτελέσματα, δεν υπάρχει τύχη, δεν είμαι αυτό που ήμουν χθες, ούτε οι σκέψεις μου. Είμαι μόνο αυτό που κάνω ΤΩΡΑ.

7. Τα 40 έτη της ζωής μας και μετά, είναι τόσο «συνειδητά». Σαν να υπήρχε ένα πέπλο μπροστά στα μάτια μου πριν τα 40 που πια δεν υπάρχει. Δηλαδή, στα 40 πια ξέρεις περισσότερα από τα 30, έχεις τα απαραίτητα εφόδια, να ξεφεύγεις από τις κακοτοπιές, βάζεις όρια, ξεχωρίζεις τη θέση σου σε σχέση μου τα πράγματα που πια δεν είναι λειτουργικά. Φαντάζομαι όσο περνούν τα χρόνια πόση ακόμα σοφία θα προστίθεται, ελπίζω.

8. Αυτό που θα διαβάσεις τώρα ίσως δεν πιστεύεις ότι το έγραψα εγώ αλλά είμαι στη φάση που λέω ότι έχει βάση. Διαβάζω κυρίως αυτοβελτίωση, το ξέρεις αυτό αν είσαι εδώ καιρό. Έχω διαβάσει τόσες ιδέες, τόσες θεωρίες, τόσες αποδείξεις. Διαβάζω και καμιά φορά λέω θα διαβάσω λίγο ακόμα, με το που τελειώνω ένα βιβλίο πιάνω άλλο αλλά ξεχνώ ότι η γνώση αυτή αν δεν αξιοποιηθεί χάνεται, ξεχνιέται. 

9. Η δράση είναι το μυστικό και να ξεκινήσεις πριν να είσαι έτοιμος. Κάντο και ας μην βγει. Και ας είναι και λάθος. Όταν κάνεις λάθη μαθαίνεις! Είμαι σίγουρη ότι κανένας στις τελευταίες στιγμές της ζωής του δεν θα κάθεται να σκέφτεται για κάτι που έκανε αλλά θα μετανιώνει για όλα εκείνα που δεν έκανε και πια δεν έχει χρόνο να τα κάνει. 

10. Ξέρω ότι δεν σ'αρέσουν τα μακάβρια, δεν θες να μιλάς για το τέλος όμως αυτό είναι το μόνο δεδομένο, από τη στιγμή που πατήσαμε κάποτε το πόδι μας σε αυτήν τη γη, το μόνο σίγουρο είναι ότι θα φύγουμε. Αν αυτό δεν σου δίνει έμπνευση να σηκωθείς και να κάνεις μια τρέλα που πάντα φοβόσουν, να σηκωθείς και να ξεζουμίσεις τη ζωή, να κάνεις δράσεις αλλιώτικες από αυτές που έκανες εχθές τότε τι; 

Note to  41χρονο εαυτό μου: Μην σε παίρνεις τόσο σοβαρά και να κάνεις και καμιά τρέλα κάπου κάπου. 

Ευχαριστώ όλους όσους βρήκαν χρόνο να μου στείλουν ευχές γενεθλίων, να είμαστε όλοι καλά! 



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σας άρεσε αυτό που διαβάσατε; Αφήστε στο μπλοκ ένα σχόλιο!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...