Πέμπτη 5 Ιουνίου 2014

Αντίστροφη μέτρηση:2 εβδομάδες για την έξοδο στην παραλία

Ευκολο προγραμμα διατροφης για απωλεια βαρους


Σε συνέχεια της ανάρτησης για το πως θα χάσουμε τα τα κιλά των εορτών, που είχα μοιραστεί μαζί σας τον στόχο νούμερο 1 της χρονιάς, συνεχίζω με ένα μίνι προγραμματάκι για να προετοιμαστούμε για τις καλοκαιρινές μας εξορμήσεις.
Για τα πρακτικά θα ήθελα να αναφέρω ότι τον στόχο που είχα θέσει τον Ιανουάριο τον ολοκλήρωσα. Μέχρι το τέλος του Μαρτίου είχα χάσει τα 6,5 κιλά που μου είχαν σταθεί τόσο καιρό στο λαιμό και δεν έλεγα να τα ξεφορτωθώ με τίποτα. Εκτός λοιπόν από τη διατροφή που θα κάνω, ώστε να χάσω άλλα δυο κιλά για να βγω στην παραλία θα μοιραστώ μαζί σας, πως τα κατάφερα και πραγματοποίησα το στόχο μου.

Πρώτο βήμα:  Ήμουν αποφασισμένη! Θυμάμαι είχα ξεκινήσει την Τρίτη 14 Ιανουαρίου. Φυσικά καμία προσπάθεια απώλειας βάρους, αν θέλει να είναι επιτυχημένη δεν ξεκινάει οποιαδήποτε άλλη μέρα εκτός από Δευτέρα, αλλά εμένα λίγο με ενδιέφερε αυτό. 
Δεύτερο βήμα: Ξεκινώντας το πρόγραμμα διατροφής γράφεις ημερολόγιο. Στο οποίο έχεις το πρόγραμμα της εβδομάδας σχετικά με την άσκηση που θα ακολουθήσεις και τη διατροφή. Εμένα με βοηθάει στο να μην παρεκκλίνω από το στόχο μου, το ότι ήταν γραμμένο στο χαρτί,  θα έπρεπε και να τηρηθεί.
Τρίτο βήμα: Κόψτε όλες τις παλιές κακές συνήθειες, γλυκό μετά το φαγητό, ελάχιστο νερό, αναψυκτικά, αλκοόλ, τηγανιτά κλπ.
Τέταρτο βήμα: Διαγράψτε απ΄το λεξιλόγιό σας μια για πάντα τις λέξεις: δίαιτα, χημική δίαιτα, ντουκάν και άλλες πολλές. Η λέξη που θα πρέπει να επικεντρωθείτε είναι υγιεινή διατροφή.
Ο συνδυασμός πέντε γευμάτων την ημέρα, με τουλάχιστον τέσσερις μερίδες φρούτων και λαχανικών. Τρεις φορές την εβδομάδα ήπια γυμναστική και πολύ νερό. Αυτό είναι το μυστικό.
Σκεφτείτε ότι το καλοκαίρι είναι η πιο αβανταδόρικη εποχή για να χάσεις βάρος, καθώς τώρα ξεκινούν τα υπέροχα φρούτα του καλοκαιριού, τα οποία μπορούν να αντικαταστήσουν ακόμα και ολόκληρο γεύμα και να μην πεινάς καθόλου, όπως καρπούζι, ροδάκινα κλπ. Επίσης η ευκαιρία για να αθληθείς είναι πιο εύκολη από κάθε άλλη εποχή, καθώς είτε θα κάνεις την άσκηση στη θάλασσα, είτε βόλτα με το ποδήλατο, είτε ακόμα και το πρωινό τρέξιμο είναι καλύτερο το καλοκαίρι, πολύ πρωί που δεν έχει ακόμα ζέστη είναι ότι πρέπει.

