Τετάρτη 26 Ιανουαρίου 2022

Η αλήθεια για τους Influencers και το affiliate marketing και μήπως τελικά μπορώ και εγώ να το κάνω;

        Η μεγάλη επιστροφή


Το ημερολόγιο έγραφε 27 Φεβρουαρίου 2020, όταν πάτησα το κουμπί «Δημοσίευση» στο polka dots lady για τελευταία φορά. Σταδιακά το instagram έγινε Believer και πια η ibelievergrafei. Η κυρία με τα πουά μοιάζει με μια ανάμνηση και το blogging σαν ένα ξεχασμένο ημερολόγιο σε ένα συρτάρι που δεν ανοίγω πια. Σήμερα στην επιστροφή αυτή θα σου μιλήσω για affiliate marketing, για influencers και για όλα όσα ξέρω και είδα αυτά τα δύο χρόνια που έλειπα. Κάποιοι λένε ότι το blogging πέθανε. Όχι, δεν το πιστεύω. Σίγουρα δεν μοιάζει σε τίποτα με το blogging  του 2013 που ξεκίνησα, αλλά σίγουρα είναι ένα μέσο από το οποίο έχουν βγάλει πάρα πολλά λεφτά άνθρωποι, απλά και μόνο δείχνοντας τη ζωή τους. 

Έγραφα όλο αυτό το διάστημα, ίσως διάβαζες, είτε το neswletter «Τα γράμματα της Τρίτης» είτε στο αγαπημένο μου ipop.gr τα κείμενά μου και μπορώ να σου πω πώς νιώθω μεγάλη χαρά που έχω την ευκαιρία να γράφω κάθε μέρα και να πληρώνομαι από αυτό. Όσο περισσότερο γράφω, τόσο περισσότερο μου αρέσει να γράφω και να επικοινωνώ μέσω αυτού του μέσου.

kopela grafei se upologisti


                                                       Η αλήθεια


Όπως πάντα, εδώ σου έγραφα τις εντυπώσεις μου, τι δοκίμασα, τι μου άρεσε. Δεν έχω βγάλει λεφτά από το blogging. Αν θες μπορείς να βγάλεις αλλά εγώ δεν το κυνήγησα, αν εξαιρέσεις τις συνεργασίες που έχω με κάποιους εκδοτικούς σε μορφή ανταποδοτικής σχέσης. 

Τις τελευταίες μέρες, πριν πέσουν όλα τα φώτα στο χιόνι και τις δυσκολίες που προκάλεσε, ασχοληθήκαμε έντονα με το θέμα των Influencers και όλη αυτήν την κουλτούρα της ακύρωσης και της ανθρωποφαγίας των ανθρώπων που ταλαιπωρεί τη σύγχρονη κοινωνία. 

Και καθώς σκεφτόμουν το θέμα και πραγματικά με απασχολούσε, κατέληξα σε ένα συμπέρασμα που ανέλυσα με μεγάλη λεπτομέρεια εδώ « ο πραγματικός λόγος που μας νοιάζει η κουλτούρα του cancel influencers » ότι ουσιαστικά μας ενοχλεί που οι Influencers δεν μας λένε την αλήθεια. Έχουμε ακούσει ή διαβάσει σε κάποια άρθρα για τον τιμοκατάλογο που έχουν και πώς πληρώνονται αλλά κανείς ποτέ δε λέει το προφανές, ότι δηλαδή αυτό που σου λέω τώρα είναι η δουλειά μου. Γιατί τώρα αυτό νοιάζει κάποιους; Ίσως γιατί εκείνοι δεν μπορούν να  καταφέρουν κάτι αντίστοιχο. Το θέμα όμως είναι ότι αν θες μπορείς να το κάνεις και εσύ και όλοι μας, εφόσον εκεί έξω υπάρχουν σήμερα άνθρωποι που το κάνουν.

