Κυριακή 20 Αυγούστου 2023

Τα 10 highlights της εβδομάδας που πέρασε 33/52 -Prebirthday week!

 Από το #Newseletter της Κυριακής

Είναι από αυτές τις slow εβδομάδες που ακόμα δεν έχουμε μπει σε σειρά, το πλυντήριο δουλεύει υπερωρίες, βγαίνεις έξω στα μαγαζιά και χαζεύεις βιτρίνες χωρίς λόγο, βλέπεις φίλους και γνωστούς, διαβάζεις ώρες και γενικά δεν έχεις καμία ενοχή που το πρόγραμμα έχει πάει περίπατο.

To Top 10 της εβδομάδας που πέρασε

Αυτή την εβδομάδα θα σου γράψω για τα 10 πράγματα που συνέβησαν στην ζωή μου και είμαι ευγνώμων*.

 *Όταν είσαι ευγνώμων ανεβάζεις ψηλά την ενέργειά σου και κάποιοι άνθρωποι το έχουν σαν καθημερινή πρακτική, το να βρίσκουν λόγους να είναι ευγνώμονες και αυτό τους δίνει πολύ ευχάριστα αποτελέσματα στη ζωή τους. Τελευταία κρατώ ημερολόγιο ευγνωμοσύνης και αποφεύγω συναισθήματα, φόβου, αμφιβολίας, ντροπής, ζήλιας, απογοήτευσης, θυμού, οργής, γιατί αυτά έχουν εξαιρετικά χαμηλές δονήσεις και με τραβούν χαμηλά ενεργειακά. Θα γράψω αναλυτικό άρθρο γι 'αυτό αν σε ενδιαφέρει γράψε μου ένα σχόλιο για να το ετοιμάσω.


Unsplash:Nick Morrison


  1. Πήγα στο κέντρο, στο Παγκράτι για brunch με την Αθηνά (που γνώρισα παλιά στο Instagram και είναι πολύ αξιόλογη και ευχάριστη προσωπικότητα και ταιριάζουμε πολύ). Στο Frater & Soror (Μου άρεσε ο χώρος, ο καφές και τα pancakes σοκολάτας που πήρα ήταν εξαιρετικά). 
  2. Είμαι ευγνώμων για το Instagram, τότε, την εποχή που ήμουν πιο ενεργή και ασχολιόμουν, γνώρισα από κοντά πολύ όμορφους ανθρώπους που συντονιζόμαστε στα ίδια μήκη κύματος.
  3. Είμαι ευγνώμων που είδα το βαφτιστηράκι μου, άλλη μια φορά και περάσαμε λίγο χρόνο μαζί. Όταν είσαι μακριά από το πνευματικό σου παιδί είναι πραγματικά πολύ δύσκολο, το να χάνεις στιγμές της καθημερινότητας και να τρέχεις να καλύψεις τα κενά σε λίγες ώρες. Ευτυχώς όμως την είδα! 
  4. Ευγνώμων για τον Αύγουστο στην πόλη! Αξία ανεκτίμητη. Πήγα στην Παγκρατάρα, υπέροχο Παγκράτι και βρήκα και πάρκαρα και πήγα σε λίγο χρόνο και από τα ανοιχτά παράθυρα άκουσα μέχρι και εξάσκηση βιολιού. Τα ωραία του κέντρου...
  5. Πήγαμε για φαγητό στον Τσίφτη και το λάτρεψα. Και το φαγητό και την αισθητική του χώρου και τον αστικό πεζόδρομο. Να πας στον προτείνω! Ήταν πρόταση της Αθηνάς και όντως είναι τόσο καλό όσο φαίνεται στις φωτογραφίες.
  6. Ευγνώμων για τις κοντινές θάλασσες. Γενικά είμαι άνθρωπος που θέλω η θάλασσα να έχει προϋποθέσεις. Να είναι καθαρή, να είναι λαδιά, να έχω ζεσταθεί πολύ και να την ζηλέψω. Στην Αθήνα κατέληξα ότι μόνο του Σουνίου μου αρέσουν οι θάλασσες. Το Σάββατο πήγαμε στον Χάρακα και μπορώ να σου πω ότι αξίζει. 
  7. Νωρίτερα φέτος είχαμε πάει και στην 2η παραλία στα Λεγραινά και ήταν και πάλι και εκεί πολύ όμορφα, αλλά είχε λίγη ταλαιπωρία και περπάτημα για να πας.
  8. Μετά το μπάνιο πήγαμε στο απόμερο που αποδείχθηκε πολύ καλή επιλογή και οικονομική. Επίσης αν πας εκεί για μπάνιο ή αν βρεθείς προς τα εκεί και ψάχνεις πού να φας δοκίμασέ το. 
  9. Είμαι ευγνώμων με τον χαμό που έχει γίνει φέτος με τα πανηγύρια αν και σου κρύβω ότι λαχταρούσα να είναι Δεκαπενταύγουστος και να είμαι στη Νάξο να χορεύω νησιώτικα μέχρι το πρωί ή στη Μακεδονία και να χορεύω ποντιακά και θρακιώτικα, ή στο χωριό μου και να χορεύω βαρύ πωγωνίσιο ή στην Κρήτη να χορεύω συρτά και πεντοζάλι... Δεν χόρτασα πανηγύρι φέτος, ειδικά στις διακοπές, αλλά πριν φύγω από την Αθήνα ευτυχώς είχα πάει σε πολλά. Μπορεί να μην πήγα λοιπόν, όμως χάρηκα πολύ που έβλεπα στα stories στο Instagram τον χαμούλη που έκανε η νεολαία με τα πανηγύρια και χαίρομαι για έναν λόγο. Γιατί μας θεωρώ εμάς πια τους συνεχιστές της παράδοσης, τους φρουρούς, αν δεν το κάνουμε εμείς αυτό για να το δουν και τα νέα παιδιά ποιος θα το κάνει; Πώς θα συνεχίσουμε αυτό που πήραμε από τους μεγαλύτερους;
  10. Αυτή είναι η εβδομάδα πριν τα γενέθλιά μου. Συνήθως πατάω το μηδέν και «μηδενίζω» τη χρονιά με την άφιξη των γενεθλίων μου και ευτυχώς συμπίπτουν με την αλλαγή της εποχής, με τα νέα ξεκινήματα, με όλα αυτά που θέλω να φροντίσω για να είμαι έτοιμη για τη νέα σεζόν. Κυκλοφορώ μονίμως με χαρτιά και τετράδια και γράφω ιδέες, όλα αυτά που θέλω να οργανώσω, όλα αυτά τα επαγγελματικά που έχω σε εκκρεμότητα, όλα αυτά που θέλω να κάνω ...