Βρισκόμουν εσφαλμένα στην κατηγορία των ανθρώπων που πιστεύουν, ότι αφού πέρασα τα τριάντα, ο μεταβολισμός μου δεν θα  μπορούσε να αφυπνιστεί με κανέναν τρόπο. Μέγα λάθος!
 Ήταν η πρώτη φορά που συνδύασα διατροφή με άσκηση σωστά και άμεσα άρχισε να ανταποκρίνεται το σώμα μου. Στην αρχή δεν κρύβω ότι ήταν πολύ κουραστικό, μέχρι να βρω τους ρυθμούς μου, αλλά μόλις πήρα μπρος αυτό που θεωρούσα κάποτε όλη την άσκηση έγινε το ζέσταμα. Ο οργανισμός σου, σου δείχνει τις αντοχές σου.
Γενικά είμαι πολύ τεμπέλα για να κάτσω να ασχοληθώ με τη γυμναστική ώρες, μισή ώρα γρήγορο περπάτημα και μετά από αυτό πέντε σετάκια των τριάντα κοιλιακών μέρα παρά μέρα ήταν κάτι που μπορούσα να ανταποκριθώ και να είμαι συνεπής.
Δεν υπάρχει πιο όμορφος τρόπος να ξεκινήσεις τη μέρα σου. Αρχίζεις με ένα ποτήρι νερό, στη συνέχεια την αερόβια γυμναστική ( τον τρόπο που περιέγραψα παραπάνω  ) και κατόπιν πρωινό και καφέ!


Σήμερα μοιράζομαι το πρόγραμμα που θα ακολουθήσω πριν βγω στην παραλία και είμαι σίγουρη ότι θα έχω το επιθυμητό αποτέλεσμα σε δυο βδομάδες. Σας εγγυώμαι ότι αν το δοκιμάσετε και εσείς θα έχετε σίγουρο αποτέλεσμα, και τουλάχιστον δυο κιλά μείον στη ζυγαριά σας. Το έχω δοκιμάσει και γι'αυτό είμαι τόσο σίγουρη.
Το θέμα αγαπητοί μου φίλοι δεν είναι να χάσουμε τα κιλά που επιθυμούμε, αλλά να τα διατηρήσουμε. Γι'αυτό το λόγο πρέπει να βάλουμε σαν στόχο, να φτάσουμε ένα με δυο κιλά λιγότερο από το επιθυμητό αποτέλεσμα. Έτσι ώστε όταν ξεπεράσετε λίγο τα κιλά που θα είναι ο συναγερμός σας, να κάνετε μια εβδομάδα διατροφή και να επανέρχεστε στο επιθυμητό βάρος. Το να χάσεις 2 κιλά είναι σίγουρα πιο εύκολο από το να χάσεις παραπάνω.

Τέλος θα ήθελα να τοποθετηθώ και στο συμπέρασμά της σημερινής ανάρτησης. Για εμένα λοιπόν όταν κάνουμε προσπάθεια απώλειας βάρους το κάνουμε κυρίως για την υγεία μας.
Σίγουρα και η εικόνα παίζει κάποιο ρόλο, αλλά δε χρειάζεται να γίνει αυτό ο αυτοσκοπός μας. Άλλωστε όταν τα έχουμε καλά με τον εαυτό μας, αυτό εκπέμπετε και ακτινοβολείτε σε όλους. Τα κιλά δεν είναι αυτά που θα μας κάνουν ευτυχισμένους, αλλά η σχέση μας με τον εαυτό μας. Όταν τα βρούμε με τον εαυτό μας, τότε θα τα έχουμε βρει και με τους άλλους.

Καλή επιτυχία σε όσους ξεκινήσουμε μαζί την προετοιμασία.

Τip:
  1. Σχετικά με την λιγούρα που μας πιάνει συνήθως το απόγευμα μετά το μεσημεριανό φαγητό για γλυκό, μια ωραία ιδέα είναι να ξεγελαστούμε με ένα καφεδάκι. Νιώθεις πραγματικά σαν να έχεις φάει γλυκό.
  2. Οι δύο πρώτες μέρες είναι δύσκολες, αν καταφέρετε να κρατηθείτε, όλα θα είναι παιχνιδάκι. 
  3. Συνδυάστε το τρέξιμο με το αγαπημένο σας τραγούδι σε γρήγορο ρυθμό και δε θα καταλάβετε πότε θα περάσει το μισάωρο. Ευχαριστώ τη φίλη μου, τη Μαίρη, για το τιπ, ακούω το τραγούδι (Can't hold us ft. Ray Dalton -Macklemore & Ryan Lewis) όπως μου πρότεινε και πραγματικά φεύγουν τα χιλιόμετρα χωρίς να το καταλάβω!
Η διατροφή αυτή απευθύνεται σε ενήλικες γυναίκες μεσογειακού σωματότυπου. ( δεν είμαι γιατρός ούτε διατροφολόγος, αυτή είναι η διατροφή που κάνω και έχει πάντα αποτέλεσμα σε εμένα).


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σας άρεσε αυτό που διαβάσατε; Αφήστε στο μπλοκ ένα σχόλιο!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...