Κυριακή 19 Μαΐου 2019

Για το μικρό μου-45/365

Αγαπητό ημερολόγιο,

Σήμερα γιορτάσαμε τα  τέταρτα γενέθλιά σου, μικρό μου. Τέσσερα ολόκληρα χρόνια που ήρθες και άλλαξες την ζωή μου. Από το πρώτο δευτερόλεπτο. Χωρίς ίχνος υπερβολής! Ποτέ δεν ήθελα να κάνω αγόρι, ή έλεγα αν είναι να κάνω παιδιά ήθελα να είναι ίδιου φύλου. Να ζήσουν αυτό το μοναδικό συναίσθημα, την αδελφική αγάπη, όπως το έζησα εγώ με την αδερφή μου. Πολύ σπάνια έχω συναντήσει αγαπημένα αδέρφια διαφορετικού φύλου, ή μάλλον όχι αγαπημένα, αλλά δεμένα, αυτό το μοναδικό δέσιμο που έχουν τα αδέρφια που αγαπιούνται πολύ.

Μέχρι να σε γνωρίσω σκεφτόμουν τη Σοφία, πώς θα γίνει να πάνε όλα καλά, να σε αποδεχτεί, να μη ζηλεύει και όλα αυτά. Εκείνο το πρώτο δευτερόλεπτο που σε είδα αφιερώθηκα σε εσένα. Έτσι το ένιωσα. Το μικρό μου το αγοράκι το αδικημένο, το δευτερότοκό μου. Από εκείνη την πρώτη στιγμή, σου έδωσα όλα αυτά που σου χρωστούσα.
Είσαι τέσσερα και σήμερα πρώτη φορά μου φάνηκες μεγάλος. Με το καλό σου το παντελόνι και το μπλουζάκι με το γυακαδάκι σαν ένα μικρό κολεγιόπαιδο.
Δεν μπορώ αυτές τις μάνες που λένε είμαι ερωτευμένη με το γιό μου. Δεν τις μπορώ, μου τη σπάει όλο αυτό. Δεν υπάρχει έρωτας. Είναι ένας λόγος που δεν ήθελα να κάνω γιο όταν ήμουν πιο νεα.
Δεν σε ξεχώρισα ποτέ από την αδερφή σου. Όπως μαθαίνω στη Σοφία πχ μετά το φαγητό να πηγαίνει το πιάτο της στον πάγκο, το ίδο μαθαίνω και σε εσένα. Όπως μαθαίνω στη Σοφία τρόπους μαθαίνω και σε εσένα. Είστε ακριβώς το ίδιο.
Θέλω να είσαι ανεξάρτητος και είσαι. Θέλω να είσαι ευτυχισμένος με τις επιλογές σου ακόμα και αν δεν συμφωνώ με αυτές. Θέλω να ορθώνεις το ανάστημά σου όπου χρειάζεται. Θέλω να είσαι ευγενικός. Θέλω να σέβεσαι. Τον εαυτό σου και τους  άλλους. Θέλω αυτό που θέλεις να σε γεμίζει, να ουρλιάζει δυνατά μέσα σου. Θέλω να μην βρεις δυσκολίες στη ζωή σου. Να είναι ρόδινος ο δρόμος. Αν όμως δεν είναι κάπου και δυσκολευτείς, εύχομαι να είναι για να γίνεις δυνατότερος.
Σε καμαρώνω για όλα όσα έχεις καταφέρει. Σε καμαρώνω που είσαι καταπληκτικό παιδί. Που είσαι ο καλύτερος γιος που θα μπορούσα να ζητήσω. Είμαι μια κουκουβάγια αλλά δεν πρόκειται ποτέ να περηφανευτώ για τα επιτεύγματά σου. Είναι όλα δικά σου! Αν το θες να το κάνεις εσύ.

Επικοινωνιακός, επίμονος, χαρισματικός, υπομονετικός. Ένας και μοναδικός στο είδος σου. Ο γιος μου που αγαπώ πάρα πολύ. Το μικρό μου το παιδάκι, το δευτερότοκό μου!

Χρόνια σου πολλά αγαπημένε μου, να είσαι τυχερός και γερός. Να καταφέρεις όλα όσα βάλεις με το νου σου.

Σε αγαπώ

Η μαμά σου.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σας άρεσε αυτό που διαβάσατε; Αφήστε στο μπλοκ ένα σχόλιο!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...