Τετάρτη 8 Μαΐου 2019

Challenge 28 ημερών-34365

Αγαπητό ημερολόγιο,

Με ξέρεις πια. Το πόσο αγαπώ τις προκλήσεις δεν περιγράφεται! Και αυτό μάλλον το έχουν καταλάβει και τα cookies του κινητού μου, αφού συχνά μου πετάγονται σχετικά ποστ. Όπως σήμερα που μου πετάχτηκε μια διαφήμιση για εφαρμογή αδυνατίσματος. Συνήθως δεν κατεβάζω ό, τι μου πεταχτεί μπροστά μου, ούτε αυτό το κατέβασα, υπόσχεται ότι έχει ασκήσεις για το σπίτι, πρόγραμμα διατροφής και βάζει και τα στοιχεία σου για να σου βγάλει μετρήσεις για το πώς τα πήγες. Τέλος πάντων δεν την κατέβασα γιατί συνήθως σε αυτά σου ζητά να πληρώσεις κιόλας και το δωρεάν κομμάτι είναι πολύ μικρό. Όμως η φωτογραφία που κίνησε το ενδιαφέρον μου να ξεκινήσω το τσαλεντζ είναι αυτή.




Για 28 μέρες μπορώ να αντέξω χωρίς:


  • Μπέργκερ( τα αγαπώ τόοοοοοσο, είμαι ξεκάθαρα μπέρκερ τύπος)
  • Πατατάκια (σπάνια θα φάω)
  • Παγωτό (το καλοκαίρι μου αρέσει πολύ)
  • Γρήγορο φαγητό απέξω (το καλύτερό μου)
  • Σοκολάτες (αγαπώ , έχω καιρό να φάω)
  • Λευκό ψωμί (ευτυχώς δεν μου αρέσει πολύ, προτιμώ το πολύσπορο)
  • Αναψυκτικά (τα έκοψα και αυτά)
  • Γλυκά και ντόνατς (άουτσ, εδώ ίσως πονέσει)
Ξεκίνησα ήδη σήμερα και το τσάλεντς μου θα τελειώσει στις 4/06/2019
Ήδη έτρεξα το τσάλεντς και αρκετοί από εσάς θέλετε να συμμετέχετε! Το 60%, δηλαδή πάνω από τους μισούς που ψήφισαν! 

Για να δουλέψει αυτή τη φορά, απευθύνομαι σε εμάς τους 60% θα πρέπει να ξέρουμε γιατί το κάνουμε! Δηλαδή τι θα κερδίσουμε μετά από 28 μέρες. Ξέρουμε όλοι νομίζω το πόσο κακό κάνουν κάποια από αυτά. Σε συνδυασμό με την άσκηση, σωστή διατροφή και ενυδάτωση πιστεύω ότι τα αποτελέσματα θα είναι θεαματικά. 
Μπορώ να είμαι πιστή σε αυτό για 28 ημέρες. Εσύ;


Θα σε κρατώ ενήμερο πώς πήγε το πρόγραμμα και περίμενε στις 05/06/2019 ποστ. Γράψε μου και εσύ πώς τα πας μέχρι τότε.

Σε φιλώ

Λαμπρινή

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σας άρεσε αυτό που διαβάσατε; Αφήστε στο μπλοκ ένα σχόλιο!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...