Με ρωτούν πολλοί άνθρωποι που μιλάμε, γιατί δεν γράφεις πια, γιατί δεν δίνεις πια άρθρα αυτοβελτίωσης, γιατί δεν ασχολείσαι με ετούτο ή με το άλλο. Και η απάντησή μου είναι ότι ακόμα δεν έχω βρει τον χρόνο να το κάνω ούτε καν manifest. 

Κάποιες φορές πρέπει το μυαλό μας να είναι καθαρό, να έχει ησυχία και να είναι στη φάση να ξεκαθαρίσει τι θέλεις ακριβώς και τι δεν θες. Οι μέρες τρέχουν και πολλές φορές διεκπεραιώνουμε πράγματα ίσα για να φύγουν από μπροστά μας, αλλά αυτά καθόλου δεν βοηθούν στην εξέλιξη, στην πλοκή. Βέβαια αν συνέχιζαν να είναι μες στη μέση και πάλι δεν θα βοηθούσαν, αλλά αυτό το εκτιμάμε συνήθως τελευταίο.

Αυτή η εβδομάδα είναι μια τέτοια εβδομάδα. Που θέλω να κάνω όλο το χαμαλίκι και να καθαρίσω τον δρόμο για να φτιάξω τους πίνακες του οραματισμού μου, να κάνω ενεργά manifest, να μου αφιερώσω το χρόνο που θέλω για να βρω τι είναι αυτό που θέλω. 
Αν είσαι και εσύ στην ίδια φάση, που σιγά σιγά μαζεύεις τις βαλίτσες σου και ετοιμάζεσαι να γυρίσεις πίσω στη βάση σου, στο στρατηγείο σου και να ετοιμαστείς για αυτή την νέο σεζόν που είναι μπροστά μας, πάμε να το κάνουμε μαζί. 

Αυτά για σήμερα, εύχομαι να είσαι πολύ καλά και σε ευχαριστώ που πέρασες από εδώ να δεις τα νέα της εβδομάδας. Μέχρι την άλλη εβδομάδα να είσαι πολύ καλά <3

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σας άρεσε αυτό που διαβάσατε; Αφήστε στο μπλοκ ένα σχόλιο!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...