Παρασκευή 19 Απριλίου 2019

Αγαπητό ημερολόγιο:Γράμμα σε μένα ένα χρόνο μετά-15/365

Ίσως θυμάσαι πριν λίγο καιρό που είχα ανεβάσει το γράμμα σε μένα. Σήμερα ήρθε η μέρα να ανοίξω το γράμμα που είχα φτιάξει σαν σήμερα ένα χρόνο πριν. Δε σου κρύβω ότι είχα αγωνία για το αποτέλεσμα αν και πάνω κάτω ήμουν σίγουρη ότι δεν έχει πάει πολύ καλά. Πράγματι, αυτά που έσπειρες αυτά θα θερίσεις.
Από τα οκτώ πράγματα που είχα γράψει ένα δεν περνούσε από το χέρι μου, ίσως ήταν περισσότερο ευχή παρά στόχος. Τα υπόλοιπα πέντε έγιναν σε βαθμό που με ικανοποιεί και τέλος τα δυο που με ενδιέφεραν περισσότερο από όλα, δεν έγιναν . (Και εδώ έρχεται και αυτό που σου έλεγα και προχθές με το βιβλίο που διάβασα και να το ζωντανό παράδειγμα)Αυτό μπορώ να σου πω με στεναχώρησε λίγο αλλά αφού το ξανασκέφτηκα ξέρω πολύ καλά ότι δεν δούλεψα αρκετά για να είμαι εκεί. Είναι κάτι που είναι σε εξέλιξη αλλά ακόμα δεν έχει ολοκληρωθεί.
Έχω μιλήσει πάρα πολλές φορές για τους στόχους εδώ μέσα. Για διάφορα μοντέλα, που σε βοηθούν να δεις ξεκάθαρα ποιο είναι αυτό που θες ΕΣΥ, γιατί το ζητούμενο εδώ είναι μόνο ο εαυτός μας. Όσο εγωκεντρικό και αν ακούγεται, γιατί αν δεν έχεις λύσει τα δικά σου ζητούμενα, δεν είσαι πλήρης, δεν αισθάνεσαι ολοκληρωμένος απλά σπαταλάς χρόνο. Κάνω το τελευταίο καιρό κάποια μαθήματα τα οποία με έχουν βοηθήσει πάρα πολύ, μου έχουν ανοίξει τον τρόπο που σκέφτομαι, μου έχουν δείξει πόση δύναμη έχω μέσα μου. Λοιπόν εκεί έμαθα και κάτι ακόμα και θα στο πω όπως το έχω εγώ καταλάβει και χρησιμοποιήσει. Πώς ξέρω ποιος είναι ο βασικός στόχος της ζωή μου. Ο λόγος που ήρθα εδώ. 
Είναι αυτό που θα θέλω να έχω κάνει πριν πεθάνω. Αν σου κάνει κάποιος αυτήν την ερώτηση αμέσως βρίσκεις την απάντηση, αμέσως ξεκαθαρίζουν όλα μπροστά σου και λες όχι, πριν πεθάνω θα το έχω κάνει αυτό και ξεκινώ δράση από σήμερα, γιατί ποτέ δεν ξέρεις πότε θα έρθει αυτή η μέρα. Εμένα μου την έκαναν λοιπόν την ερώτηση αυτή και θέλω να σου πω ότι συγκινήθηκα πολύ και ένιωσα πάρα πολύ σίγουρη για την απάντηση. 
Μετά από αυτό η επόμενη κίνηση που έκανα ήταν να ΔΕΣΜΕΥΤΩ! Δέσμευση, μια πολύ σπουδαία λέξη, που από μόνη της έχει κινητήρια δύναμη. Ο στόχος μου είναι τεράστιος αυτή τη στιγμή στα μάτια μου. Τον έσπασε σε εκατό μικρά κομμάτια, κάθε μέρα κάνω κάτι για αυτό, θέλω να κάνω κάτι για αυτό. 
Πήρα ένα χαρτί και ένα μολύβι και έγραψα από την αρχή το γράμμα. Αυτή τη φορά χωρίς πολλά πολλά . Χωρίς φιόγκους και κορδέλες. Έγραψα αυτά τα δυο πράγματα που θέλω να καταφέρω και το ξανάβαλα στο φάκελλο με ημερομηνία 19/04/2020.

Να θυμάμαι να με υποστηρίζω, εκείνες τις φορές που δεν έχω δύναμη και όλα φαίνονται βουνό.

Εσύ αλήθεια έχεις γράψει αυτό το γράμμα?

Σε φιλώ

Λαμπρινή

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σας άρεσε αυτό που διαβάσατε; Αφήστε στο μπλοκ ένα σχόλιο!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...