Και να σου πω γιατί δεν είναι καθόλου κακό να το κάνεις, αλλά και να σου θυμίσω ότι και εσύ έχει υπάρξει Influencer για κάποιον στο παρελθόν! Σε σταματά κάποιος στο δρόμο και σε ρωτάει από που αγόρασες τα παπούτσια σου ή την τσάντα σου, εσύ το απαντάς και χωρίς να το ξέρεις έχεις γίνει Influencer. Έχεις επηρεάσει κάποιον να αγοράσει κάτι χωρίς καμία προσπάθεια, απλά όντας ο εαυτός σου. Σκέψου όμως τώρα εσύ να είχες κάνει κάποια συμφωνία με την εταιρεία αυτή που αγόρασες την τσάντα και να σου έλεγε ό,τι κάθε φορά που κάποιος αγοράζει τη τσάντα με τον κωδικό σου, θα σου δίνω ένα μικρό ποσοστό. Αυτό είναι όλο. 

                     Πώς μπορώ να το κάνω και εγώ


Μπορείς να το κάνεις και εσύ και όλη αυτή η διαδικασία λέγεται affiliate marketing και βοηθά και τους ανθρώπους που πουλούν αλλά και τις επιχειρήσεις. Οι προϋποθέσεις είναι να έχεις παρουσία στα social media που να πληρούν κάποια συγκεκριμένα κριτήρια ή blog. Κάνεις μια αίτηση και περιμένεις να δεις αν μπορείς να γίνεις δεκτός στο πρόγραμμα. Εγώ χρησιμοποιώ εδώ και χρόνια το linkwise. Ναι δεν βγάζεις πολλά λεφτά από αυτό, δεν μπορείς να ζήσεις από το affiliate  ίσως άτομα του εξωτερικού που βάζουν link σε οτιδήποτε φορούν ή δοκιμάζουν και πληρώνονται χιλιάδες για κάθε ποστ τους. 

Μπορείς όμως να κάνεις μια αρχή από αυτό αν θες να πάρεις αυτό που σου αναλογεί από την πίτα που υπάρχει εκεί έξω. Γιατί είναι ακριβώς το ίδιο με την περίπτωση με τον περαστικό που σου περιέγραψα παραπάνω. 

Μπορείς να πάρεις από εδώ τον κωδικό και να κάνεις την αίτησή σου, αν γίνει δεκτή θα πάρω και εγώ το ποσοστό μου για την πρόταση που σου έκανα. Αν όχι δεν πειράζει, απλά σε ενημέρωσα τι έκανα και πώς λειτούργησε σε εμένα. 


To blogging δεν πέθανε και δεν γράφουμε για όλους, το δικό μου περιεχόμενο δεν απευθύνεται σε άντρες πχ, νομίζω οι περισσότεροι βαριούνται να διαβάσουν το blog μου και καθόλου δεν με πειράζει. Υπάρχουν άνθρωποι που διαβάζουν με χαρά τα άρθρα μου και κάθε φορά που γράφω ξέρω ακριβώς σε ποιον απευθύνομαι. 

Βρες τους ανθρώπους που σε ενδιαφέρει το περιεχόμενο τους και λαμβάνεις αξία από αυτά που διαβάζεις. Που μαθαίνεις κάτι που δεν γνώριζες εχθές. Όχι εκείνους που βγάζουν λεφτά κάθε φορά που μιλάνε και το κάνουν μόνο γι'αυτό. Σε βλέπουν σαν έναν αριθμό δηλαδή. Αυτά τα δύο χρόνια μελέτησα πολύ την ανθρώπινη συμπεριφορά, ήρθα σε επαφή με υπέροχους και πετυχημένους ανθρώπους που με βοήθησαν πολύ στην εξέλιξή μου. 

Εύχομαι να βρεθούν και στο δικό σου μονοπάτι περισσότεροι από αυτούς. Μην σε γελούν τα νούμερα και τα ωραία παρουσιασμένα τοπία, να ξέρεις η ουσία είναι αλλού.


Χαίρομαι πολύ που επέστρεψα και δεσμεύομαι στο κλασικό πρόγραμμα που είχα πάντα Δευτέρα- Τετάρτη-Παρασκευή. 

Υ.Γ: Στο Site μου θα βρεις αυτό το άρθρο για το «πώς να γράψεις ένα άρθρο αν δεν έχεις καθόλου έμπνευση»

Polka dots lady

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σας άρεσε αυτό που διαβάσατε; Αφήστε στο μπλοκ ένα σχόλιο!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...