Πέμπτη 25 Απριλίου 2019

Αγαπητό ημερολόγιο-21 μέρες είναι αρκετές-21/365

21 μέρες είναι αρκετές
Καλημέρα αγαπημένοι μου! Σήμερα θα σου γράψω για ένα πείραμα που έκανα και λειτούργησε τόσο καλά σε εμένα. Στο παρελθόν , Απρίλης ήταν και τότε του ‘16, σου είχα γράψει αυτό εδώ το ποστ σχετικά με το πώς να γίνεις πιο παραγωγικός και πώς 21 μέρες αρκούν για να εντάξεις στη ζωή σου μια νέα συνήθεια. Θα είμαι ειλικρινής μαζί σου, ποτέ μέχρι σήμερα δεν υπήρξα σε κάτι τόσο συνεπής. Το σημερινό ποστ που σου γράφω είναι το 21 από τα (ελπίζω 365) γιατί ο στόχος μου είναι να υπάρχει ένα ποστ κάθε πρωί στο μπλοκ μου. Πώς τα κατάφερα:
  • Ξέρω γιατί θέλω να το κάνω 
  • Δεν έχω να χάσω τίποτα 
  • Ακόμα και τις μέρες που άργησα να το ανεβάσω, υπήρξαν δυο τέτοιες μέρες, δεν είπα <<άστο>> επέστρεψα πίσω στη λευκή σελίδα και έγραψα 
  • Δεν με έχει κουράσει όλο αυτό, ίσα ίσα μου δίνει μια απίστευτη δημιουργικότητα για όλη μέρα. 
Τι είναι αυτό που θες να βάλεις και εσύ στη ζωή σου και δεν το βάζεις; Τι σε εμποδίζει να το κάνεις; Γενικά είμαι της άποψης ότι δεν κάνουμε μόνο αυτά που δε θέλουμε. Γι’αυτά που θέλουμε πάντα θα βρεθεί χρόνος. Τώρα  πια μπορώ στα σίγουρα να πω ότι 21 μέρες είναι αρκετές για να γίνει κάτι συνήθεια αγαπημένη. Το έκανα, το δοκίμασα και λειτουργεί! 

Να είσαι καλά και να τα καταφέρεις όλα όσα βάζεις με το νου σου. 

Σε φιλώ 

Λαμπρινή

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σας άρεσε αυτό που διαβάσατε; Αφήστε στο μπλοκ ένα σχόλιο!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...